دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
۹ |
۴
سورپرایز اسکوچیچ در خط حمله ایران!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه شروع دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی در منامه بحرین خیلی‌ها منتظر نحوه استفاده سرمربی تیم ملی از مهاجم شماره ۱۰ تیم استقلال هستند.

خبرورزشی - در حالی که فوتبالدوستان کشورمان منتظر حضور سردار آزمون و مهدی طارمی در خط حمله تیم ملی کشورمان هستند در این شرایط به نظر می رسد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای غافلگیر کردن رقبای هم گروه از مهدی قایدی فوروارد ریزنقش و تکنیکی استقلال به عنوان اسلحه پنهان خود در دقایق میانی نیمه دوم بهره ببرد.

مهدی قایدی پیش از ترک کشورمان با روحیه ای بالا در این باره صحبت کرده و گفته بود امیدواری زیادی دارد تا تیم ملی از این مرحله با قدرت صعود کند.

مهدی قایدی پیش از این و در دیدار مقابل بوسنی با همین ترفند مقابل تیم ملی بوسنی به میدان رفت و توانست در دقایق اندک حضورش در میدان یک گل به این تیم اروپایی به ثمر برساند بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیکویی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    بیرون کشیدن آزمون و طارمی تا دقیقه نود ریسک بزرگیه طارمی دقیقه پایانی بازی با چلسی اون گل حساس رو زد و آزمون هم نشون داده با قدرت بدنی بالایی که داره دو تا نود دقیقه نفس بازی داره، بازی با سه مهاجم هم ریسک بالایی داره مگه اینکه تیم بازی رو برده باشه و قایدی بیاد تو زمین
  • مینو IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    البته اگه آقا کریم و آقا وحید بذارن واجازه بدن. احتمال اینکه با این نیمکت از سیامک نعمتی در خط حمله استفاده بشه بیشتر از قایدی ست.
  • استقلا لم ارزوست IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    قائدی نباید قبول میکرد .این سرمربی ترسو ک ازترس وزیر ورزش اومد تمام اهل ومحل پرسپولیسو اورد تو تیم ملی.متاسفیم برای این رئیس فدراسیون وسرمربی ضعیفش
    • علی احمدی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      تو فکر اینم که اگه قائدی قبول نمیکرد چه اتفاق مهمی رخ میداد واقعا فداکاری ایشون قابل تقدیره،اندکی تفکر تا حالا که ایشون نبودن کار تیم ملی لنگ بوده وبا اومدنش چرخ تیم درحالت سرعت قرار گرفته بابا توهم تاکی،تعصب کور کورانه چقدر،
  • تاجی با اصالت IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    واقعا دیگه اظهر من الشمسه که قضیه از چه قراره یعنی مگه میشه هفت هشت نفر از لنگ دعوت بشه و یک نفر از استقلال همین خودش یک ترفندیست برای تضعیف روحیه استقلالیا و تقویت روحیه لنگیا برای مسابقات داخلی و آسیایی ، نمیدونم چرا همه نهادهای فوتبالی اینقد با استقلالیا عقده ای رفتار میکنند ! از وزارت ورزش گرفته تا فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته داوران و حتی صدا و سیما همه بسیج شدند علیه استقلال با تیشه زدن به ریشه این تیم انقد که با استقلال دشمنی دارند با اسرائیل نداشته و ندارند !
    • علی احمدی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      مگه تاج اصالت داره،اگه ازکیسه دعوت کرده بود الان میگفتی ازما دعوت کردن تا تیم رو خسته کنن،هرسازی بزنن شما کیسه کشا واسش رقص بلدهستید،اول با سرمربی هماهنگ شو بعد نظر بده ،چندتاباری رفتید باشگاهها هنوز میگه تیم خسته است،اگه وزیر لنگبه چرا کیسه بازی معوقه با پدیده رو انجام نداد همینو جواب بده من حرفی ندارم
  • علی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    بیرون کشیدن طارمی و ازمون به هیچ وجه به صلاح نیست، خواهشن بگید از این جنگولک بازی ها در نیاره لطفا. طارمی و ازمون چندین ساله کنار هم دارن بازی میکنن، از هم شناخت کافی دارن، بعد بازی به این حساسی، قائدی رو بزاره که هیچ شناخت و هماهنگی ای با ازمون نداره. مطمعنا به مشکل میخوره، و نه خودش میتونه خوب بازی کنه و نه ازمون خوب تغذیه میشه. مثل دو تا جزیره جدا میشن. و ما باید دل خوش کنیم به تکنیک های انفرادی.
  • علی احمدی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    اول با سرمربی تیمتون هماهنگ بشیدبعد اظهارنظرکنید،تیمتون رفت باسگاههای اسیا هنوز سرمربی میگه تیم خسته است اونوقت وایه تیم ملی دعوت میشدید که واویلا،چرا از اونا دعوت نشد ،بازیکن مارو دعوت کردن که خسته بسه و....‌‌‌درهر حال پای یک وزیر درمیان است (حرف اول واخر کیسه کشا)
  • علی احمدی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    سئوال از کیسه کش عزیز که مدعی وزیر پرسپولیسیه،چرا کیسه بازی معوقه خودسو با پدیده بازی نکرد علت رو بگید خوشحال میسم ،یه قائدی توی تیم ملی بود ،تراکتور وفولاد بازی کردن کیسه بازی نکرد چرا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی