نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
احتیاجی به سازمان لیگ نیست؛ استقلال و پرسپولیس برنامه مسابقات را می‌نویسند!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: برنامه مسابقات لیگ را بدهند استقلال و پرسپولیس بنویسند تا طبق آنچه آن‌ها می‌گویند ما بازی کنیم.

خبرورزشی - مجتبی فریدونی در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است تاریخ دیدار ذوب‌آهن مقابل استقلال از هفدهم اردیبهشت به نوزدهم این ماه منتقل شود، اظهار داشت: ظاهراً چنین موضوعی را به صورت غیر رسمی گفته‌اند اما اصلاً برای ما امکانپذیر نیست. ما بعد از بازی با پدیده چند هفته است که تلاش می‌کنیم تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم. اردوهای مقطعی ۳-۴ روزه بوده و چند بازی دوستانه برگزار کردیم. پرواز و هتل را در تهران هماهنگ کردیم. قرار بود از تهران به سیرجان برویم و از سیرجان به اصفهان هم چارتر گرفتیم. هزینه‌های زیادی کردیم و اصلاً تغییر تاریخ بازی با استقلال برای‌مان غیر ممکن است.

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا این مساله به صورت رسمی به باشگاه اعلام شده است، گفت: رسمی اعلام نکرده‌اند. سهیل مهدی به مدیران باشگاه اطلاع نداده فقط با مدیر رسانه‌ای تیم تماس گرفته و این را گفته است. ما صددرصد مخالف هستیم. یعنی چه؟ سه هفته است برنامه را اعلام کرده‌اند حالا چطور شده همین امروز که استقلالی‌ها از سفر برگشته‌اند یادشان افتاده برنامه را تغییر بدهند؟!

وی تصریح کرد: ما حدود یک و نیم تا ۲ میلیارد هزینه کردیم و به این صورت این هزینه نابود می‌شود. اینطور که نمی‌شود روز به روز برنامه لیگ را تغییر بدهند. اگر اینطور است که به سازمان لیگ احتیاجی نیست. برنامه مسابقات لیگ را بدهند استقلال و پرسپولیس بنویسند و طبق آنچه آن‌ها می‌گویند ما بازی کنیم. می‌گویند اسکوچیچ می‌خواهد اردوی تیم ملی را جلوتر برگزار کند در این صورت باید بازی‌های لیگ را زودتر انجام بدهیم نه اینکه دیرتر برگزار شوند. هیچ توجیه منطقی پشت این مساله نیست. ما یا هفدهم بازی می‌کنیم یا اصلاً بازی نمی‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    عمرا اگه سایپا همچین پولی به یک‌مربی بدهد
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    فراز کمالوند حدودا دو ساله تو لیگ برتر تیم نداره. به محض اینکه اومد استقلال، خیلی اتفاقی بهش پیشنهادات وسوسه انگیز لیگ برتری شد. چرا نمیرن دنبال حمید مطهری؟ چون کسی دنبال تضعیف پرسپولیس نیست. استقلال سرمربی خوب و خوش فکری داره و ما بهش کاملا اعتماد داریم. با کمالوند یا بدون او استقلال با مجیدی روزهای خوبی در پیش داره اما شما دلال ها و کثافت های فوتبال ایران رو بهتر بشناسید. همونایی که برای تیم ملی پکیج میبندن، برای تضعیف استقلال هم برای کمالوند پیشنهاد لیگ برتری جور کردن. آقای کمالوند شما هم یادت باشه این رسم برادری نیست. البته رسم عقل هم نیست که تیم مدعی در سه جام رو ول کنی بری که برای بقا بجنگی.
    • جک تری دی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      اول به مطهری پیشنهاد دادن ولی رد کرد پارسال هم نساجی بهش پیشنهاد داد باز رد کرد شهر خودرو بهش پیشنهاد داد باز رد کرد چون میدونه نفر دوم پرسپولیس بودن خیلی بالاتر از نفر اول بودن تو اون تیمهاس برو یه سرچ کنی متوجه میشی.
  • حماسه قشقایی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    ما به کسایی مثل پیروز قربانی و نامجومطلق احتیاج نداریم هرچند هردو انسان های درستی هستن. اما الان میگم یه مربی جوان بیشتر به کارمون میاد مثل خسرو حیدری
    • فوتبال پاک IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      مربی جوان اونم برای استقلال ؟!! خسرو مثلا چه کمکی الان میتونه به استقلال بکنه ؟ توی کدوم تیم تا حالا مربیگری اش رو دیدی ؟
  • شمسعلی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    با این حساب قرارداد هر فصلش با استقلال ۲۰ میلیاردی میشه، اوضاع پولی تیممون استقلال همچین بد هم نیستا ! فقط الکی سر و صدا میکنیم
  • حسین IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    شمسعلی جان اگه این پولو تو استقلال می گرفت که به پیشنهاد سایپا فکر هم نمی کرد. همه چی رو با فرمول ریاضی که تو باشگاه محبوبت جاریه محاسبه نکن از ماگفتن ضرر می کنی ها.
  • الونگا IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    کیسه کش فیلم جدید بسازید قبلیه تاریخ مصرفش تمام شد
  • شهرام IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    والا استقلال نفعی از تعویق افتادن بازیها نمیبره! اگه دقت کنید میفهمید کدام تیم بزور تهدید فحاشی به مسئولان فدراسیون میخواست دربی را عقب بندازه! وزیرم که گل نمیزنه ولی برای کسی که 2 ساله پیشنهاد مربیگیری نداشته یدفعه پیشنهاد خوب از سایپا میاد. در پایان فصل منتظر آخرین خدمت دولت روحانی به استقلالی ها و رفتن ستاره هاش باشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی