مالک طمع‌کار توپچی‌ها: یک سهم را هم نمی‌فروشیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استن کروئنکه، مرد آمریکایی با وجود اعتراض هوداران اصلاً تمایلی به فروش باشگاه آرسنال ندارد.

خبرورزشی - استن کروئنکه، مالک آمریکایی باشگاه آرسنال اعلام کرد که به‌هیچ‌وجه این باشگاه را نخواهد فروخت و تحت تاثیر جریانهایی که در فضای مجازی و رسانه‌ها شکل گرفته است قرار نخواهد گرفت. 

اخیراً هواداران آرسنال اعتراضات گسترده‌ای را به راه انداختنند و خشم و نارضایتی خود را بابت مدیریت ضعیف کروئنکه و سایر مدیران تیم اعلام کردند. آن‌ها خواستار کناره‌گیری استن کروئنکه مالک آمریکایی این باشگاه بودند و از این مرد متمول خواستند تا سهام باشگاه را به کسانی بفروشد که آرسنال را به صورت درست مدیریت کنند.

پس از این درخواست هواداران و کمپین‌هایی که در این زمینه شکل گرفت، نام چند تاجر مطرح به عنوان خواهان خرید این باشگاه مطرح شد و در انگلیس این شایعه به وجود آمد که کروئنکه سهام خودش را خواهد فروخت. مالک آمریکایی آرسنال اما اعلام کرد که این شایعه دروغ است و او تصمیمی برای فروش باشگاه ندارد.

در بیانیه‌ای که مالک باشگاه در این زمینه منتشر کرد آمده است: «در روزهای اخیر شایعاتی در رسانه‌ها در مورد پیشنهاد احتمالی برای فروش باشگاه آرسنال را دیدیم و شنیدیم. ما به صورت کامل به باشگاه متعهد هستیم و هیچ سهمی را در این باشگاه نمی‌فروشیم.  هیچ پیشنهادی نیز دریافت نکرده‌ایم و به هیچ پیشنهادی هم توجه نخواهیم کرد. آرزوی ما برای آرسنال همچنان رقابت برای کسب بزرگترین جام‌هاست و تمرکز ما بر روی بهبود رقابت در زمین برای رسیدن به این هدف است.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی