پشت پرده انصراف رقبای امیر علی‌اکبری/ چرا رقبا از مبارزه با او منصرف می‌شوند؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انصراف رقبای رزمی کار حرفه‌ای کشورمان با یکی از سازمان‌های برگزار کننده مبارزات حرفه‌ای به چالشی جدی برخورده و همین موضوع روی انتخاب رقبا و انصراف آنها تاثیر گذاشته است.

خبرورزشی - امیرعلی اکبری فرنگی کار سابق تیم ملی کشتی کشورمان که چند سالی است وارد مبارزات حرفه‌ای رزمی شده و مبارزات خوبی هم از او شاهد بودیم، مدتی است که دچار چالشی جدی شده و رقبا یکی بعد از دیگری از مبارزه با او منصرف می‌شوند.

«عباسوف» یکبار و «مالیخین» دوبار از دیدار برای رقیب رزمی کار خود از ایران انصراف داده‌اند و امیر در آخرین مبارزه خود بعد از نزدیک به دو سال در سنگاپور در مبارزاتی که سازمان «ONECHAMPIONSHIP» برگزار کننده آن بود، در پیکار با «کانگ» کره‌ای بازنده قفس مبارزه را ترک کرد.

نکته‌ای که در چند وقت اخیر باعث نگرانی علاقمندان به علی اکبری شده، اختلاف او با سازمان «ACA» می‌باشد. که برخی از کارشناسان مسائل اخیری که وی درگیر آن بوده را به همین موضوع ربط می‌دهند و شنیده می‌شود این اختلاف چالشی جدی پیش روی امیرعلی اکبری است.

این رزمی کار حرفه‌ای کشورمان تاکنون با سازمان‌های مختلف قرارداد بسته که معروف ترین آن نیز سازمان آمریکایی «UFC» بود که با سروصدا شروع شد و در سکوت به فسخ قرارداد انجامید.

نکته‌ای که امیر را در این چالش جدی قرار داده، عقد قرارداد با سازمان «وان چمپیونشیب» است. این در حالیست که وی با سازمان بلاروسی «ACA» قرارداد داشته و قبل از خاتمه قرارداد و انجام کامل تعهدات با سازمان جدید وارد مذاکره و قرارداد بسته و سازمان فوق نیز درخواست غرامت سنگینی را داشته است.

به نظر می‌رسد موضوع فوق چالش جدی پیش روی این رزمی کار حرفه‌ای کشورمان باشد که اگر ختم به خیر نشود، جریمه سنگینی متوجه امیر خواهد بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سینا AU ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    الان متن خبر، واقعا جواب سوال بود؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی