نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دو بازیکنی که با استقلال تمدید نمی‌کنند چه کسانی هستند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال می‌گوید به دو بازیکن گفتم برای فصل آینده تمدید کنید که آنها گفتند ما پولمان را نگرفته‌ایم و تا امروز هم به خاطر شما مانده‌ایم.

خبرورزشی - پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که یکی از این دو بازیکن هافبک است و دیگری یکی از اعضای ساختار دفاعی استقلال را تشکیل می دهد. آنها درست یا غلط به مجیدی گفته‌اند که فقط به خاطر شما در استقلال مانده‌ایم و با این وضعیت فصل آینده نمی‌مانیم. در واقع باید گفت این دو نفر جزو کسانی هستند که قراردادشان در پایان فصل تمام می شود.

نکته دیگر اینکه مجیدی گفته بعضی از بازیکنان فقط ۲۰ درصد دریافتی داشته اند و بعضی دیگر ۵۵ درصد! این در حالی است که ما باید تا پایان فصل ۶۰ میلیارد تومان دیگر به بازیکنان پول پرداخت کنیم و طلب ۳۵ میلیاردی استراماچونی هم باقی مانده است.

مشکلات عدیده مالی باشگاه استقلال همچنان این تیم را آزار می‌دهد و باید دید احمد مددی چطور می‌خواهد پول بازیکنان و همچنین استراماچونی را پرداخت کند؟

جالب اینکه مجیدی گفته تا بازیکنان فعلی تیم تسویه نکنند لیست جدیدی به باشگاه نخواهند داد.

او همچنین تاکید کرده که هواداران استقلال انتظارات ۸ ساله خود را به دوش او انداخته و می خواهند در سه ماه همه آنچه در آن هشت سال اتفاق نیفتاده است، در استقلال رخ دهد.

متن کامل اظهارات مجیدی را از لینک زیر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    باید ناز کسی رو نکشن،هرکی خواسته غیرمعقول داشته باشه بزارن بره
    • ناشناس IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      کیسه کش اینو باید اونموقعی میگفتی که برای نگه داشتن بازیکنانتون قراردادهای آبکی ملیاردی مثل چگوارای فیک براش بستن !!!! بهترین های پرسپولیس بخاطر سقف قراردادی که رسول پناه دست نشانده اومد همه رو فراری بده رفتن و تا نیم فصل بدون مهاجم بازی کردیم که با همونا دهن تیمتون سرویس کردیم.
    • تاج IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      عزیز چگوارای فیک علی کریمی رفیق حسین هدایتیه که الان فاز افشاگری برداشته ولی از پولهای رفیقش و بابک زنجانی و آذری جهرمی و ... نمیگه(کاری به فساد مهدوی کیا، فرش دزد قسم جلاله خور، درصد محمدی، دلالنکو، اینفمارک، لجن پراکنیهاش درباره کیروش که منتج شد به ویلموتس و ... نداریم) از طرفی از کی تا حالا سعادتمند وفتحیو مددی شدن منصوب هواداران استقلال که اعمالونو گره زدید به هوادار؟ همین مددی را در نظر بگیر که همه میخوان بندازنش بیرون ولی وزیر نمیزاره! خلیل زاده که چندساله استقلالی ها دارن میگن مهره وزیره و مامور خراب کردن استقلال بعد از فراری دادن استرا(درحالیکه پول استرا تو حساب بانکی ترکیه اش بود ولی نپرداخت تا استرا از ایران بره و ...) الان تو پرونده کارخانه ابریشم از سلطانی فر به عنوان شریک پرونده نام برده! شما فکر کن استقلال و لنگ زیرمجموعه دولت هستند که علنا برای استقلال کُری میخونن و برای لنگ از اپراتورها، بانکها و ... زورگیری میکنن، منافع ملی را خرج اردوغان و هند میکنن تا پرونده لنگ را ماله بکشن و...
  • ۶و۶ IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    بهونه های مجیدی رو داشته باشین اگ استقلال قهرمان نشد بخاطر چی بود اگ قهرمان شد بخاطر هوش و تلاش مجیدی بود
  • ۶و۶ IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    آقای فرهود شما ک وضع استقلال میدونستی پس چرا تو فضای مجازی یارکشی میکردی و بازیکنان فکری رو تشویق ب کم کاری میکردی؟ اینا بهونه است کم آوردی سوت بزن
  • هوادار استقلال IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    روی صحبتم با هواداران استقلال و عزیزان تاجی هست گرچه ممکن هست به غیر از ادمین سایت خبر ورزشی کسی نخونه و این چاپ نشه. تیتر را خوندم اومدم دیدم خبر ورزشی رسانه اش هست ادامه ندادم چون عناد و دشمنی خبر ورزشی برای من استقلالی ثابت شد است شما هم یاد بکیرید اینحوری باشیم حواشی پیروزی خیلی ماهرانه در برابر چیزهای ما کمرنگ میکنه چون قلمشون از ناهار ها چرب هست با کارت هدیه لطفا هوشیار باشید.
  • استقلال قهرمان IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    لنگی های عزیز شما که بابا مسعودتونو رو دارین که غم ندارین شما حتی یک طلب هم ندارین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی