نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
۰ |
۰
اتفاق بی سابقه در لیگ برتر/ بلاتکلیفی عجیب چهار تیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وضعیت چهار تیم در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال کاملا مبهم است.

با برنامه از پیش اعلام شده، فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال از روز چهارشنبه با یک بازی و از روز پنجشنبه این هفته با برگزاری ۶ بازی آغاز می شود اما در این شرایط وضعیت چهار تیم برای حضور در مسابقات مشخص نیست.

تیم های راگای شهرری، اهورا بهبهان، منصوری قرچک و شهروند ساری این چهار تیم هستند.

راگا از مدت ها پیش کادر فنی خود را انتخاب کرد اما با قطع همکاری زرخانلی، وضعیت سرمربی این تیم مشخص نیست و تمرینات آنها هم برگزار نمی شود.

این تیم البته اخیرا اقداماتی در نقل و انتقالات داشته تا مشخص شود تیمداری خواهد کرد اما معلوم نیست با هدایت چه فردی.

اوضاع سه تیم دیگر اما کاملا نامشخص است. اهورای بهبهان در صدد واگذاری امتیاز خود به سپاهان اصفهان است درست مثل منصوری قرچک که با تیم ایران جهان مشهد برای انتقال امتیاز به توافق رسیده است اما مشکل خروج از استان هر دو تیم باعث شده تا این نقل و انتقال قطعی نشود و در شرایطی که تیم اصفهانی و تیم مشهدی تمرین هم می کنند حضور آنها در لیگ برتر قطعی نیست و در این شرایط تیم اهورا و منصوری هم تمرینی نداشته اند.

اوضاع شهروند ساری هم وخیم است. تیم محبوب شمال ایران نه قصد فروش دارد و نه قصد تیمداری. پیدا نشدن اسپانسر باعث شد تا مدیران باشگاه به فکر انحلال این تیم باشند.

شنیده می شود شهروند که نه سرمربی دارد نه بازیکن و نه تمرین قطعا در هفته اول لیگ شرکت نمی کند تا شاید اگر اسپانسری پیدا شد از هفته دوم وارد مسابقات شود.

در این شرایط معلوم نیست هفته اول با چه کیفیت و شرایطی برگزار می شود آن هم در آستانه جام جهانی فوتسال.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی