پاسخ تیم ملی ایران به کارشکنی‌ها/ یک برد قاطعانه مقابل بحرینی‌ها
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بحرین و حتی عراق در در حد و اندازه‌هایی نیستند که مانع از صعود تیم ملی به جام جهانی شوند. اگر این چنین شود این جفایی است که ما در حق خود کرده‌ایم.

خبرورزشی - تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در بحرین به مصاف میزبان می‌رود. رسانه‌های بحرین در آستانه این بازی نوشتند بحرین با زدن ۸ گل به کامبوج برای ایران خط و نشان کشید! این در حالی است که ایران به کامبوج ۱۴ گل زد. یعنی ۶ گل بیشتر از بحرین. این نشان می‌دهد ایران به مراتب تیمی بهتر از بحرین است اما برای بردن بحرین باید در زمین بازی تلاش کند و این تنها راه پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در بازی دوشنبه شب است. ایران اگر بخواهد حریف را دست کم بگیرد نه تنها به بحرین امتیاز می‌دهد بلکه ممکن است در مصاف با کامبوج هم به نتیجه دلخواه دست پیدا نکند. 

با تصمیم غرض ورزانه کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی‌ها در بحرین برگزار می‌شود و ساعت بازی‌های ایران و هم چنین استادیومی‌که برای میزبانی از بازی‌های تیم ملی در نظر گرفته شده قدیمی‌و با کیفیت زمین بد است! بهترین پاسخ برای این رفتار نامهربانانه یک بازی خوب در منامه و شکست پر گل بحرین است. 

اما می‌پردازیم به مسایل فنی این بازی؛ ایران در تدارک و خلق موقعیت گل تیمی‌به مراتب بهتر از بحرین است. به این دلیل که از بازیکنان با کیفیتی در ترکیب بهره می‌برد. بازیکنانی که هر یک در تیم‌های باشگاهی خود جز بهترین‌ها هستند و در فصلی که گذشت به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافتند. نمونه اش مهدی طارمی که موثرترین بازیکن پورتو بوده. یا سردار آزمون که دومین گلزن برتر لیگ برتر روسیه لقب گرفت و... مهم در این بین شرکت توامان در حمله و دفاع است. مسئولیت پذیری زمانی که تیم ملی توپ را از دست می‌دهد. 

برگ برنده تیم ملی در بازی دوشنبه شب آرامش و باز تکرار می‌کنیم آرامش خواهد بود. تن ندادن به حواشی که حریف ایجاد می‌کند. بطور حتم تیم ملی با توانمندی که دارد موقعیت‌های متعددی در این بازی بدست خواهد آورد و اینجا تنها استفاده از موقعیت‌هاست که می‌تواند رای به برتری قاطع ایران دهد. نیتجه ای که تیم ملی در بازی با هنگ کنگ به دست آورد اگر در این بازی تکرار کند جای تعجب نخواهد بود چون فوتبال ملی ایران فراتر از بحرین است و اگر در بازی قبلی بحرین؛ ایران را شکست داد تنها یک اتفاق بود. اتفاقی که البته نشات گرفته از عدم آمادگی روحی و روانی ایران برای پیروزی در این دیدار بود که مسبب آن بطور حتم مارک ویلموتس بود. 

بحرین و حتی عراق در در حد و اندازه‌هایی نیستند که مانع از صعود تیم ملی به جام جهانی شوند. اگر این چنین شود این جفایی است که ما در حق خود کرده ایم. یک برد قاطع و تمام. این بهترین پاسخ برای همه کارشکی‌هایی است که در حق فوتبال ایران شده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی