سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
۲ |
۴
جنگ مجیدی و قلعه نویی به پنالتی کشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی سه ساعت بعد از امیر قلعه‌نویی به کنفرانس مطبوعاتی رفت و حرف‌های مهمی زد.

مجیدی از پنالتی‌هایی که در هفته‌های اخیر به نفع گل‌گهر سیرجان گرفته شده گفت و صراحتا اعلام کرد که به شدت نگران داوری بازی فردا شب است. این در حالی است که قلعه‌نویی هم معمولا در کنفرانس‌های مطبوعاتی از ظلمی که به او شده صحبت می‌کند و همین امروز هم گفته بود سه سال است که به من ظلم می‌شود.

حالا مجیدی با دست گذاشتن روی نقطه حساس، حرف از پنالتی‌هایی زده که به سود گل گهرسیرجان گرفته شده است. البته در آنالیز داوری بازی گل گهر و نساجی مشخص شد که داور  حداقل یک پنالتی برای گل گهر نگرفته ولی آن ضربه‌ای که به سود این تیم پنالتی اعلام شد، اصلا خطا نبود.

حالا و در آستانه بازی حساس استقلال و گل گهر در ورزشگاه آزادی تهران باید گفت که دعوای امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی به ضربات پنالتی کشیده شده و شاید تکلیف بازی امشب هم با پنالتی مشخص شود.

آیا استقلال می‌تواند همان طور که از سد تیم‌هایی چون ذوب آهن و پرسپولیس گذشت گل گهر را هم حذف کرده و مثل پارسال به فینال جام حذفی برسد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال تا فردا شب باید صبر کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Omid US ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    Gheleh Noey bayad hochyghary ra kenar begozarad va neshan dahad ke aya moraby khouby hast ya na? Gole Gohar bazykonaneh khouby darad va be rahathy mitavanad Esteghlal ra bebarad, omidvaram Ghaleh Noey ham mesleh Goel Mohamady ahmagh teamash ra barayeh Goel nakhordan nafrestad bayad beravad barayeh zadaneh chand gooel, aghar mikhahad moafagh shavad,
  • کیسه کش IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    وقتی دوتا هوچی‌گر باهم روبرو میشن همدیگرو خوب درک میکنن چون باشگرد هم آشنا هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی