نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
واکنش عجیب ملی‌پوش والیبال پس از شکست مقابل کانادا/ عبادی‌پور: بد نه، افتضاح بودیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان پس از شکست مقابل کانادا گفت: در بازی امروز مقابل کانادا بد نه، افتضاح بودیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان پس از شکست مقابل کانادا اظهار داشت: المپیک است و فشار بازی‌ها زیاد است. زمانی برای ریکاوری نداشتیم؛ البته همه اینها بهانه است و روز افتضاح ما بود. اگر ۱۰درصد بهتر بازی می‌کردیم ۳ بر صفر می‌بردیم.

وی افزود: بعد از دیدار با لهستان ‌و ونزوئلا بالا بودیم و ممنون هستیم از کانادایی‌ها که با چکی که امروز به ما زدند، ما را بیدار کردند.  این بازی برای کانادایی‌ها حکم مرگ و زندگی داشت و اگر شکست می‌خوردند حذف می‌شدند برای همین با تمام توان آمدند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: امروز روز بد ما بود، اما با چکی که از کانادایی‌ها خوردیم امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنیم؛ البته همه بازی‌ها سخت است.

وی در مورد بازی بعدی با ایتالیا عنوان کرد: ایتالیا همه این تیم‌ها را برده و نایب قهرمان المپیک است و امیدواریم که نتیجه مناسبی بگیریم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دمتون گرم IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    خسته نباشید بچه ها شما تلاشتون رو کردین ولی خب خداییش امروز روزتون نبود ، هر چ میزدین ب در بسته میخورد ان شاءالله بازی بعد تلاشتون نتیجه بهتری رو رقم بزنه ان شاءالله.
    • فا IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      دوستان ماباید هم ایتالیا رو ببریم هم ژاپن چون مهم که چندم میشیم مثلا اگر چهارم شیم میخوریم به برزیل پس باید دوتاشون ببریم که به تیم آسونتری بخوریم مثل آرژانتین یا آمریکا ایشالا همه را میبریم
  • ایمان IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    ورزش ایران غیر حرفه ای هست و صرفا با استعداد ورزشکارانش جلو میره، شما فکر کن مسئول فدراسیون تیراندازی میگه لوله تفنگ واسه ورزشکار المپیکی سفارش دادیم تو گمرک مونده، الانم مربی دو و میدانی را بدون ورزشکار فرستادن المپیک! همین سعید مولایی اگه تو تیم ایران بود بخاطر احتمال خوردن به ورزشکار اسراییل باید میباخت و ثید مدال را میزد کلا اعجوبه ای هستن
    • ناشناس IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      مثه اینکه اسراییلی ها رو خیلی دوست داری از بازی نکردن باهاشون خیلی ناراخت میشی
  • جواد IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    خسته نباشید میگم به تمام بازیکنان باتمام قدرت بازی بعد انشالله میریم مرحله بد❤❤❤❤
  • فران IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    برای اینکه بی جنبه هستید.نه جنبه برد را دارید و نه باخت.از بدو بازیگری یک‌نکته مهم که باید به آن خو میگرفتید داشتن ظرفیت بود که نداشتید و نخواهید داشت
    • حسین IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      واقعا نمی دونم چرا همیشه ی کسی باید باشه که زد حال بزنه و اینطوری صحبت کنه. این موضوع ربطی به جنبه نداره.بازی برد و باخت داره و امروز هم روز شانس ما نبود که باختیم. یعی کن یاد بگیری انقدر باطل نگی
  • ششما IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    کجاش عجیبه،اتفاقا منطقی و واقعیت رو گفته چرا که در جایی میباختیم که دیگر جای جبران نداشت ولی الان میتونن جبران کنن
  • کاربر IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    سلام ، باید امید داشته باشیم و به بازیکنان روحیه دهیم . تازه ۲ بازی دیگر مانده. ورزش باخت هم دارد تا بیدار شوی و تلاشت را بیشتر کنی ، برد هم برای اینکه تشویق شوی.
  • Rf IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    عبادی پور عالی بود ۶ تا امتیاز سرویس گرفت و خیلی خوب بازی کرد . بچه ها ایتالیا رو بردن تو جام ملتها پس اینجا هم میتونن . امیدوارم مغرور نباشن و عالی بازی کنن مثل همیشه
  • عرش طالقانی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    سلام تیم والیبال ایران باید با هر شرایطی که رقبای خود دارند، آمادگی روحی داشته باشد، چه تیم کانادا که قرار بود حذف شود و با چنگ و دندان بازی کرد و چه ایتالیا و برزیل که قصد صعود دارند، نزی، میزنن،... هشتگ. نزنی، میزنن.
  • محسن امامقلی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    واقعا جای فرهاد قائمی امروز خالی بود با روحیه بالایی کا داره تیم را متحول می‌کرد در یر یس توفیری ودفاع وسبک هم از خیلی ها کم نداشت چرا الانو انو انتخاب نکرد نمیدونم بهر صورت بدترین بازی را امروز‌ کردیم انشاله مقابل ایتالیا جبران کنیم از طرفی می‌دانیم که آقای م سوی در زدن سرویس خیلی ضعیفه چرا مربی در لحظه تعویض نکرد
  • زهرا IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    به نظر من در والیبال برد و باخت فقط به روحیه ورزشکارا بستگی داره و متأسفانه بچه های ما خیلی زود روحیه ایشون رو می بازن
  • رضا IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    اینا با خیال راحت اومدن واسه این بازی چون دوتا بازی اول بردن دیگه فکر کردن سعود میکنن با پنجاه درصد توانشان حاضر شدن یعنی دست‌کم گرفتن حریف رو. مثل کاری که لهستان با خودمون کرد ایران روحریف مناسبی ندونست آخرش اوردنگی خورد. حکایت ایران وکانادا اینه.
  • Otaku IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    عالی بودن حتی اگه همه رو ببازن از برزیل هم حتی بهتر هستن به نظرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی