نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اظهارات تکان‌دهنده مربی استقلال/ شرایط زجرآوری داریم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال گفت: دستگاه یخ­ ساز که یکی از لوازم ضروری اولیه در تابستان برای ریکاوری و پیشگیری از آسیب است، به علت بدهی ۴ میلیونی در مجموعه آزادی گروگان گرفته شده است.

بهزاد نوشادی با اشاره به مشکلات تیم استقلال اظهار داشت: تیم استقلال در شرایط نامناسب و ناعادلانه ­ای تمرین می­‌کند و ما از نظر سخت ­افزاری، شرایطی آماتوری داریم.

وی افزود: لوازم بدنسازی ما در حد مدرسه فوتبال است و شاید باور نکنید که از لوله پولیکای دست ساز در تمریناتمان استفاده می‌کنیم! من بعضی از لوازم تمرینی شخصی خودم را برای تمرین بازیکنان آورده ­ام. در بهمن ماه به نماینده اسپانسر «های‌­وب» عرض کردم که با ۱۲۰ میلیون تومان، می‌ توان لوازم حرفه ای کامل برای تیم خرید و باشگاه را تجهیز کرد که ماندگار هم خواهد بود.

مربی بدنساز استقلال تاکید کرد: بعد از این درخواست به من گفتند پول نداریم. حتی هزینه غذای روزانه، مبلغ ۹۰ میلیون تومان در ماه بود که آن را هم قطع کردند و مقرر شد به جای آن، حدود ۳۵ میلیون لوازم تمرینی بگیریم. بنده با اعتبار شخصی، این لوازم را تهیه کرده و تحویل باشگاه دادم ولی نماینده اسپانسر پرداخت آن را پشت گوش انداختند و بعد از چند ماه هم باشگاه را ترک کرده و جدا شدند.

نوشادی خاطرنشان کرد: استقلال تنها باشگاهی در دنیا است که به عنوان تیمی حرفه‌­ای نمی‌تواند یک تمرین تاکتیکی پشت درهای بسته داشته باشد. هر کسی می­‌تواند از داخل اتومبیل خود، تمام جزئیات تمرینات کادر فنی را فیلمبرداری کند. زمین تمرین اجاره ­ای است و هر روز می­ گویند قرارداد زمین تمام شده و شاید به جای دیگری برویم.

وی تاکید کرد: دستگاه یخ­ ساز که یکی از لوازم ضروری اولیه در تابستان برای ریکاوری و پیشگیری از آسیب است، به علت بدهی ۴ میلیونی در مجموعه آزادی گروگان گرفته شده است. رختکن ما در کانکس است و تابستان بدون وسیله سرمایشی، شرایط زجرآوری در گرما داریم.

نوشادی تاکید کرد: با مدیریت و هزینه شخصی سرمربی، تیم استقلال متحد و با انگیزه در بازی دربی حضور یافت و آمار غیرقابل باوری را به نمایش گذاشت. در این بازی تیم مقابل، طی ۱۲۰ دقیقه حتی یک ضربه به چهارچوب و یا یک ضربه کرنر نداشت. تیم استقلال با مالکیت توپ ۶۷ به ۳۳ در ۱۵ دقیقه وقت اضافه، بازی را با پیروزی پشت سرگذاشت. اما اکنون بازیکنان، خسته و نا امید هستند.یک هفته دیگر، لیگ تمام می­‌شود ولی بازیکنان استقلال بی­اعتماد و سرخورده، حتی کمتر از نیمی از مطالبات خود را دریافت نکرده ­اند.

مربی بدنساز استقلال یادآور شد: دغدغه کادر فنی از مشکلات تیم برای بازی قهرمانی جام حذفی و پلی ­آف آسیایی در مقابل حریف حرفه ­ای عربستانی است. حریفی که در اروپا اردو زده و با امکانات فوق حرفه­ای سرگرم آماده سازی برای مسابقات است.مشکلات فعلی تیم استقلال محدود به موارد مذکور نیست. بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود و نیز عدم وجود شرایط تمرینی استاندارد، دچار افت روحی شده­‌اند که این امر خود ممکن است احتمال آسیب دیدگی و افت کیفیت عملکرد فنی و بدنی آنان را به همراه داشته باشد. از سوی دیگر جذب بازیکن برای فصل آینده نیز خود معضل بزرگی برای تیم استقلال و کادر فنی به شمار می‌­‌رود.

وی ادامه داد: موارد یاد شده، مشتی از خروار مشکلات تیم بزرگ و مردمی استقلال است که دیر زمانی است با آن دست به گریبان بوده و اراده ­ای هم برای حل و یا کاهش آن، دیده نمی‌­شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    خداشاهده همش دروغ میگن وفرافکنی میکنن که اگه جام نگرفتن بگن تقصیر وزیرووکیل بود چطور شاه فرهاد میلیاردی پاداش میده داوروزمین وزمانومیخره بعدخودشو به موش مردگی میزنه ودست پیش میگیره که پس نمونه / تمام بیت المال رو خرج استقلال کردن / تیم حکومتی چه قبل چه بعد ازانقلابه
    • داوود IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      خیلی پستی میخواد این درافشانی ها والبته دنیایی رنگارنگ از جهالت که سروته تبعیض و پشت هم اندازی وکازشکنی ها و شخم زدنها رو به شهادت خداوند ببندی
  • Omid US ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    soualeh man in hast ke shoma nemitavanid az haman aghayee ke pouleh padasha ra midahad bekhahid ke in 4 million ra bedahand? ya inkeh chera Majidi nemidahad? khodetan toury raftar mikonid ke engar Iran Amrica, Europa va ya Japan hast, ahmagha bemahmid mamlekat 40 saleh azegar hast ke TAHRIM hast, modiraneh bad va mardomeh bad natijeash hamin mishavad, ma mardoumy doroughou, hasoud, bakhil darim va vatan foroush albateh na hameh, inham natijeash mishavad, shoma feker mikonid ke maselan Khousestan alen Abb nadarad moghaserash Khamenyee hast? na azizan khodeh mardom ham moghaser hastand? vaghthy ke mibinand khoshksaley hast chera shaltoub mikarand ya aslan kolan dar tamameh Iran bayad ghanouny begozaranand hichkase Berenje, Shaltoub, Hendevaneh be meghdareh ziad nakard ta inkeh dorost shavad mardom ham bayad hamkary konand, man tarfdareh rejim nistam etefaghan mokhalefash hastam valey adam bayad dorost begoyad
    • حسن پرسپولیسی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      لا اقل قرارداد 14 میلیارد رو 12 میلیارد میکرد ین باشگاه تون تجهیز میکرد ین
  • الدوچرخه چی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    این بنده خدا یه قسمتی از حرفهاش درسته !اونجایی که میگه در گرمای تابستان شرایط زجر اوری داریم!وقتی گفت در دربی تیم حریف یه کرنر نداشت وبازی دست ما بود ودر وقت اضافه پیروز میدان بودیم اول فکر کردم یه بازیه دیگه دریه جای دیگه ی کره زمین رو میدیده اما بعدا کاشف بعمل اومد که بعله گرما کاره خودشو کرده واین پیرمرد رو به مرز توهم وجنون کشونده!اقلا یه شماره حساب اخر اراجیف میداد تا بلکه مردم نیکوکار یه مبلغی جهت کمک به این تیم درب وداغون وتهیه ی ناهار برای این گشنه ها میریختند تا ابروی ایران بیشتر ازاینها نرفته وبا اضافه ی پول صدقه عوامل کیسه این مریض رو هم پیش یه متخصص روان درمانی ببرند تا کارش به تیمارستان نکشیده!
  • حماسه قشقایی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    خب الان آقای نوشادی شما فکر میکنی تاثیر داره؟ نخیر نداره. استقلال امکانات اولیه نداره بعد پیروزی تو بهترین کمپ تمرین میکنه. چرا؟ چون افشارزاده بی فکر کمپ مارو داد به لنگ... ببینید ۸ بازیکن استقلال قراردادشون تمومه. اگه اینا جدا بشن کی پاسخ گوعه؟ پرسپولیس با اکثر بازیکناش به توافق رسیده ولی تو استقلال یزدانی، ریگی، ارسلان، نادری، شیخ، رضاوند، حسینی و فرشید قراردادشون تمومه. چرا استقلال هیچوقت ثبات نداره؟
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    چرا استقلال که یکی از پر هوادار ترین تیم های ایران و آسیا ست نباید امکانات تمرینی داشته باشه؟ یعنی ۴ ساله یه مدیر نتونسته امکانات درست تهیه کنه؟.... تو این عدالت که تیمای آخر جدولی وضعشون بهتره. تیمی مه یه زمانی بعد رئال ثروتمند ترین تیم جهان بود الان این مشکلات رو داره
  • سرخ ابدی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    من پرسپولیسی ام و اعتقاد دارم بهترین امکانات تمرینی کشور باید برای سرخابی ها باشه نه تیمی مثل سپاهان که معلوم نیست پول از کجا داره! الان حق امکانات استقلال رو دادن به تیمای شهرستانی! همین سپاهان ۳ نوع چمن مختلف تو کمپشون دارن. امکانات پرسپولیس فقط یکم بیشتر استقلاله
  • صمدقلی US ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    من جای شاه فرهاد باشم همین امروز این مربی بدنساز را بیرون می اندازم . زحمت بکشی با خلاقیت خودت جک تری دی به خورد بازیکنانت بدهی تا بتونند 120 دقیقه بدوند بعد یک بابایی به عنوان بدنساز بیاد اینها را به اسم خودش بنویسد .
  • مافیا پوکیده IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    آقای نوشادی مشکل همینجاست به جای دوری نباید رفت مشکل مردم هستن مشکل مردمی هستن که مثل کوه پشت استقلال هستن و این تیم بدون هیچ حمایتی از جانب مراجع رسمی و دولتی فوتبال بدون هیچ حمایت متولیان این تیم از وزارت ورزش تا مدیران انتصابی اش کماکان با اراده و شجاعانه به راه خودش ادامه میده حمایت میلیونی مردم و هواداران استقلال به مذاق طاغوت کوتوله هایی که بعنوان کارمند ساده هم جایی در ارکان ورزش و فوتبال نداشتند خوش نیامده اما دیگه دوران سیاه بازیها تمام شده مافیای فوتبال چه بخواهد چه نخواهد در سراشیبی سقوط است با رنگ عوض کردن هم دیگر جایی در ورزش و فوتبال نخواهند داشت
  • میلاد IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    غیرواقعی و پوپولیستی بودن این حرفا وقتی اشکار میشه که مجیدی هفته ای ۲۰۰ میلیون پاداش میده ولی تیمش برای ۱۲۰ میلیون گیر کرده و پول نداره که لوازم بدنسازی بگیره . بهتره نیست که مربیان تیم استقلال بجای اینکه شوآف کنن و از خودشون قهرمان بسازن ، لوازم مورد نیاز رو خریداری کنن فقط در یک مورد میشه گفت استقلال ۲ تا سرپرست داره و ۲ تا قرار ۷۰۰- ۸۰۰ میلیونی برای سرپرستی بسته و حقوق ماهانه هم بهشون میده بنظرتون بهتر نبود یکیشون حذف میشد و پول قرارداد و حقوق ماهیانشو صرف خرید لوازم و پرداخت بدهی ۴ میلیونی میکردن. راستی ماجرای افشای قراردادهای چی شد
    • ارتش سرخ IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      ایول دمت گرم.. اره داداش اینا دستشون ب جام‌نمیرسه فشار روشونه اگ منم بودم استقلال ۵سال پشت هم جام‌می گرفت میپوکیدم
  • کامیار فرزام IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    چطور دارن اون نامداری چندصد میلیون پاداش بده یعنی در اصل باج بدن به بازیکنان تا واسشون بازی کنن و ببرن ندارن ۴ میلیون پول دستگاه یخساز رو بدن،این همه هوچیگری و دروغ والا تو این قرن و دنیا بی سابقه هست همش ناله غذای لاکچری نخوردن دارن اونوقت مردم تو خوزستان یک لیوان آب درست حسابی ندارن بخورن درود به شرف و غیرت علی دایی و علی کریمی و کریم باقری و سایر پرسپولیسی ها که تو این شرایط سخت مردم کشورشون رو مثل همیشه یاری و کمک رسان هستن نه مثل کیسه کشا و شعله زرد و ترتر دنبال خودنمایی و هزینه میلیاردی واسه خوش گذرانی و ضربه زدن به پرسپولیس نمونه آخرش خوشگذرانی لاکچری و البته بی اخلاقی بازیکن قاتل کیسه در دبی بعد بازیهای تیم ملی
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    یعنی پول های اماراتی مجیدی نمی تونه فکری براتون کنه
  • امیر IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    دوستان صبر کنند، اینها تلافی مشاوره ناجوانمردانه دادن به آن تیم عربی است. تا وقتی کار به نامردی است انتظار دیگری نداشته باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی