پنجشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
۳ |
۴
اسکوچیچ با دعوت یک پرسپولیسی ثابت کرد لجباز نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، حامد لک دروازه‌بان آماده پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد.

خبرورزشی - هرچند این دعوت به دلیل مثبت شدن تست کُرونای رشید مظاهری صورت پذیرفت اما به هر حال ثابت شد دراگان اسکوچیچ اهل لج و لجبازی نیست!

پیش از این زمزمه‌هایی شنیده می‌شد که دراگان اسکوچیچ ذهنیت خوبی در مورد دروازه‌بان اول پرسپولیس ندارد و او را گلری پرحاشیه می‌داند اما سرمربی کروات نشان داد مصلحت تیم ملی بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد.

حامد لک که با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بهترین گلر قاره کهن انتخاب شد به تیم ملی دعوت نشد. او در لیگ بیستم نیز بیشترین تعداد کلین‌شیت را به ثبت رساند اما باز هم توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نشد. با این وجود گلر پرسپولیس هرگز مصاحبه‌ای علیه سرمربی کروات انجام نداد و به تصمیم دراگان اسکوچیچ احترام گذاشت. حامد لک بر خلاف اشکان دژاگه و سعید آقایی حتی حاضر نشد از طریق استوری گذاشتن به عدم دعوت خودش واکنش نشان دهد. همین موضوع باعث شد دراگان اسکوچیچ بالاخره کوتاه آمده و حامد لک را به تیم ملی ایران دعوت کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    کی گفت لجبازه. اما همه میگن با نظر دلال ها بازیکن دعوت میکنه. اگه واقعا دلال ها دست نداشتن به جای لک، اخباری رو دعوت میکرد. همین دلال ها باعث دعوت کسایی مثل غلامی و لک میشن. همین دلال های باعث شدن شجاع به تیم دعوت بشه اما دژاگه به بهانه سن بالا دعوت نشه.
  • مجید IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    اگه راست میگه رامین رو دعوت کنه
  • ‌.،. IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    بله کاملا مشخصه که خیلی با دورگه ها و لژیونر ها لج بازی میکنه مربی مث کیروش که تمرکزش رو لژیونرها و موفقیت تیم ملیه لج بازه ولی آقایونی مث اسکوچیچ و ویلموتس که تسلیم مافیا میشن و خیلی ب لیگ خودمون اهمیت میدن خیلی خوبن اگه قراره با بازیکنای استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی و سایپاو... تیمای داخلی بریم حام جهانی و استقبال ستاره های جهان آرزو میکنم هیچ وقت پامون به پلی آف جام جهانی هم نرسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی