نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
احتمال نیمکت نشینی کنعانی‌زادگان جلوی کامبوج قوت گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا دراگان اسکوچیچ به چند بازیکن اصلی تیمش برای بازی با کامبوج استراحت خواهد داد.

خبرورزشی - تیم ملی ایران درحالی روز جمعه برابر ضعیف ترین تیم گروه خود یعنی کامبوج به میدان می‌رود که چند بازیکن کشورمان در آستانه محرومیت قرار دارند.

سردار آزمون، احسان حاج صفی، محمد حسین کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی ۴ بازیکنی هستند که در صورت دریافت کارت زرد دیدار حساس ایران و عراق را از دست خواهند داد. آزمون و حاج صفی در بازی رفت مقابل بحرین، مهدی ترابی در دیدار با هنگ‌کنگ و کنعانی‌زادگان در بازی برگشت مقابل بحرین از داوران کارت زرد دریافت کرده‌اند.

برهمین اساس شنیده می‌شود دراگان اسکوچیچ تصمیم گرفته به برخی بازیکنان اصلی و کلیدی خود استراحت بدهد تا آنها را سرحال و آماده برای بازی حساس روز سه شنبه هفته آینده مقابل عراق در اختیار داشته باشد.

احتمالا یکی از این بازیکنان محمد حسین کنعانی زادگان است که در صورت دریافت کارت زرد در بازی با کامبوج دیدار حساس مقابل عراق را از دست خواهد داد.  یکی از دلایل بیرون کشیدن کنعانی‌زادگان در دقیقه ۸۳ بازی با بحرین و به زمین فرستادن مرتضی پورعلی گنجی نیز قرار دادن او در شرایط مسابقه برای بازی با کامبوج بود.

حال پرسش اینجاست که آیا اسکوچیچ به سردار آزمون، مهدی طارمی و احسان حاج صفی هم مقابل کامبوج استراحت می‌دهد؟ یک منبع نزدیک به تیم ملی به ما خبر داد که احتمال استراحت دادن به محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی طارمی و احسان حاج صفی بیشتر از سردار آزمون است. مهاجم شماره ۲۰ تیم ملی کشورمان این روزها از روحیه بالایی برخوردار شده و انگیزه زیادی برای بالا بردن تعداد گل های ملی خود دارد. سردار آزمون که با بوسیدن پیراهن تیم ملی بر محبوبیت خود افزوده است و می‌تواند در بازی با کامبوج تعداد گل های ملی خود را بالا و بالاتر ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی