جدایی ۴ بازیکن سپاهان قطعی شد/ مقصد بعدی وینگر ملی پوش سپاهان کجاست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد محبی به طور حتم یکی از بازیکنان جدا شده تیم سپاهان در فصل جاری است. در بازی با استقلال او یکی از بازیکنانی بود که باشگاه سپاهان از او قدردانی و خداحافظی کرد.

محمد محبی یک فصل دیگر با تیم سپاهان قرارداد دارد. پیشتر باشگاه گرانادای اسپانیا محمد محبی را می‌خواست که باشگاه سپاهان با صدور رضایتنامه محمد محبی مخالفت کرد چون دستمزدی که باشگاه اسپانیایی برای این بازیکن در نظر گرفته بود اندک بود.

این بار قرار است محمد محبی به یکی از تیم‌های پرتغالی ملحق شود و او فصل آینده به طور حتم در لیگ برتر پرتغال بازی خواهد کرد. سه باشگاه پرتغالی خواهان به خدمت‌گیری محمد محبی بودند که در نهایت باشگاه سپاهان با یکی از آنها به توافق رسید و به زودی این توافق به طور رسمی از سوی باشگاه سپاهان اعلام می‌شود. نکته جالب اینکه پیام نیازمند دروازه‌بان تیم سپاهان هم به یک تیم پرتغالی ملحق شده است. البته نام تیم این دروازه‌بان مشخص شده و احسان حاج‌صفی هم قرار است به تیم آاک آتن ملحق شود. کی‌روش استنلی دیگر بازیکنی است که با تیم سپاهان خداحافظی کرد. با جدایی این ۴ بازیکن باشگاه سپاهان به زودی با بازیکنان جدید وارد مذاکره خواهد شد. 

محمد محبی بعد از صعود به همراه شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر به سپاهان ملحق شد و دو طی فصل بازی در این تیم یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان به شمار می‌رفت. او در روزهای حضور در سپاهان اگر چه قهرمانی در لیگ برتر را تجربه نکرد اما به اردوی تیم امید و تیم ملی دعوت شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی