نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
این تیم ملی ماست؛ تیم مردم ایران/ لطفاً به جام جهانی صعود کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ما در دو دوره گذشته، عادت کرده بودیم که بی‌دردسر به جام جهانی صعود کنیم؛ حالا شرایط وارونه شده و باید در بدترین وضعیت میزبانی و نتایجی که ویلموتس در دور رفت گرفته، عراق و بحرین را شکست بدهیم.

خبرورزشی - آرتین زهرابی؛ این چند را خواهشاً هیچ‌کس به خودش نگیرد؛ اینکه می‌گوییم این و آن هر حرفی را به خودشان نگیرند به این دلیل است که بازخورد هر آنچه در جهت منافع تیم ملی نوشته می‌شود، مثبت نیست.

ما دنبال چه هستیم؟ مسافرت برو با تیم ملی که نیستیم؛ منافعی که نداریم؛ هیچ ارتباطی با سرمربی و کادرفنی فعلی نداریم؛ پشت در اتاق رئیس فدراسیون هم دست به سینه منتظر نمی‌مانیم، کارت هدیه هم که نگرفته و هرگز نخواهیم گرفت...

پس هر چه نوشته می‌شود برای تیم ملی است؛ به خاطر اینکه طاقت نداریم صعودی که دم دست بود، این طور بر باد برود. میراث به جا مانده از تیم ملی و حد و حدود بازیکنان ما شکست مقابل عراق و بحرین نیست.

بیشتر بخوانید:

حتی اگر آنچه اتفاق افتاده را به حساب بدعادت شدن ما منظور کنید باید بگوییم آری؛ ما در دو دوره گذشته، عادت کرده بودیم که بی دردسر به جام جهانی صعود کنیم؛ حالا شرایط وارونه شده و باید در بدترین وضعیت میزبانی و نتایجی که ویلموتس در دور رفت گرفته، عراق و بحرین را شکست بدهیم.

فوتبالی که غرق در مشکلات داخلی است و حتی یک رای کمیته انضباطی شامل جنجال‌های بزرگ می‌شود، فوتبالی که همچنان در بحث انتخاب سرپرست تیم ملی شوکه است و کشاکش های داخلی آن منتج به اتفاقات عجیبی شده، یک تیم ملی مظلوم دارد که از کارلوس کی‌روش به ویلموتس رسید و امروز در اختیار اسکوچیچ است...

 تیم مظلومی داریم؛ همراه با بازیکنانی که از هر کجای دنیا آمده اند تا از این وضعیت نجات پیدا کنیم. امیدواریم اتفاق بزرگ صعود به جام جهانی رخ بدهد؛ چون اگر هر حادثه ای دیگر جز این را شاهد باشیم از فوتبال ایران واقعا چیز زیادی باقی نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    اگه اون دلال بلژیکی تیم ملی رو به فنا نمیداد الان کارمون راحت تر بود. فکر میکنم لژیونر های آماده تیم ملی بتونن بدرخشن.فقط امیدوارم آقای اسکوچیچ در پست دفاع وسط مجید حسینی رو فیکس کنه چون تجربه بازی های بزرگ رو داره. مثل جام جهانی 2018
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    صیادمنش رو باید دعوت میکرد به جا انصاری فرد. امید ابراهیمی هم نیاوردهت
  • طلوع خواهیم کرد IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    منتظر وقایع بعد از شکست و عدم صعود باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی