خبر خوش به پرسپولیسی‌ها/ دو ستاره پرسپولیس تمدید می‌کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس تلاش خواهد کرد تا پیش از آغاز فصل نقل و انتقالات، تمدید قرارداد با بازیکنان خود را نهایی کند.

خبرورزشی - سرخپوشان پایتخت پس از دوره فشرده مسابقات داخلی و آسیایی، حالا باتوجه به آغاز مسابقات ملی در تعطیلات به سر می‌برند و فرصت استراحت را پیدا کرده‌اند. اما برخلاف بازیکنان و اعضای کادرفنی، مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاشند تا با حل مشکلات مالی، به استقبال نقل و انتقالات خود بروند.

یکی از اهداف باشگاه پرسپولیس تمدید با بازیکنانی است که در پایان فصل قراردادشان به اتمام خواهد رسید؛ احمد نوراللهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید عالیشاه و مهدی شیری پنج بازیکنی هستند که برای لیگ بیست و یکم قراردادی با پرسپولیس ندارند. نوراللهی و کنعانی که پیشنهاداتی از قطر را در جیب خود می‌بینند، اکنون در اردوی تیم ملی هستند و به همین خاطر امکان تمدید قرارداد با آن‌ها نیست اما دو بازیکن دیگر با دعوت دوباره باشگاه پرسپولیس مواجه شده‌اند.

احتمال دارد در روزهای آینده باشگاه پرسپولیس مراحل مذاکره با عالیشاه و شیری را انجام دهد تا این دو در پرسپولیس ماندنی شوند. عالیشاه از لیگ سیزدهم در پرسپولیس حضور دارد و به جز یک دوره کوتاه سربازی، همیشه پیراهن قرمزها را برتن داشته و کاپیتان دوم این تیم محسوب می‌شود.

پیش از این سیامک نعمتی و مهدی عبدی قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید کردند و به نظر می‌رسد برنامه باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد دو ساله با بازیکنان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    لنگی ها تمدید میکنن، تاجی ها هم هر فصل بعلت مشخص نبودن سرمربی یا مدیرعامل اول فصل کلی جابجایی و خروجی داره و ......
  • ط IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    اقای کیسه مگه تقصیر اربابت هست وقتی مدیریت نداری تقصیر کسی نیست ارباب شما قرمزته
  • Iℳaŋ IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    هہہہہ،خداوڪیلے بہ عالیشاه و شیرے نگو ستاره،خداڪنہ جفتشون برن،جاے شیرے ڪہ،رامین رو جذب میڪنیم،جاے امیدم،یہ بازیڪن با ڪیفیت.ان شاللہ اگہ یحیے لجبازے نڪنہ،وچندتا بازیڪن بازیڪن خوب جذب ڪنہ،میریم واسہ قهرمانے آسیا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی