نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۳
علیرضا جهانبخش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیربرنامه علیرضا جهانبخش هافبک ملی‌پوش کشورمان رقم دقیق انتقال موکلش به باشگاه فاینورد را اعلام کرد.

علیرضا جهانبخش هافبک ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه برایتون انگلیس هفته گذشته به صورت رسمی با قراردادی ۳ ساله به فاینورد هلند پیوست.

یکی از نکته های پنهان انتقال هافبک ایرانی به باشگاه هلندی رقم این جا به جایی بود. یکی از رسانه های هلندی اعلام کرد فاینورد برای جذب جهانبخش تنها یک میلیون یورو هزینه کرده که این خبر با واکنش جهانبخش و مدیر برنامه هایش همراه شده و این خبر را تکذیب کردند.

بعد از این خبر اعلام شد فاینورد با ۳ میلیون یورو جهانبخش را جذب کرده ولی این خبر نیز صحت ندارد چون امیر هاشمی مقدم مدیر برنامه جهانبخش در نهایت دست به افشاگری زد و رقم دقیق این انتقال را اعلام کرد. هاشمی مقدم در مصاحبه با سایت «ساسکس اکسپرس» رقم دقیقی که باشگاه فاینورد برای جذب جهانبخش به برایتون پرداخت کرده را ۵ میلیون پوند عنوان کرد.

جهانبخش بعد از درخشش به همراه آلکمار و کسب جایزه بهترین بازیکن سال لیگ هلند در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۱۷ میلیون پوند راهی برایتون شده بود ولی نتوانست در ۳ سال گذشته درخشش لازم را در لیگ برتر انگلیس داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار تیم ملی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    ۵ میلیون پوند هم زیاده. کلا مفت گرونه!
    • .،. IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      اسمت رو نزار هوادار تیم ملی بگو هوادار لنگ یا کیسه چون اگه از یکی از همین تیما رفته بود اروپا الان داشتی قرمه صدقش میرفتی
  • ققنوس IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    تو ترانسفر مارکت هم قیمتشو پنج ملیون زده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی