نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شیخ دیاباته
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال در دیدار با فولاد هم جایی در لیست تیمش نخواهد داشت.

شیخ دیاباته که مدت‌ها است به خاطر مصدومیت در تمرینات استقلال غایب است، مسابقه آخر فصل آبی‌ها را نیز از دست خواهد داد.

دیاباته بعد از تعطیلات یکماه لیگ برتر در خرداد ماه با تاخیر زیاد به ایران برگشت و بعد از آن به غیر از حضور تعویضی مقابل سایپا دیگر برای تیمش به میدان نرفت. مهاجم آبی‌ها با وجود اختلافات مالی که با باشگاه داشت اما به دلیل مصدومیت و ناآمادگی مدت‌ها است پیراهن استقلال را نمی‌پوشد. از این رو دیاباته در بازی نیمه نهایی حذفی مقابل گل گهر سیرجان هم غایب بود و حالا خبر می‌رسد که او به دیدار یکشنبه در فینال حذفی مقابل فولاد هم نمی‌رسد.

دیاباته روز گذشته به طور اختصاصی به دویدن دور زمین پرداخت تا مشخص شود نمی‌تواند تیمش را در بازی روز یکشنبه همراهی کند. بازی ای که احتمالا آخرین باری است که دیاباته را در استقلال می‌توانستیم ببینیم. مهاجم خارجی استقلال به احتمال فراوان دیگر فصل آینده در این تیم نخواهد بود و یکی از نفراتی است که شاهد جدایی اش در پایان فصل خواهیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وحید کاظمی اسطوره کیسه IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    مهم اینکه ستاره اصلی کیسه داور بازی بیژن حیدری به بازی برسه
    • عبدو بولینگی از قهوه خونه لنگ IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      لنگی جان اولا که ار داور حرف نزن که عین ۸ سال کمیت داوران مثل ...از ماعیای لنگ ترسیدن و به سمت تون غش کردن فقط نمونه اش در دواران برانکو دایو های طارمی وعلیکور و بودیمیر که بالای چهل امتیلز ب اتون گرفت..تاکتیک اتوبوس دفاعی برانکو که یادت نرفته در زمان یحیی مو مصنوعی تون که که همه دیدن چقدر داورها به سمت تون غش کردن فقط بطور نمونه بازی تون با گل گهر که پنالتی براشون نگرفتن و لی داور یه پنالتی مفت برای شما گرفت وبازی رو بردید..گل هند مهدی عبدی جلوی مس رفسنجان در ثاتی بازی حذفی استقلال مقابل گل گهر هم کارشناس داوری یه پنالتی برای استقلال رو تایید نکرد ولی یکی هم برای استقلال نگرفتن ولی تو لیگ تو این چند سال داوران چقدر برلی استقلال سوت اشتباه زدن و بعد عذر خواهی کردن..!! پس شر و ور نگو...
  • بابارفت ......تسلیت IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    نمیدونم چرا ولی یه حسی داره میگه دیاباته تو فینال هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی