نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جدیدترین برنامه نقل و انتقالاتی پرسپولیس/ پرسپولیس باز هم بازیکن جدید می‌خرد؟
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل دیگر بازیکنی نمی‌خرد و به نظر می‌رسد فرشاد فرجی آخرین بازیکن جدید این تیم باشد.

خبرورزشی - با نهایی شدن قرارداد فرشاد فرجی برای پیوستن به پرسپولیس به نظر می‌رسد که کار این باشگاه در نقل‌ و انتقالات زمستانی به پایان رسیده است و مدیران باشگاه به بهترین شکل ممکن اقدام به تقویت صدرنشین لیگ برتر کرده‌اند.

نکته قابل توجه، اما این است که بلافاصله چند روز بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و شاید چند روز استراحت، دوباره کار مدیران باشگاه برای نقل‌وانتقالات تابستانی و جلوگیری از جدایی چندتن از ستاره‌های سرخپوشان آغاز خواهد شد.

گفته می‌شود که قرارداد هفت تا هشت نفر از بازیکنان اصلی و فعلی تیم در پایان فصل به پایان می‌رسد. به همین دلیل با توجه به لیست بزرگ بدهی‌های باشگاه و احتمال بسته شدن دوباره پنجره نقل و انتقالاتی و هم چنین نارضایتی که ممکن است هواداران از جدایی ستاره‌های تیم مثل فصل گذشته داشته باشند، مدیران باشگاه در نظر دارند که هر چه سریعتر با هماهنگی یحیی گل محمدی مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنانی که یحیی خواهان ادامه فعالیت آن‌ها در پرسپولیس برای فصل بعد هست، را هم ادامه بدهند.

برخی از این نفرات در شرایط کنونی به مدیربرنامه‌های خود گفته اند که برایشان از کشورهای حاشیه خلیج فارس یا اروپا پیشنهاد رسمی بیاورند و برخی هم در نظر دارند با یک قرارداد مالی مناسب قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کنند. این اتفاق باعث می‌شود کار مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان مدنظر سرمربی سخت‌تر شود. به ویژه اگر پای پیشنهاد باشگاه‌های قطری هم در میان باشد.

عیسی آل کثیر با درخشش در همان چند مسابقه لیگ قهرمانان آسیا با پیشنهاد قابل توجه یک باشگاه قطری رو به رو شده بود و هیچ بعید نبود از پرسپولیس جدا شود. منتهی محرومیت عجیب ۶ ماهه او باعث شد که این پیشنهاد منتفی شود. برخی ایجنت‌ها برای احمدنوراللهی پیشنهادهایی آورده اند و شهریار مغانلو هم با قراردادی که در پایان فصل به اتمام می‌رسد، به پرسپولیس آمده است.

همین مساله نشان می‌دهد که کار مدیران باشگاه برای نقل و انتقالات پایان فصل به معنای واقعی سخت خواهد بود و به همین خاطر است که مدیریت در نظر دارد با مشورت کادر فنی از همین حالا برنامه ریزی برای نقل و انتقالات فصل بعد را هم انجام بدهد.

بد نیست بدانید در زمان سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ هم سیاست مدیریت پرسپولیس با درخواست مربی کروات این بود که در نیم فصل دوم بازیکنان مدنظر کادر فنی را زیر نظر بگیرمد و خیلی زود با این بازیکنان به توافق برسند و در همان روزهای اول نقل و انتقالات قرارداد آنها بسته می‌شد و تیم زودتر از سایر رقبا اردوی آماده سازی خود را شروع می‌کرد. این یکی از عوامل اصلی موفقیت‌های پرسپولیس بود و به نظر می‌رسد که اکنون هم ادامه خواهد داشت.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • كيسه سوز IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    ميراث برانكوي كبير براي يرسيوليس يكي و دوتا نيست،،،بزركترين ميراث و درس برانكو براي يرسيوليس در يه جمله شش كلمه هست :هيج كس بزركتر از يرسيوليس نيست،هيج كس... هر كس دوست داشت تمديد ميكنه و افتخار يوشيدن اين لباس مقدس رو بدست مياره و اسمش ميون افتخارآفريناي ارتش سرخ در تاريخ ماندكار ميشه،،هر كس هم نخواست به سلامت،،،الاماشالا هم نمونه فراوون،از احمدزاده،محمد نوري،شجاع و خيلي هاي ديكه.....كافيه مصاحبه رضا حقيقي رو بخونن تا درك كنن،،اينجا،،،اونجا نيست!!!!!!!! اين لباس مقدس برازنده تن هر كسي نيست.....ما از اعتماد به مربيامون هيج وقت ضرر نكرديم،،يس،نتيجه ش ميشه كه: #هر جي يحيي بكه
  • توفان DK ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    "به همین دلیل با توجه به لیست بزرگ بدهی‌های باشگاه و احتمال بسته شدن دوباره پنجره نقل و انتقالاتی" !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گویا نویسنده گرامد از رخدادهای پیرامون باشگاه، به ویژه باشگاه بزرگی چون پرسپولیس ، بی خبره که این فضیه برای نشریه ای چون خبر ورزشی زیبنده نیست. اینجا و این بار دیگر سخن از بسته بودن پنجره و نارضایتی از گرفتن یا نگرفتن بازیکن نخواهد بود. سحن از کسر امتیاز است و فریاد از واویلا خواهد بود! لطف کرده و دقت فرمایید
  • یه عشقه به پرسپولیس IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    خداکنه بازیکن جدید سروش رفیعی باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی