نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
۰ |
۵
حرکت جنجالی رونالدو جان یک کودک را نجات می‌دهد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازوبند کاپیتانی کریس رونالدو که این بازیکن در بازی روز شنبه برابر صربستان به عصبانیت به زمین کوبیده بود، برای کمک به یک کودک بیمار در صربستان به حراج گذاشته خواهد شد.

خبرورزشی - گل رونالدو در بازی برابر صربستان با اشتباه فاحش تیم داوری پذیرفته نشد که این موضوع باعث عصبانیت شدید ستاره پرتغالی شد. کریس رونالدو بعد از این اتفاق بازوبند خود را به گوشه ای از زمین پرتاب کرد  که باعث جنجال زیادی شد اما این ماجرا ممکن است به نجات جان یک نوزاد شش ماهه صربستانی بیانجامد چرا که بازوبند رونالدو را یکی از کارکنان ورزشگاه از روی زمین برداشت و آن را به انجمن خیریه «با هم برای زندگی» در صربستان اهدا کرد.

اتفاق باورنکردنی؛ اقدام جنجالی رونالدو باعث نجات جان یک کودک می شود!

گاوریل یوردویچ کودک شش ماهه صربستانی است که از بیماری آتروفی عضلانی نخاعی رنج می‌برد و در صورت عدم درمان، شایع‌ترین علت ژنتیکی مرگ شیرخواران است .

سازمان خیریه «با هم برای زندگی» مشغول جمع آوری کمک‌های انسان دوستانه برای تامین هزینه درمان این کودک صربستانی است و آنها امیدوارند که بتوانند مبلغ ۲.۵ میلیون یوروی مورد نیاز را به زودی فراهم آورند. آنها اکنون قرار است ظرف سه روز آینده بازوبند رونالدو را در یک حراج اینترنتی به بالاترین پیشنهاد بفروشند تا بلکه بتوانند به مبلغ هنگفت مورد نیاز برای درمان گاوریل نزدیک‌تر شوند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی