نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
منچستریونایتد دوباره سراغ شماره ۷ ناکام را گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که ممفیس دپای روزهای خوبی در منچستریونایتد نداشت، حالا سرمربی شیاطین‌سرخ خواهان بازگشت ستاره لیون به اولدترافورد شده است.

خبرورزشی - در یک اتفاق غافلگیرکننده و عجیب غریب منچستریونایتد به جذب دوباره هافبک-مهاجم سابقش علاقمند شده است.

اوله‌گنار سولشائر سرمربی یونایتد ممفیس دپای را به عنوان یک گزینه احتمالی برای ارلینگ هالند در تابستان امسال معرفی کرده است. مرد هلندی در سال ۲۰۱۷ پس از به ثمر رساندن ۷ گل در ۵۳ بازی از اولدترافورد جدا شد و با ناکامی انگلیس را به مقصد فرانسه برای احیا ترک کرد. او از زمان انتقال به المپیک لیون خود را مجدداً به عنوان یکی از چشمگیرترین و بااهمیت‌ترین وینگرهای هجومی اروپا معرفی کرده است.

در حالی که ارلینگ هالند همچنان گزینه شماره یک منچستریونایتد برای خرید در تابستان است، یونایتد دپای را به عنوان گزینه موازی در نظر گرفته. سولشائر و مدیر نقل‌وانتقالات باشگاه جان مارتو، دپای را به عنوان گزینه‌ای مناسب در نظر گرفته‌اند. این بازیکن ۲۷ ساله ۱۷۳ بار برای تیم فرانسوی ظاهر شده که ۷۱ گل به ثمر رسانده و ۵۴ پاس گل نیز داده است. او در اولین بازی خود در لیگ یک در ژانویه ۲۰۱۷ موفق به هت‌تریک شده که فقط کیلیان امباپه با ۴ گل عملکرد بهتری داشته است.

دپای می‌تواند در تابستان و با انتقال رایگان در دسترس باشد. با این حال توجه به این نکته مهم است که او از تابستان گذشته به شدت با بارسلونا نیز در ارتباط است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی