یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
۱ |
۳
استفاده دراگان اسکوچیچ از فرمول سرمربی پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید امیری یکی از چهره‌های برتر تیم ملی ایران در دیدار با هنگ کنگ بود که در نهایت با برتری تیم کشورمان به پایان رسید.

خبرورزشی - شماره ۱۱ تیم ملی که در پرسپولیس پیراهن ۱۹ می‌پوشد در دیدار با هنگ کنگ بازی در ۳ پست مختلف را تجربه کرد. وحید امیری در ترکیب اصلی به عنوان یک دفاع چپ قرار گرفت و ۵۸ دقیقه برای تیم ملی ایران بازی کرد و اتفاقا با فرارهای تند و تیز خود یک خطر دائمی برای خط دفاع حریف بود.

در دقیقه ۵۸ دراگان اسکوچیچ تصمیم گرفت علیرضا جهانبخش کاپیتان خود را تعویض و میلاد محمدی را جایگزین او کند؛ محمدی مدافع ۲۸ ساله کشورمان که در تیم خنت بلژیک بازی می‌کند، به زمین رفت و دفاع چپ شد تا وحید امیری یک خط جلوتر برود.

امیری که با خروج علیرضا جهانبخش بازوبند کاپیتانی تیم ملی را هم بر بازو بسته بود در سمت چپ خط میانی با فراغ بال بیشتری جلو کشید و در دقیقه ۶۱ با شوتی زیبا دروازه هنگ کنگ را باز کرد. او که در این دیدار در دو پست بازی کرده بود با تعویض مهدی طارمی نقش جدیدتر هم برعهده گرفت و مکمل کاوه رضایی مهاجم تعویضی تیم ملی شد تا بازی در ۳ پست را برابر هنگ کنگ تجربه کند! 

شاید ندانید اما آن اوایل که یحیی گل محمدی به اجبار و به خاطر محرومیت سعید آقایی از وحید امیری در سمت چپ خط دفاعی استفاده می‌کرد، این بازیکن خیلی راضی نبود. در لیگ قهرمانان آسیا نیز سعید آقایی کرونا گرفت و از نگاه یحیی گل محمدی بهترین گزینه برای جانشینی او وحید امیری بود. ملی پوش با تجربه ای که دوست داشت در خط میانی بازی کند.

شاید وحید امیری تصور می‌کرد با بازی در پست غیرتخصصی و دفاع چپ جایگاه او در تیم ملی ایران خراب شده یا از دست برود غافل از آن که... دراگان اسکوچیچ نه تنها مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گوای هند و وحید امیری را به تماشا نشست بلکه دربی و دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان را نیز به خوبی نگاه کرد.

مرد کروات حالا یک مدافع چپ رونده و با تجربه پیدا کرده بود که می‌توانست در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی در بحرین نیز به تیمش کمک کند. شاید خود وحید امیری هم تصور نمی‌کرد سرمربی تیم ملی ایران بخواهد از فرمول یحیی گل محمدی استفاده و او را دردفاع چپ بگمارد اما این اتفاق افتاد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان عشقپولیسی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    جای عیسی و شهریار تو تیم ملی خالیه اگه بودن قطعا میتونستن کمک زیادی به اقای اسکوچیچ برای موفقیت تیم بکنند آقا کریم باید دست به کار شود و این دو بازیکن خوب و دعوت کنه همچنین فرشید اسماعیلی عملکرد خوبی داشته و میتونسته دعوت بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی