نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
۱۱ |
۴
راز سکوت فرهاد مجیدی در مقابل حمله بی‌سابقه محمود فکری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید اگر استقلال درگیر رقابت‌های حساس جام حذفی نبود، فرهاد مجیدی نسبت به مصاحبه تند محمود فکری واکنش نشان می‌داد.

محمود فکری در مصاحبه خود مسائل مهمی را مطرح کرده و چند بار به سرمربی فعلی استقلال کنایه زد. در این رابطه شنیدیم حساسیت بازیهای جام حذفی و تقابل چهارشنبه استقلال مقابل گل گهر سیرجان باعث شده تا مجیدی سکوت کند و جوابی به صحبت‌های فکری ندهد.

شاید اگر این مسابقات در پیش نبود، فرهاد سکوت خود را می‌شکست و حداقل در صفحه خود جواب اظهارات محمود فکری را می‌داد اما به خاطر حساسیت بازی با شاگردان قلعه‌نویی فعلاً چنین تصمیمی ندارد.

استقلال در لیگ برتر و در دو بازی رفت و برگشت از سد گل گهر سیرجان گذشت و مجیدی در سه تقابل آخر خود با امیر قلعه‌نویی هم برنده میدان بوده و امیدوار است چهارشنبه برای چهارمین بار مربی سابق خود را شکست داده و استقلال را به فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور برساند.


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    ‌واقعا حرفای دو‌ پهلو و عجیبی زد..اتهامات عجیبی به بازیکنا و فرهاد مجیدی زد..همه چی رو انداخت گردن بازیکنا و اونا رو به کم کاری متهم کرد که فکر نمیکنم درست باشه..خب میگن‌ احترام‌ پیشکسوت واجبه اوکی، ولی واقعا چه لزومی داشت در آستانه بازی حذفی که خیلی هم حساس است آقای فکری افشاگری کند و تمرکز تیم رو بر هم بزنه..اون اندک احترامی را هم که نزد هواداران تیم بهخاطر سالها بازی و کاپیتانی داشت انگار با این حرفاش دوست نداره باقی بمونه..اصلا حاضرنیست قبول کنه از دانش فنی بالایی برخودار نبود و با متدهای دهه شصتی نمیشه مربیگری کرد!
  • حمید علوی CA ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    راز این سکوت اینه که حرفهای آقای فکری درست و راست هستن و بنابراین آقای مجیدی میخواد موضوع رو کش نده تا برای بدتر از این نشه.
  • 6و6 IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    حرف حق جواب نداره
  • ابی از فلاح IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    جیگرشو نداره محمود کتری پست پرده های بجن دیگشو افشا میکنه.واسه هنین پودری لال مونی گرفته
  • محمودآرپی جی زن IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    محمود فکری حرفهای بدی نزده ممکنه انتقاداتش تند بوده باشه اما حرفهاش برای هر مربی که به استقلال میاد میتونه یه درس و تجربه باشه فرهاد هم درست ترین و بهترین کار رو میکنه که در این شرایط سخت که تونسته با زحمت تیم رو به اینجا برسونه حرفی نمیزنه و جوابی نمیده خویشتن داری فرهاد نشان از بزرگی روح و شخصیت اوست البته حرفهای آقا محمود در شرایطی که استقلال با تیم امیر ژنرال بازی داره یه خرده جهت رو به نفع امیراردشیر برد امابا همه این حرفها استقلال باید گل گهر رو ببره و میبره ......
  • پرسپولیسی 2 آتیشه ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    اگه یکبار سردبیر خبرورزشی رو از نزدیک میدیم فقط ازش میپرسیدم میدونی معنی این جمله ک میگه :اگر دین نداری لااقل آزاده باش چیه؟! بخدا نمیدونی ب وجدان نداشتت قسم نمیدونی چون اگه میدونستی راه اعتدال رو پیش میگرفتی دنبال سوژه رفتن کار رسانه هست اما میانه روی هم بایدباشه جهت گیری ک باشه میشه حق های ضایع شده بر گردنت. آخه لامصب بعد 5بار پیاپی جام دادن به تیم حکومتی هنوز آتیشتون خاموش نشده؟ یعنی حتی حاضر نیستین بزارین استقلال جام حذفی رو بگیره؟ چرا یکبار یک رسانه از مدیرعامل قبلی پیروزی و حرفهایی ک برا گفتن داره چیزی نمیگه؟ چرا باهاش مصاحبه نمیکنید تا بفهمید گلمحمدی از بازیکناش درصد میگره اما فرهاد از جیب خرج میکنه؟ بخدا خودتون میدونید اما نمیخواید. لامصب ی زره از وجدان تو وجود شما باقی نمونده؟ چرا اینطور بروز تیمی میارید ک اینقدر هوادار داره ک با بردش خوشحال میشن و با باختش میمیرن؟ ما ایرانی ها چرا اینطور بی وجدان شدیم ک هرکی فقط بفکر منفعت خودشِ و زمین زدن دیگران؟ کی میخواین دست از سر استقلال بردارین؟ فرهاد تیم پوکیده استقلال رو جمع کرده و اینهمه نتیجه خوب گرفته و از جیبش خرج باشگاه میکنه اما
    • کیسه کش IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      واقعاتوچقد بدبختی که هنوز فک میکنی فرناز که پودر میفروشه وارز دولتی میگرفته وبرای اینکه از باشگاه کیسه پول بیشتری جدا کنه برای داداشش شغل جدید اختراع کرده .بعد میادازجیبش هزینه کنه اون پول یه طرفداره بدبخته
    • پرسپولیسی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      تا امثال تو ساده لوح هستن تیمتون رنگ برد و جام رو نمیبینه برام یه چیزی جالب بود حرف از وجدان میزنی تو اصلا میدونی وجدان چیه دهنتو باز میکنی درباره پرسپولیس حرف میزنی چجوریه مربی سابق خودتون درباره باشگاه بی درو پیکرتون حرف میزنه درمورد مربی و بازیکنهای خائنتون حرف میزنه چه به حق هم همینه شما ناراحت میشین بعدش میای در مورد تیم پرسپولیس اراجیف میبافی و حرف از عدالت و وجدان میزنید فقط حواست باشه اون اسمش دهنه حرف میزنی با جای دیگه اشتباه نگیر
  • ناشناس IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    فرهاد مجیدی با ارتباط از بیرون با بازیکنان تیم همه را بر علیه فکری تحریک کرد مسبب اصلی مجیدی بود چون میخواست بهر طریقی دوباره برگردد. بدشانسی فکری اینه که روزی خودش فرهاد مجیدی و فرزاد را در استقلال بعنوان بزرگتر حمایت میکرد و اونها را بزرگ کرد و خیلی هوای اونها را بعنوان بزرگتر و همشهری داشت که عاقبت خود اینها زیرابش را زدند.
  • حسین IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    زمان فکری آنقدر تیم استقلال بد بازی می‌کرد که حال آدم از هرچی فوتبال بود بهم می‌خورد، اما الان حتی اگر تیم ببازه بازیش بجون تماشاچی وهوادار میشینه!فرهاد مجیدی را هم همه هوادارای واقعی دوست دارند.
  • علی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    اون پولهایی که مجیدی به عنوان پاداش به بازیکنانتون میداد که همش قرضی بوده، کجا از خودش خرج کرده، چرا جفنگ میگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی