نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ورزشگاه کرمان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصمیم جدید سازمان لیگ به این بهانه اتخاذ شده که استادیوم شهر کرمان شرایط برگزاری را برای بازی نهایی جام حذفی ندارد. 

سازمان لیگ در حالی که در ابتدای فصل عنوان کرده بود فینال جام حذفی در کرمان برگزار می‌شود اکنون تصمیم گرفته این بازی را در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار کند. 

تصمیم جدید قابل احترام و حتی قابل دفاع است به این خاطر که انتخاب استادیوم نقش جهان برای برگزاری این بازی موجب می‌شود دو تیم راه یافته به بازی نهایی روی یک زمین با کیفیت بازی کنند. سوال اینجاست آیا سازمان لیگ به هنگام انتخاب استادیوم برای بازی نهایی جام حذفی نباید از کیفیت آن مطلع باشد تا باعث تصمیم گیری دوباره در این خصوص نشود. 

تصمیمات شتاب زده در سازمان لیگ تمامی ندارد. به یکباره حضور خارجی‌ها در لیگ برتر منع می‌شود اما به یک فصل نمی‌رسد دوباره این قانون لغو می‌شود و قرار است در فصل جدید تیم‌ها از این امتیاز بهره ببرند. جالب توجه نیست که شهری به عنوان میزبان بازی  نهایی جام حذفی انتخاب شود و بعد این الزام را پیدا کند تا شرایط را برای برگزاری بازی به دست بیاورد. شهری که به عنوان میزبان جام حذفی انتخاب می‌شود از همان ابتدا باید شرایط برگزاری بازی را داشته باشد. به نظر می‌رسد سازمان لیگ ابتدا تصمیم می‌گیرد و بعد فکر می‌کند در حالی که ابتدا باید فکر کند و بعد تصمیم بگیرد. 

سال‌های سال جام حذفی به بهانه اینکه بازی‌ها به بهانه آماده سازی خرمشهر برگزار می‌شود در این شهر برگزار می‌شد در حالی که استادیوم این شهرر کیفیت مناسبی نداشت! برگزاری بازی در یک استادیوم با کیفیت در همه سال‌های سپری شده حق دو تیم راه یافته به دیدار نهایی بوده و اگر دیدار پایانی جام حذفی در شهر دیگری هم برگزار شود به بهانه آماده سازی خرمشهر است. 

تصمیمات در حوزه فوتبال باید فوتبالی باشد و در برگزاری مسابقات به خصوص فینال جام حذفی اولین چیزی که باید مهم باشد شرایط استادیوم برای برگزاری نهایی است. جالب اینکه در فوتبال حرفه ای مسابقات مهم در بهترین استادیوم‌ها برگزار می‌شود اما به نظر می‌رسد سازمان لیگ تصمیم گیری در این زمینه را از حوزه فوتبال خارج کرده و به دنبال نمایش‌هایی است که فوتبالی نیست. بدون شک در آینده ای نزدیک می‌توانیم شاهد برگزاری بازی نهایی جام حذفی در کرمان باشیم به شرطی که استادیوم این شهر وضعیت ایده آلی داشته باشد. 


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران NL ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    مهندسین لیگ برتر به علت اینکه مطمئن بودند استراماچونی هم استقلال رو هم قهرمان لیگ برتر می کنه و هم به فینال لیگ قهرمانان اسیا می بره تصمیم گرفتن کله پاش کنن و بعد از اون سریعا قانون منع جذب مربی خارجی رو گذاشتن تا نتونه برگرده چون خیل عظیم هوادارن استقلال خواهان حضور این سرمربی بزرگ بودند. اما حالا که با یک تیم دیگه به توافق رسید این قانون رو بر میدارن. مهندسی قشنگی بود و باید بهشون تبریک بگیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی