استقلالی‌ها علیه سرمربی سابق/ واکنش فرهاد مجیدی طوفانی خواهد بود
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصاحبه محمود فکری سرمربی سابق استقلال با واکنش‌های فراوانی روبه‌رو شده است.

برخی بازیکنان باشگاه استقلال تصمیم داشتند در واکنش به اظهارات سرمربی سابق تیم این تیم مصاحبه‌های تند و تیزی انجام دهند و به نوعی پاسخ اتهامات محمود فکری را بدهند، اما فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی با گل‌گهر سیرجان مانع از این کار شد و تاکید کرد هر بازیکنی در شرایط فعلی موظف است فقط به موفقیت تیم در بازی‌های باقی‌مانده از جام حذفی فکر کند.

فرهاد مجیدی به‌ خوبی می‌داند اگر بازیکنانش وارد این چالش شوند تمرکز خود را برای بازی با گل‌گهر سیرجان از دست خواهند داد از این‌رو به بازیکنان خود تذکر جدی داد که هیچ‌کس حق مصاحبه کردن ندارد. اما شنیده می‌شود اکثریت قریب‌ به‌ اتفاق بازیکنان استقلال که در دوره محمود فکری حضور داشتند قصد دارند پس‌از رقابت‌های جام حذفی به اتهامات وارده از سوی سرمربی سابق استقلال پاسخ دهند.

اما نکته جالب‌تر اینکه برخی اعضای هیئت‌مدیره سابق باشگاه استقلال نیست تصمیم به موضع‌گیری مستقیم نسبت‌ به اظهارات محمود فکری داشتند، ولی با پادرمیانی برخی پیشکسوتان این اتفاق رخ نداد تا استقلال گرفتار حاشیه جدیدی نشود، اما مطمئنا این سکوت عمر زیادی نخواهد داشت. گفته می‌شود برخی اعضای هیأت‌ مدیره تصمیم دارند با حضور در یک برنامه تلویزیونی عصر پشت‌پرده اتفاقاتی که منجر به برکناری محمود فکری شد را برای هواداران بازگو کنند تا افکار عمومی و هواداران باشگاه استقلال در جریان این اتفاقات قرار گیرند.

قطعا اگر چنین اتفاقی رخ بدهد هواداران استقلال بلافاصله پس‌ از اتمام رقابت‌های جام حذفی با یک چالش جدید و دوئل جنجالی میان مدیران مستعفی و بازیکنان فعلی با سرمربی سابق باشگاه روبرو خواهند شد. البته پیش‌بینی می‌شود فرهاد مجیدی نیز بعد از اتمام رقابت‌های جام حذفی اظهارات محمود فکری را بی‌پاسخ نگذارد و با یک مصاحبه طوفانی جواب وی را بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    حداقل حرمت پیرهن تیم را نگه میداشتید و کم کاری نمیکردید
  • حمید علوی CA ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    حرفهای آقای فکری کاملن راست و درست بود.
  • کامیار IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    آقای فکری نشان داد بی نهایت بی تجربه سطحی و از نظر شخصیتی ضعیف و شکننده هست. انتخاب اولیه آش برای استقلال اشتباه و برکناریش دیر ولی درست بود. اولین کار مربی ایجاد رابطه درست و حرفه ای بین بازیکنان هست که ایشان کمترین توانایی برای این کار را ندارند. وقتی اکثریت هوادار ها و بازیکن ها حتی بعد برد مخالف شما هستند بدانید که اشکال ریشه ای هست. انتقادش در این زمان هم جز حماقت چیزی نیست. شاید برای رهایی از فشارها برای بازیهای ضعیف تیمش در این ۶،۷ بازی گذشته بوده. ایشان تصویر مثبت در ذهن هوادار نسبت به خودشو تقریبا کامل خراب کردند .
  • تاج کبير اسیا IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    اقای فکری خجالت نمی کشی این اراجیف رو میگی تو سوختی از اینکه دیدی استقلال بدون تو داره اینقدر خوب نتیجه میگیره
    • حمید علوی CA ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      اندازه ی دو کلاس سواد بیشتر نمیخواد که بفهمی با یازده امتیاز از صدر عقب افتادن، خیلی بدتر از با سه امتیاز از صدر عقب بودنه. بچه جون، فکری وقتی رفت ما سه امتیاز از صدر جدول عقب افتاده بودیم اما با بازیهای عالی که فقط جنابعالی دیدی، ما با یلزده امتیاز اختلاف از صدر سوم شدیم. پرت و پلا نگو. یذره فکر کن. فهمیدن تفاوت اعداد ۱۱ و ۳ سواد چندانی نمیخواد.
  • ناشناس IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    محمود فکری سالم کار میکنه. مشکل فکری اینه که باند باز نیست و به بازیکن خاطی باج نمیده. فقط یه جا اشتباه بزرگ کرد که هم باید فرشید یزدانی را بخاطر ترک خودسر از اردو اخراح میکرد و هم وریا غفوری را بخاطر بی انظباطی به استقلال و بی احترامی به تیم و باشگاه و هوادار اخراح کامل میکرد تا طناب باند مجیدی پاره میشد و حساب کار بقیه بازیکنان دستشون میامد که فکری متاسفانه اینجا مدارا نابجا کرد که همین ریشه به تیشه اش زد!
    • arash5659 IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      دروغ نگو تو هم معلومه یه لنگی کثیف هستی محمود فکری برای استقلال خوب نبود بعدش زیاد گوه لنگی ها رو به سینه نزن عشق فقط شاه فرهاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی