نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
مجیدی با پیروزی شروع کرد، با شکست به پایان رساند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آبی‌پوشان پایتخت پاییز سال گذشته در اولین هفته رقابت‌های لیگ بیستم توانستند مس رفسنجان را در ورزشگاه آزادی شکست بدهند و همراه با فکری کارشان را با پیروزی آغاز کنند.

رقابت‌های لیگ برتر برای استقلال شرایطی کاملاً متفاوت داشت. این تیم فصل را با هدایت محمود فکری آغاز کرد و در میانه راه سکان هدایت آبی‌پوشان در اختیار فرهاد مجیدی قرار گرفت.

آبی‌پوشان پایتخت پاییز سال گذشته در اولین هفته رقابت‌های لیگ بیستم توانستند مس رفسنجان را در ورزشگاه آزادی شکست بدهند و همراه با فکری کارشان را با پیروزی آغاز کنند ولی اسفند ماه پارسال فرهاد مجیدی مرد شماره یک نیمکت استقلال شد و چند روز پس از دریافت حکم خود توانست فولاد خوزستان را شکست داده و کار دوباره‌اش تحت عنوان سرمربی آبی‌ها را با پیروزی آغاز کند.

البته فصل برای فرهاد و استقلال پایان تلخی داشت و این تیم هفته پایانی مسابقات را در ورزشگاه آزادی با جدال مقابل سپاهان تجربه کرد و در نهایت مغلوب شاگردان محرم نویدکیا شد تا از حالا به بعد تمام حواس خود را معطوف به جدال نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل گل‌گهر سیرجان کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    این شکست یک تبانی کثیفی بود که البته خنثی شد.
    • مهدی IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      دقیقا اگه پرسپولیس گل زود به پیکان نمیزد کیسه کشا بازی را گامل ول میکردن و با تعداد گل بالا میباختن
  • حمید علوی CA ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    انصافن نمیشه از نتایج خوب استقلال در چندین بازی اخیر گذشت و نادیده شون گرفت. اما اگر بخوابم کاملن عقل و انصاف رو سرلوحه داشته باشیم، اینم نبایست از نظر دور داشت که استقلال با آقای فکری در دو بازی آخر که بد نتیجه گرفت، نهایتن سه امتیاز از صدر جدول فاصله گرفته بود. آقای فکری تحت فشار خائنین و یا ساده لوحان استعفا داد، اما الان استقلال با آقای مجیدی با یازده امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول فصل رو به پایان برد. یادمون باشه فکری در حالی تیمش رو به زمین میفرستاد که دستکم ۵ بازیکن خائن و کم فروش امانش رو بریده بودن، و آقای مجیدی تیمش رو با پاداشهای ده بیست میلیونی روانه بازی میکرد (بخوانید باج های ده بیست میلیونی). هوادارای جوان‌تر خوبه یادشون بمونه که علیرغم اونهمه هجمه ی منفی علیه آقای فکری، و اینهمه تبلیغات مثبت برای آقای مجیدی، آقای مجیدی ۱۱ امتیاز و آقای فکری فقط ۳ امتیاز از صدر کم آوردن.
  • مهدی هکتور IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    اینقدر که باخت استقلال بهم چسبید قهرمانی پرسپولیس بهم حال نداد.... خسته نباشی دلاور ...
    • حمید علوی CA ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      آقا مهدی؛ جسارت نباشه، دوستانه عرض میکنم، نیاز مبرم به روانشناس و روانپزشک (هر دو) داری.
  • کامی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    با این سبکه بازی استقلال به هیج جا نمیرسه اصلا هدفی واسه حمله کردن ندارن .تیم باید هجومی بازی کنه پرسه شدید کنه تیمه حریفو مثله منچستر سیتی.استقلالیا همش پاسگاریایه بی هدف میکنن اخرشم کم میارن ازترس اینکه توپ لو نره توپو میدن به دروازبان اونم میزنه زیره توپ تا بلکه با اشتباهه مدافعان حریف نوپ به قائدی برسه یه کاری کنه این که نشد تاکتیک
  • ک.م IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    فرهاد عزیز و بازیکنان ارتش آبی ایران: فقط پاسخ این جماعت لنگی رو با قهرمانی در جام حذفی و قهرمانی در آسیا باید بدید. میلیون ها استقلالی پشتیبان شما هستند.لنگی ها هنوز از ۲ باخت پی در پی در ۲ جام حذفی از شما، در حال سوختن هستند و حتی این قهرمانی اهدایی هم جای اون شکست ها رو پر نمی کنه. ننگ تبانی با جام پاک نمی شه.
  • آرش سلیمی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    تیم پرسپولیس برای پنجمین بار متوالی به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید و اکثر کارشناسان وجود ثبات در این تیم را عامل این موفقیت ها می دانند. ولی سئوال اینجاست که چرا تیمی مانند استقلال از این ثبات برخوردار نیست و مدام درگیر چالش‌های مدیریتی است؟ مگر نه این است که هر دو تیم تحت پوشش وزارت ورزش هستند و باید حمایتی یکسان از این دو تیم مردمی به عمل آید. شاید بعضی استدلال کنند که عدم مدیریت درست مدیران آبی عامل اصلی بی ثباتی هاست. مدیران آبی هم مانند مدیران قرمز از سوی وزارت ورزش منسوب می شوند، پس چگونه است که نتیجه کار مدیران منتصب قرمز ثبات و نتیجه کار مدیران منتصب آبی بی ثباتی است. در این چند سال هر وقت تیم آبی به بلوغ تاکتیک تیمی نزدیک شده با فراری دادن بازیکنان کلیدی اجازه رشد بیشتر را از این تیم گرفته اند، جدایی بازیکنان کلیدی مانند تیام، جباروف ،کریمی و ... در مقاطع حساس فقط بخاطر مسائل مالی گواه این ادعاست. ولی بارزترین مورد فراری دادن مربی کاربلدی چون استراماچونی آن هم درست در زمانی بود که استقلال با بازی‌های تماشاگر پسند خود به صدر جدول رسید. اگر حق و حقوق این مربی به موقع پرداخت می
    • علی احمدی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      آرش خان ،اشکال کیسه درنوع نگاه قدیمیها وبازیکنهاست،وقتی هرکسی رو پیشکسوت میگید ووقتی وریا غفوری به خودش اجازه دخالت درکار سرمربی رو میده ،نتیجه این میشه،اگه سن وسالت قد بده یک زمانی پرسپولیس هم اینطور بود ،زمان کریمی،ولی به لطف حضور سلطان پروین تیم جمع وجور شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی