تصاویری از خوش‌تیپ‌ترین و بدتیپ‌ترین مربیان یورو ۲۰۲۰/ از جورجو آرمانیِ مانچو تا شلوار کارگوی انریکه!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

همواره کنار زمین استایل مربیان و طرز لباس پوشیدن آن‌ها که می‌تواند نشان‌دهنده شخصیت‌شان باشد، همیشه زیر ذره‌بین بوده و در یورو ۲۰۲۰ هم همین اتفاق افتاده است.

فقط بازیکنان نیستند که با لباس‌های‌شان سوژه می‌شوند. در طول سال‌ها شاهد مربیانی بوده‌ایم که با لباس‌های گرمکن و یا تیپ‌های هوشمندانه کژوال کنار خط زمین می‌ایستند. یورو برای ما تیپ و ظاهر متنوع زیادی برای سوژه کردن‌مان فراهم کرده است، از کت و شلوارهای طراحی شده به دست برترین طراحان تا شلوارهای کتان و اسپورت‌تر. اما کدام مربی بهترین لباس را در یورو ۲۰۲۰ پوشید؟

گرت ساوت‌گیت

سرمربی انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸ یکی از جلیقه‌های پرطرفدار M&S را پوشیده بود. اما در آستانه یورو یک کت و پیراهن پولو می‌پوشید. در بازی مقابل اسکاتلند ساوت‌گیت با پوشیدن بارانی با هوای بارانی ورزشگاه سازگار شد. اما در بازی مقابل کرواسی خیلی شیک‌تر به نظر می‌رسید، چرا که کت و شلوار پرسیوال ۶۸۰ پوندی و کراوات خال‌خالی برتن کرد.
ارزیابی استایل: خوب

استایل مربیان یورو 2020 (گرت ساوتگیت)

لوئیس انریکه

لوئیس انریکه که شبیه به یک دونده ماراتن است به خاطر خوش قیافه بودن و تناسب اندامی که دارد در هر لباسی عالی‌ست. مربی تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۲۰ با لباس راحت و در عین حال انتخابی هوشمندانه در کنار زمین با بازیکنان خود حرف می‌زند. مربی سابق بارسلونا طرفدار شلوار کارگو و پیراهن جمع شده داخل شلوار است و همیشه هم کفش‌های آدیداس مربیان را می‌پوشد. اما در بازی مقابل کرواسی در مرحله یک‌هشتم نهایی به جای شلوار کارگو ترجیح داد که جین بپوشد.
ارزیابی استایل: خوب

استایل مربیان یورو 2020 (لوئیس انریکه)

دیدیه دشان

قطعاً آبی، رنگ این هافبک سابق چلسیِ است. دیدیه دشان سرمربی فرانسه ترجیح می‌دهد تا پیراهن آبی آکسفوردش را زیر کت آبی کبالت بپوشد. درست است که این رنگ را بخاطر همراهی با تیمش می‌پوشد اما باید بگوییم که استایلش اصلاً جذاب نیست و باید در آن تجدید نظر کند!
ارزیابی استایل: بد

استایل مربیان یورو 2020 (دیدیه دشان)

یواخیم لو

سرمربی تیم ملی آلمان با تیپ‌های متفاوتی در یورو ظاهر شد. لو در بازی مقابل فرانسه شلوار خاکستری رنگ با بند کشی و تی‌شرت سرمه‌ای پوشید تا نشان بدهد که از مد روز بودن نمی‌ترسد. همچنین برای پوشیدن کفش‌های استن اسمیتِ آدیداس هم باید از او تجلیل شود. یوگی در دیدار تلخ مقابل انگلیس پیراهن پوشیده بود تا کمی متفاوت شود.
ارزیابی استایل: خوب

استایل مربیان یورو 2020 (یواخیم لو)

اشتفان تارکوویچ

اسلواکی با شکست ۵-۰ مقابل اسپانیا از دور مسابقات یورو خارج شد. شاید بازیکنان نمی‌توانستند با کراوات سرمربی‌شان به همراه جلیقه و شلوار جین ۴۵ پوندی‌اش کنار بیایند! اوه! او شلوار جین هم می‌پوشد! اما به تیپ و قیافه‌اش نمی‌آید. اینطور نیست؟
ارزیابی استایل: بد

استایل مربیان یورو 2020 (اشتفان تارکوویچ)

روبرتو مانچینی

اگر یک سرمربی وجود داشته باشد که کلاس را فریاد بزند، روبرتو مانچینی ایتالیایی است. این مربی ۵۶ ساله که بسیار به سلامتی خود اهمیت می‌دهد و اصلاً نوشیدنی الکلی نمی‌نوشد با ظاهری جذاب و بی‌پروا کنار زمین می‌ایستد و تیمش را مدیریت می‌کند. آن کت و شلوار خاص جورجو آرمانی را که می‌پوشد باعث می‌شود تا منتقدانی که کت او را با روپوش آشپزها مقایسه می‌کنند را فراموش کنید.
ارزیابی استایل: خوب

استایل مربیان یورو 2020 (روبرتو مانچینی)

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کانتونا IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    پس مایلی کهن جلالی کو
  • ۰۲۱ IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    انریکه خوش تیپ!!!! دیدیه دشان بد؟؟!!!!؟؟؟!!! خدایی خودتون قضاوت کنید ؟؟؟!! یه خانوم قضاوت کنه همین میشه
  • علیرضا توانافر IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    انریکه خو شلوارش انگار پارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی