تصمیم نهایی مجیدی برای بازیکن حاشیه‌ساز/ لیست آسیایی تکلیف مدافع آبی‌ها را روشن کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالاً به زودی شاهد حضور محمد دانشگر، مدافع پرحاشیه آبی‌پوشان در تمرینات استقلال خواهیم بود.

خبرورزشی - در حالی که گفته می شد قرار بوده دانشگر در تمرینات دیروز استقلال شرکت کند اما این اتفاق نیفتاد تا شایعه کنار گذاشته شدن قطعی او از سوی مجیدی شنیده شود.

با توجه به عدم حضور دانشگر در تمرینات استقلال این احتمال وجود داشت که این باشگاه نام این بازیکن را در لیست آسیایی خود ارسال نکند اما با این حال به نظر می‌رسد که مشکل استقلال و دانشگر در آستانه حل شدن باشد چرا که استقلال نام این بازیکن را در فهرست آسیایی خود قرار داده و با این شرایط احتمالا دانشگر در روزهای آتی در تمرینات استقلال حاضر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    مردیم از این همه اقتدار که بوقچی رسانه ای یک هفته مطلب می زاره خخخخخخخ
    • یحیی مو مصنوعی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
      اقتدار یحیی مو قشنگ رو هم دیدیم برای عالیشاه و سید بلال و ممد انصاری..خخخ
  • Parazit IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    نکشیمون مربی مقتدر خخخخ
  • Arash.rdj IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    روز اول گفتم مجیدی به هیچ وجه اقتدار نداره و همش تبلیغات رسانه ایه و میخواد از تعطیلات لیگ استفاده کنه و طوری وانمود کنه دانشگرو از تیم کنار گذاشته! اما حتی اینقد بی جربزه تشریف داره که حتی نتونست یک بازی دانشگرو نیمکت نشین کنه! شاید بعضی ها بگن اینکارو کرده، نه عزیزان من دانشگر بخاطر چهار کارته بودن از یک بازی محروم بود و مجيدي طوری وانمود کرد که مثلا میخواد باهاش برخورد کنه، و چون نمیتونست ازش بازی بگیره در اصل تشویقی بهش داد و چند مدتی فرستادش خونه تا استراحت کنه. از بازی بعدی هم در ترکیب استقلال حضور خواهد داشت. نه آقای مجیدی شما اینکاره نیستی! این برخوردا جربزه میخواد که شما نداری!
  • مردم تاج سرنگون کردند DE ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    دانشگر چهار کارته شده بود عملا بازی بعدی کیسه رو از دست داده بود، اونوقت مجیدی یک جلسه محرومش کرده! و تمام . نکشیمون مقتدر
  • مهناز اس اس IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    از همون روز اول مشخص بود که مجیدی هم همون راه فکری رو میره این ها اینقد که از آینده خودشون میترسن حاظر نیستن از چهر تا بازیکن پر حاشیه بگزارند استقلال تا زمانی که این بازیکن های بنجل و این مربی هایی که از فردای خودشون میترسند رو نندازه بیرون هیچ اتفاق خوبی نمیوفته و مثل این ده سال باید بشینیم و جام های تیم رقیب رو بشماریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی