جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
۲ |
۳
مدافع استقلال در انتظار عملی شدن وعده باشگاه
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم استقلال تهران برای مداوای مصدومیتش با بدقولی مدیران باشگاه مواجه شده است.

 عارف غلامی مدافع تیم استقلال تهران در دیدار دربی یک چهارم نهایی جام حذفی از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و باید مورد عمل جراحی قرار بگیرد.

آنطور که مدافع ملی پوش آبی پوشان اعلام کرده بود او برای مداوای مصدومیت و جراحی خود به خارج از کشور سفر کرده است. غلامی که اکنون در کشور امارات حضور دارد برای عمل جراحی‌اش در انتظار عملی شدن وعده‌های باشگاه است. طبق پیشنهادی که مدافع آبی‌ها به باشگاه داده قرار شد رقمی که برای عمل جراحی مورد نیاز است را به عنوان بخشی از قراردادش به او پرداخت کنند که تا به امروز این وعده عملی نشده است.

غلامی که اخیرا ایران را به مقصد امارات ترک کرده است روز یکشنبه در کشور قطر مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد و از آنجایی که هزینه بالایی برای این عمل نیاز است او اکنون در انتظار واریز رقم مورد نیاز است تا جراحی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    از مسئولین محترم باشگاه استقلال که هفتاد سال قدمت دارد تقاضا دارم که هرچه زودتر هزینه‌های عمل جراحی پا آقای غلامی را پرداخت نمایند
  • بنده خدا IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    واقعاکه این مدیران استقلال دیگه شورش رادراوردن ای کاش انقدروضع مالی من خوب بودکه می تونستم به دیگران کمک کنم....مددی لیاقت مدیریت باشگاه بزرگی مثا استقلالرانداره بایدبندازنش بیرون غلامی رافرستادن کشورغریب دارن اذیتش میکنن این اصل نامردیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی