نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
۳ |
۱
قایدی ۴ بازی شباب الاهلی را از دست می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان باشگاه استقلال از سران باشگاه شباب الاهلی خواسته‌اند قایدی حداقل برای بازی با الهلال در استقلال بماند.

این در حالی است که لیگ امارات آغاز شده و شباب الاهلی همین امشب با احمد نوراللهی به میدان خواهد رفت. در این شرایط بعید به نظر می‌رسد که مسئولان این باشگاه اماراتی با درخواست استقلالی‌ها موافقت کنند چون اگر قرار به انجام این کار باشد قایدی حداقل چهار بازی شباب الاهلی را در لیگ امارات از دست می‌دهد. تازه این در حالی است که شباب الاهلی فقط هفته ای یکبار بازی داشته باشد.

از طرفی فرهاد مجیدی خوب می‌داند که قایدی برای بازی با الهلال چقدر می‌تواند موثر باشد. در مورد این ماجرا گفته می‌شود مجیدی از مدت‌ها قبل می‌دانست قایدی راهی لیگ امارات یا قطر می‌شود و حالا می‌خواهد حداقل در بازی با الهلال از وجود او استفاده کند.

هرچند که استقلال به شدت به دنبال جذب دو مهاجم خوب است تا جای خالی زوج معروف فیل و فنجان یعنی دیاباته وقایدی را پر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قهرمان IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    می دونست نه خودش دلالش بودهمینطوری هرروزنمی رفت دبی پولهای پاداش.......الی آخر
  • ستار IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    تیم جوانان الاهلی ؟! مگه تیمهای سطح بالا و مطرح اروپائی دنبال قائدی نبودند ؟ جوانان الاهلی ؟ تازه اگه به توافق برسن و بتونه از تستهای مختلف ورزشی و پزشکی عبور کنه نیمکت نشین میشه. اونا دو تا گلزن خوب و فیکس خارجی دارن که هر کدوم یه برابر قائدی قد و هیکل دارن...! چرا با هواداران رو راست نیستید ؟ جمع کن آقای مجیدی، اونجا باشگاه عروسی و تفریحی نیست. استقلاله که دهها میلیون هوادار داره. معلوم نیست چه خبره تو باشگاه؟ درهای باشگاه رو بستی و حاضر نیستی حتی با پیشکسوتان باشگاه مشاوره کنی. رک و راست بگو قائدی رو دستمون باد کرده و بالاخره هم با قیمتی عجیب به یکی از تیمهای باشگاهی عربی بدیش که به مراتب از استقلال ضعیف تر هستند ! فرار بود جلوی پیشترفت قائدی رو نگیری و اجازه بدی بره باشگاهای مطرح ! جوانان الاهلی ؟ تیمی که بزرگتر بالاسرش نباشه همین میشه که بازبکناش بجای ساک ورزشی با گیتار بیان سر تمرین و حتی مسابقه فینال جام حذفی و یا به فکر زیرابرو برداشتن و اشتراک گذاری تصاویر خصوصی از زن و خواهر و مادرزنش و سگش و زندگی لاکچری و گشت و گذار در خارج از کشور باشن . خواهشا برو
  • محسن IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    باشگاه جوانان الاهلی ؟ مگه نمیگفتید تیمهای خوب اروپائی برای به خدمت گرفتن قائدی هستند؟ قائدی با اون کارهاش و حواشی که داره فقط میخواد به هر نحوی خارج از کشور بازی کنه حتی تو تیمهایی که به مراتب از استقلال ضعیف تر هستند. کدوم تیم درست و حسابی میاد بازیکنی با اینهمه حاشیه و افت بازی و آمار گلزنی پائین رو بخدمت بگیره ؟ اونا مو رو از ماست بیرون میکشن. هزار جور تحقیق و بررسی میکنن و اگه بتونه از این فیلترها رد بشه باید تستهای ورزشی بسیار خاص و پزشکی رو رد کنه، قائدی از نظر فیزیکی مناسب بازی تو اروپا رو فعلا نداره وگرنه تا بحال رفته بود. رک و راست بگید رو دستمون باد کرده و مطمئن هستم با مبلغی ناچیز به تیم جوانان الاهلی میره یا بر میگرده استقلال و حواشی اخلاقی قبل ادامه میده. باشگاه بزرگتر نداره !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی