نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گل محمدی: سازمان لیگ در نیم‌ فصل همه کار برای استقلال کرد/ از قهرمانی پنجم پرسپولیس می‌ترسند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس می‌گوید که سازمان لیگ در نیم فصل اول همه کار برای استقلال کرد.

خبرورزشیسرمربی تیم پرسپولیس در برنامه شب‌های فوتبالی پس از انتقاد نسبت به شرایط قرنطینه پرسپولیسی‌ها در مورد درخواست پرسپولیس برای تعویق دربی پایتخت نیز اظهار نظر کرد و گفت که «سازمان لیگ برای استقلال همه کار» کرد و همچنین گفت که درخواست پرسپولیس معقول است و اگر انجام نشود، نشانه «ترس مسئولان از پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس» است.

یحیی گل‌محمدی در مورد موضوع برابر بودن بازی‌های پرسپولیس عنوان کرد: این یک خواسته از طرف همه فوتبالی‌هاست که بازی‌ها منظم باشند. این اتفاق در نیم فصل اول افتاد و استقلالی‌ها گفتند که بازی‌ها باید به تعداد مساوی باشد. سازمان لیگ حرف آن‌ها را پذیرفت و گفتند جدول را دچار تقدم و تاخر نمی‌کنیم و ما مجبور شدیم در آن شرایط زمین نساجی بازی کنیم. زمین مثل باتلاق بود و با این ماشین‌های کمپرسور آمدند آب را کشیدند. ما رفتیم امتیاز از دست دادیم و مقابل سپاهان هم همینطور. ما تمکین کردیم و دوباره استقلالی‌ها گفتند باید برای ما بازی باشد تا از شرایط دور نشویم و دوباره سازمان لیگ قبول کرد و همه خواسته استقلالی‌ها انجام شد.

وی افزود: همه کار برایشان کردند، اما الان که ما یک شرایطی داریم که باید با سپاهان و استقلال بازی کنیم و سرنوشت قهرمانی لیگ چه بسا مشخص شود، این یک خواسته ماست. برای چه نباید ما با ذوب آهن بازی نکنیم و بعد با سپاهان و استقلال؟ آن‌ها هم با شهرخودرو و صنعت نفت و بعد هم ما. این وسط حق ما را می‌خورند و خیلی راحت و در روز روشن. نمی‌دانم دلیلش چیست. شاید از قهرمانی پنجم ما می‌ترسند و در رفتار مسئولان ما این را می‌بینیم. از این بابت ناراحتیم و باید یک برنامه ریزی باشد که همه تیم‌ها در شرایط برابر بیایند و در موقعیتی منطقی باشند؛ بدون این که تبعیضی قائل شوند. این یک خواسته معقول است که همه تیم‌ها دارند و ما هم داریم. 

یحیی در پایان صحبت‌هایش گفت: از باشگاه می‌خواهم روی این مسئله پافشاری کنند و نگذارند حق 50-40 میلیون هواداری که عاشق این تیم هستند از بین برود.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی نمی‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود، گفت: وقتی در لیگ برابری و مساوات نباشد، شائبه ایجاد می‌شود. در طول فصل، وقتی رفتیم فینال آسیا، یک برنامه فشرده برای ما گذاشتند. ما نترسیدیم و رفتیم بازی کردیم. ما در رتبه نهم جدول بودیم اما این تیم چهار فصل است که قهرمان شده بود. من وقتی جایگاهمان را می‌دیدم برایم سنگین بود اما جنگیدیم و مبارزه کردیم و با انرژی هواداران، به صدر جدول و جایگاهش رساندیم.

گل‌محمدی همچنین با کنایه توضیح داد: ما واقعا سختی‌های زیادی تجربه کردیم و بازی‌های حساسی را در پیش داریم و فکر کنم قهرمان لیگ در این چند هفته مشخص شود. ما درخواست داریم که مسابقات برگزار شوند و برابری حکمفرما شود. هیچ تیمی نباید از برنامه ریزی سازمان لیگ ضرر کند. قبل از بازی الوحده به ما گفتند باید بروید قرنطینه. حداقل می‌گذاشتند بیاییم اینجا و بعد اعلام کنند. گفتند یک هفته باید در قرنطینه باشید و بعد بروید اصفهان. فقط مانده بود که ارنج را هم تعیین کنند. یعنی چی؟ سازمان لیگ نباید این پیشنهاد را بدهد که شما اینجا یک هفته در قرنطینه تمرین کنید. بازیکنان ما خسته هستند و باید بروند خانواده‌هایشان را ببیند. این روال طبیعی نیست و باید نسبت به مسابقات، نظم را حفظ کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    نادی خادم الکیسه داریوش مصطفوی دوم برای کیسه برای قهرمانی ناپاک کیسه هست حمایت خادم الکیسه از تیم محبوب و حکومتی کیسه و ضربه زدن به پرسپولیس از هیچ کوشش دریغ نخواهد داشت پاکترین مقام کیسه سومی مرفاوی هست
    • مولر از برلین DE ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      اقای گلمجمدی اگه فدراسیون تن به بازی برابر بدهد مثل نیم فصل اول. دیگه تیم حکومتی معنا پیدا نمی کند.. استقلال یک تیم دولتی و حکومتی هست!!! برای همین هست که شایعه پراکنی می کنند تا کسی شک نکند... در این بین بازی قبل دربی سپاهان هست که بیشتر لابی انها شلوغ می کنند تا قبل دربی بازی شود . نیم فصل ندیدی....ریس جدید قبل انتخابات قول هایی داده باید عمل کند!!!!
    • مانی IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      #فدراسیون آبی
    • عباس قدمی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      در نیم فصل اول، پرسپولیس با دو بازی کمتر به مصاف استقلال رفت در حالی که باید تعداد بازی ها برابر بود ولی الان استقلال با یک بازی کمتر با پرسپولیس باید بازی کنه که عدالت رعایت نشده. باید بازی استقلال و ذوب آهن لغو بشه تا استقلال با دو بازی عقب افتاده مقابل پرسپولیس بازی کنه.
  • ناشناس IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    لنگی ها روی سنگ پای قزوین رو کم کردن
    • سیدمحمدعلی نجفی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      اگر استقلال ۲بازی بیشتر داشت خواسته خودش بود ، در ثانی کجای دنیا تیم رو یه هفته قرنطینه میکنند بعدش فرداش میگن بازی کن ، در عوض سپاهان و استقلال استراحت و تمرین کنند ، این یعنی فوتبال کثیف
  • علیرضا سپاهانی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    یحیی باز هوچی گری رو شروع کرد حالا که میبینه تیمش شانسی برای قهرمانی نداره
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    بااینکه پرسپولیس نیستم ولی خدایش راست میگه ،چرا مث بازی رفت کیسه نباید بازیهای عقب افتاده رو بازی کنه
  • تاجی طبرستانی GB ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    هوچی گر دلال درصدی .... تورو فقط رسول پناه میتونست سرجات بنشونه.
  • ... CA ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    باشگاه به هیچ عنوان نباید تو این مورد کوتاه بیاد بماند که در کل امسال هم قهرمانیم ولی این مافیای فوتبال باید بفهمه اونقدر هم که فکر میکنه قدرتمند نیست و بار کح به مقصد نمیرسه.......
  • اس اس IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    گل ممد جان اون سه تا بازی که نیم فصل اول عقب انداختن تا توی آسیا بازی کنین که مال تیم شما نبود؟! دربی نیم فصل اول هم که با دوتا بازی کمتر انجام دادین اونم مال تیم شما نبود !!! البته تو خیلی مقصر نیستی قدیمیا میگفتن به مُرده هم که رو بدی ...................... بله
  • عارف IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    رو که نیست لامصب،چیه چند روز بابا مسعودتون شمارو تنها گذاشت؟؟؟ای پرسپولیسیهای بی اصل،لیاقت یک قهرمانی رو هم نداشتید،نترسید امسالم جامو با اسنپ واستون میفرستن.
  • hamed IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    آقای گلمحمدی یادتونه پارسال هم مدیر عاملتون همین حرفارو میزد؟ مردانه بازی کنید نه اینکه بخواید حاشیه سازی کنید یرای تیم رقیب
  • رحمان تاجی اصیل IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    هرسال دارید همین جنگ لفاظی رو علیه سازمان فوتبال این کشور راه میندازید.. به گواه همه تیم ها شرایط و قوانین خاص فقط به سود شماس.. اینکه بقیه تیم ها میگن باید شرایط برگزاری بازی ها مساوی باشه مگه صحبت ناحقیه؟؟؟ به کدام پشتیبان خودتون رو صاحب فوتبال ایران میدونید؟؟ هرسال همین جنگ روانی رو به واسطه در اختیار داشتن اکثره رسانه و قدرت رسانه ایتون سره پونزده تیم بقیه پیاده میکنید.. اگه عدالتی باشه تو این فوتبال مطمئن باشید همین تیم خاص اون عدالتو لگدمال میکنه..
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    آقای درصدمحمدی شما اگه ثابت کردی که تعداد بازیهای استقلال و لنگ تو نیم فصل اول یکی بوده من بهت درصد میدم خخخخ بامزه گفتم!!
  • ناصر IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    انشاالله آقا یحیی به کوری چشم حسودان و با دلاوری بچه ها امسال هم قهرمانیم. نگران نیستیم چون به تیم ایمان داریم همانطور که با اقتدار به دور دوم صعود کرد نه با ناله و زاری.
  • اوف IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    بفرض حرفت درست مگه نمیگفتی ما کاری به حواشی نداریم دیدی وزیر می‌تونه گل بزنه البته اینا هووی گری شماست و تمام حکومت با شماست خودتو ناراحت نشون نده جون دل
  • زاگرس IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    تمام عوامل و نیروهای فدراسیون بسیج شدن تا قطار پرسپولیس رو از ریل خارج کنند.از بی عرضگی وبی کفایتی فدراسیون فوتبال «خصوصا رئیس الاستقلالی اش» میزبانی رو از پرسپولیس گرفتن وبردنش تو یه خرابشده که سگ و گربه توش جولان میداد.. وحالا که برگشتن بجای استقبال، زندانی شون هم کردن!!!؟؟؟با این اوصاف طرفداران« پرسپولیس » مگه خواب قهرمانی پنجم رو ببینن
  • یحیی باز گریه هاش رو شروع کرد NL ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    یحیی گل ممدی فقط راضی باشه...!!!بقیه تیمها مهم نیستن.. عحب قدرتی داری گل ممدی: رسول پنا رو اخراج کرد..تقویم لیگ رو تغییر داد..سوپر جام رو باتراکتور عقب انداخت....به ستاد کرونا برنامه میده...داوران ازش عذرخواهی میکنن.روی هر بازیکنی دست بذاره براش میگیرن ... خیال شون از هم چیز راحته...وزیر و دار دسته و نهادهای سیلسی و بسیج شدن کل کشور در چهل سال گذشته برای سوگلی اینجوری گل هاشون رو میزنن...!!
  • یحیی مو مصنوعی NL ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    وقتی مدیران قبلی لنگ ؛ گرشاسپی،رسول پناه، عابدینی و هدایتی و...پته لنگ رو روی آب می ریزن و پشت پرده کثیف لنگ رو افشا گری میکنن حرف اینها حق نیست ..هر چی یحیی دلال بگه راسته..!!
  • اس اس 2ستاره IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    این هوچی گریهای لنگ تمامی ندارد اخه به این حرفها بچه 2ساله هم خنده اش میگیره 50تا ازاین قهرمانیها ی مهندسی شده هم که باشه ترسی نداره چون برای همه تیمهااثبات شده است چه جوری تقدیم لنگ میکنند ..سنگ پای قزوین ازخجالت اب شد .
  • آل بابا مسعود IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    بیماری جلال حسینی به ایشون هم سرایت کرده "نمیخوان ما قهرمان بشیم " .... آقای گل محمدی این کُد دیگه سوخته چشمهات رو باز کن سال 1400 شده مافیای فوتبال پوکیده دیگه مُرد روزهای حق کشی و زیاده خواهی و له کردن تیمهای دیگه برای قهرمانی های ناپاک و عوامفریبانه پرسپولیس دیگه مُرد روزهایی که بدون بازی هم به پرسپولیس جام میدادن روزهایی که با نامه برنده میشدین نه در زمین فوتبال آقا یحیی تو مثل باسواد این فوتبال هستی
  • محمد IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    چی میخوای از استقلال {...} تو دوتا تیم ملی داری چی میخوای با این بازیکنا ترس از چی داری خودت که شوتی هرچی هست مطهری هست چاشنی شانس جادو جنبلم خوب بلدی
  • تتلیتی وحشتناک با هوش US ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    یحیی آه وناله شروع کرد آه وناله اش را
  • امیر IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    محمود فکری گفته بود بازی پرسپولیس با سپاهان انجام بشه بعد بازی پرسپولیس استقلال انجام بشه، بعد پرویز مظلومی گفت بازی های استقلال با پرسپولیس باید مساوی باشه بعد دربی برگزار بشه که عدالت باشه، بازی پرسپولیس سپاهان انجام شد بعد بازی پرسپولیس استقلال ولی زمانی که پرسپولیس استقلال بازی کردن تعداد بازی ها مساوی نبود، در نتیجه اعتراض وارد نیست از نگاه من. هر سال هم هی نگیم که نمیخوان پرسپولیس قهرمان بشه بعدا قهرمان بشه، یا میخوان استقلال قهرمان بشه جام حذفی، بعدا نشه. هر کس کارو تلاش خودشو بکنه وارد حاشیه نشه موفق میشه. آرزو میکنم همه با وجدان باشن مخصوصا مدیرعامل ها که تیم ها از نقل و انتقالات محروم نشن.
  • دروغگوی مردم فریب IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    آقای گلمحمدی کمی با مردم رو راست باش هوچیگری و توهم و فریب افکار عمومی بعد از ۴۲ سال دیگه خسته کننده چندش آور و تکراری شده ...مهر قهرمانی های ناپاک جعلی و رانتی و حکومتی شما (لنگ حکومتی حقیر) هنوز خشک نشده ...۴ قهرمانی جعلی و مشمئزکننده و حمایتهای حکومتی از شما و تیم "خاص" "سوگولی حکومت" تیمی لوس دروغگو و آلوده ساخته که فقط و فقط دروغ و پلیدی را بلد است
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    حکومت با حرفهای گلمحمدی مطمئنا قهرمانی پنجم رانتی و حکومتی را با اسنپ برایشان آماده کرده و در موقع مقرر و مقتضی ارسال می نماید ... لنگی ها می توانند هر چند ستاره خواستند بزنند ... کی به کیه واقعیت و حقیقت و راستی در تاریکیه
  • پت پستچی IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    ترس از استقلال خیلی ها را دیوانه و بی خواب کرده همان تیم خاص که مهندسی شده و رانتی سالهاست قهرمان میشه و فوتبال را کثیف کرده
  • لنگ آل حکومت IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    نان بازوی خود را بخورید و لااقل یکبار هم که شده پاک سالم و مستقل قهرمان شوید لنگی های حکومتی دائما از دیوار حکومت بالا میروند و اگر حکومت لحظه ای دست از حمایت ازآنها بردارد آنها نابود خواهند شد
  • میدان حمایت از لنگ IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    یحیی جان ناراحت و نگران نباش آخر ما هستیم و نفس می کشیم یادته چگونه ۴ بار پشت سر هم شما را قهرمان کردیم و ۱۵ تیم دیگر را نابود !!! آیا کسی حریف ما شد ؟ یحیی جان هنوز تا چند ماه دیگر ما هستیم و پس از ما پدر دلسوز تری خواهید داشت این عرصه خالی نمی ماند ... میدان حمایت حکومتی از لنگی ها بعد از ۴۲ سال زمین نخواهد ماند و ادامه دارد و بر دیپلماسی و موفقیت حتی فوتبال ملی ارجح است بالاخره لنگ خودی است تیم سوگولی و خاص ماست ما شما لنگی ها را دوست داریم و دشمن بخصوص اس ... هستیم
  • غریب آشنا IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    با سلام همیشه یحیی این حرف ها را میزند مانند پیروانی نمیگزارند ما اول شیم ما نفهمیدیم این حرف ها برای چی هست شما اگر خیلی مردبودی آقا یحیی مصلحتی به حریف نمیباختی خودش خیانت هست ولی دیدی غول اسیا آمد برای حذفی ترسو میمیرد باسپاس از خبر ورزشی
  • علی هیودی ازاهواز IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    استقلال واستقلالیهااصلامغروروپرادعانیستندولی پرسپولیس وپرسپولیسیهاخیلی زیادمغروروپرادعاهستند
  • siamak IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    اختیار دارید آقا یحیی بابا وزیر؛ فدراسیون، کمیته داوران و سالزمان لیگ همگی متعلق به شما و در خدمتتان هستند. فکر میکنید این چهار سال خودتان قهرمان شدید؟؟ اشتباه میکنید اگر خدمات بابا وزیر و سایرین نبود الان برای بقا در لیگ برتر میجنگیدید مثل سالهای قبل ار بابا وزیر
  • علی IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    اقا یحیی دمت گرم معلومه بد سوزوندی این استقلال حکومتی رو . چنان جشن گرفتن بابت صعود که آدم فکر میکنه قهرمان آسیا شدن به خدا فقط توهم هستین .۲ تا ستاره تقلبی هم زدین و دارین حال می‌کنین . خدایی منم اگه تیم رقیبم ۴ بار قهرمان می‌شد دیوانه می شدم پس جای نگرانی نیست .البته با این همه ولخرجی تیم حکومتی ... اقا یحیی بازم قهرمانی البته به کوری چشم بعضی ها . شیر همیشه شیره . همشون هم جمع بشن البته کفتارها بازم به تو نخواهند رسید
  • ناشناس IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    این همه به ناز شما رقصیدند حالا که یک دفعه وضعیت به وقف مرادتون نیست همه چی بد شد؟؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    خوبه یک دفعه ازتون حمایت نکردند
  • فریبرز بالایی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    الکیسه ها خجالت هم چیز خوبیه، چطور نیم فصل اول زمین و زمان رو بهم دوختین ک پرسپولیس باید بازی عقب افتادن رو انجام بده الان با هوچیگری و شارلاتان بازی میگین ن ، خدا از خلقت شما کیسه کشا حیران مونده
  • حمید IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    یحیی جون باقدرت ادامه بده بازم خودت وتیمت برنده میشین نگران نباش این هاعددی نیستن اگرفدراسیون وخیلی آقایان بزرگی میکنند در فوتبال کشوربخاطر افتخارات وبزرگی باشگاه پرسپولیس وبازیکنانی درسرتاسر دنیا ازقبیل دایی ومهدوی کیاوطارمی وعلی کریمی هست بقیشون هیچ عددی نیستن
  • ... IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    آقای گل محمدی جسارت نباشه ولی خیلی دروغ بزرگی گفتین فدراسیون که همیشه از پرسپولیس حمایت میکنه و همیشه حق استقلال رو ضایع میکنه
  • هادی IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    حق با یحیی است قدرت تحمل مسولان برای پذیرفتن ودیدن قهرمانی پنجم پرسپولیس موجود نیست . پرسپولیس قدرت بلا منازع فوتبال ایران واسیاست
  • رحیم IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    این یحیی مو مصنوعی باز شروع کرد. مگه تو این ۴ سال انواع جام‌های اسنپی با پیک موتوری بهتون ندادند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی