نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
۲ |
۵
احسان حاج‌صفی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه بازیکن کلیدی تیم سپاهان به طور حتم از این تیم جدا می‌شوند و فصل آینده در تیم‌های خارجی توپ خواهند زد.

پیام نیازمند دروازه‌بان تیم سپاهان در جریان آخرین دیدار خانگی این تیم که در برابر ذوب آهن برگزار شد به طور رسمی از تیم سپاهان خداحافظی کرد و دیدار مقابل استقلال هم آخرین دیدار او برای زردپوشان بود. مقصد بعدی او فوتبال پرتغال است. همچنین احسان حاج‌صفی در تلاش برای حضور در یک تیم یونانی است و همه مقدمات این نقل و انتقال مهیا شده است و آخرین بازیکنی که تصمیم گرفته اردوی تیم اصفهانی را ترک کند محمد محبی است که البته این بازیکن هنوز تیم جدیدش را مشخص نکرده است. 

با جدایی این سه بازیکن تیم سپاهان مذاکراتی را با بازیکنان سرشناس برای پر کردن لیست خود داشته است. به طور مثال در خط دروازه رشید مظاهری مد نظر محرم نویدکیا است که به نظر می‌رسد در روزهای آینده این قرارداد امضاء خواهد شد. محرم نویدکیا نسبت به این جدایی‌ها نه معترض است و نه ابراز نگرانی کرده و حتی بر این عقیده است بازیکنان تیم‌های ایرانی در برابر پیشنهادات خارجی طبیعی است اردوی تیم‌های ایرانی را ترک کنند همانطور که خودش در برهه از زمان راهی تیم بوخوم شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا تاح CA ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    اگر فوتبال ما مربیان با شخصیتی مانند نوید کیا ومربی فعلی پرسپولیس داشت فوتبال روزهای بهتری را داشت. مربی که از پیشرفت بازیکنانش خوشحال میشود. واقعا انسانی شایسته
  • حامد IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    بله معترض نیست چون به چاه فولاد وصله. جالبه سیاست سپاهان تو جذب بازیکن فقط و فقط رضایت اون بازیکنه با هر مبلغی که دلش بخواد. ولی برای پرسپولیس سقف میذارن. به نظرتون بازیکنای قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ و فینالیست دو دوره آسیا بیشتر متقاضی خارجی داره یا سپاهان و استقلال؟؟ پس چطوره قراردادهای بازیکن های پرسپولیس از بازیکنای این دو تیم کمتره. رشید مظاهری با ۱۴ میلیارد رفت استقلال. به نظرتون کمتر از این میگیره بره سپاهان؟؟ اگه اینا بازیکن ۱۴ میلیاردی جذب میکنن پس حقشه پرسپولیس ۲۰ میلیاردم بده به بازیکنش. ولی اینجور مواقع رسانه ها در سکوتن و اصلا صلاح نیست به رقم قرارداد بازیکنای سپاهان و استقلال ورود کنن. تنها تیمی که از انتشار قراردادها استقبال کرد پرسپولیس بود. پس بقیه ریگی به کفششونه که سکوت کردن. باز ما قهرمان شدیم و جای اینکه انتظار داشته باشیم با خیال راحت تیم و تکمیل تر کنن برای افتخارات و بیشتر و قهرمانی آسیا، دوباره یه مدافع دیگه مون داره میره. ۶ تا بازیکن داریم که بخاطر سقف قرارداد مسخره ای که فقط برای پرسپولیسه ممکنه از تیم جدا شن. حق هم دارن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی