نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
انتخاب جالب یک مدافع بین دو رقیب قدیمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که همه فکر می‌کنند رافائل واران تصمیم دارد به منچستریونایتد بپیوندد، برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند انتخاب او لیورپول است.

خبرورزشی - یک هفته‌ای می‌شود که بحث فروش مدافع فرانسوی رئال مادرید از سوی فلورنتینو پرس ریاست باشگاه در رسانه‌ها مطرح شده و رنگ و بوی جدی هم به خود گرفته است. حتی صحبت از علاقه تیم‌های انگلیسی مثل یونایتد و لیورپول هم بازار این شایعه را گرم کرد.

اکنون گزارش شده که رافائل واران مدافع رئال انتقال به لیورپول را به منچستریونایتد ترجیح می‌دهد. مدافع فرانسوی پس از فصل کنونی وارد آخرین سال قرارداد خود رئال خواهد شد. ظاهراً به نظر می رسد دوطرف در مورد تمدید قرارداد احتمالی به بن‌بست رسیده و این مدافع آماده ترک پایتخت اسپانیا است. لیورپول ومنچستریونایتد این روزها هردو در پی یک هدف مشترک هستند که جذب یک مدافع میانی می‌باشد. واران با تمام تجربه و جام‌هایی که با رئال و فرانسه در ویترین خود دارد به نظر می‌رسد یک گزینه کامل برای پرکردن نقاط ضعف این دو باشگاه باشد. براساس گزارشات منتشر شده در اسپانیا، واران مشتاق انتقال به لیورپول است و آن را به منچستر ترجیح می‌دهد. اگرچه منچستریونایتد قبلاً با نمایندگان این بازیکن ۲۷ ساله تماس گرفته و باعث جنجالی شدن انتقال واران شده، اما ظاهراً انتخاب او بندر است. پیش بینی می‌شود هزینه انتقال ستاره رئال در حدود ۷۰ میلیون یورو باشد که باید بر سر این رقم مذاکره کرد.

واران در طول ۱۰ سال حضور در رئال مادرید به یکی از بهترین مدافعان میانی جهان تبدیل شد. او در کارنامه خود چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان به همراه سه قهرمانی در لالیگا کسب کرده که همین ها قیمتش را بالا برده است. او در ۲۷ سالگی حداقل پنج یا شش سال دیگر در سطح اول فوتبال می‌تواند بازی کند که باعث می‌شود یک آینده‌نگری خوب برای لیورپول و منچستریونایتد باشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی