نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ناصر نوآموز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیمسار ناصر نوآموز رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: اهالی فوتبال نباید خانه‌نشین باشند و فدراسیون‌نشین‌ها باید از تجربیات گرانبهای اهالی فوتبال نهایت بهره را ببرند.

ناصر نوآموز رئیس و دبیر اسبق فدراسیون فوتبال که در دهه ۴۰ بازیکن تیم ملی بوده است به خبرورزشی گفت: لیگ برتر تمام شد و حالا همه نگاه‌ها باید متوجه تیم ملی باشد. با توجه به گروهی که قرار گرفته ایم به اعتقاد من ایران باید بدون حرف و حدیثت به جام جهانی صعود کند چراکه ما سابقه کنار زدن تیم‌هایی چون کره‌جنوبی و عراق را داریم و نباید نگرانی به دل راه بدهیم.

وی در ادامه افزود: اهالی فدراسیون فوتبال باید از تجربیات گرانقدر پیشکسوتان و اهالی فوتبال نهایت بهره را ببرند چرا که اگر پیشکسوتان را خانه‌نشین کنند و از تجارب آنها استفاده نشود فوتبال ما هرگز پیشرفت نخواهد کرد. قطعاً استفاده از نقطه نظرات کارشناسان و اهالی فوتبال می‌تواند بسیار کارساز باشد.

نوآموز در گفتگو با خبر ورزشی ادامه داد: به عنوان کسی که سال‌ها در راس مدیریتی فدراسیون فوتبال حضور داشته‌ام معتقدم فدراسیون جای فوتبالی‌هاست و هر رئیس فدراسیونی که از غیرفوتبالی‌ها در تشکیلات خود استفاده کرده و هرگز موفق نبوده است.

او در پایان گفت: لیگ برتر تمام شده و باید به تمامی ارکان تیم‌ها خسته نباشید گفت. تبریک ویژه هم به پرسپولیسی‌ها بابت قهرمانی داشته باشیم اما آنچه مسلم است حالا نوبت تیم ملی است که وارد عرصه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی شود و افتخار آفرینی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی