نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
باورنکردنی است؛ عجیب‌ترین ارقام بازار نقل و انتقالات ایران/ پیشنهاد ۴۰ میلیارد تومانی یک بازیکن استقلال!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شاید با اطمینان بشود گفت که هیچ باشگاهی در فوتبال ایران نیست که بتواند درخواست‌های مالی بازار نقل و انتقالات در ابتدای لیگ را اجابت کند.

ورزش۳ نوشت: با آغاز فصل نقل و انتقالات برای شروع لیگ فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱، تعدادی از بازیکنان که از باشگاه خود آزاد شده اند، ارقام جدیدی را برای تمدید قرارداد یا عقد قرارداد با باشگاه جدید پیشنهاد داده اند که حتی اگر این ارقام از سوی آنها تکذیب بشود باز هم در صحت آن خللی وارد نیست.

به عنوان مثال محمد دانشگر مدافع استقلال برای حضور ۲ ساله در گل گهر، مبلغ ۳۰ میلیارد به این باشگاه پیشنهاد داده بود که با پاسخ منفی گل گهری ها مواجه شد. او که فسخ قرارداد خود را به باشگاه سابقش اعلام کرده فعلا مشتری خاصی با این قیمت در بازار ندارد. البته پرسپولیس در پی استخدام اوست اما نه با این رقم.

دیگر بازیکنی که با ارقامی اینچنینی با تیم های مختلف به گفتگو نشسته و در نهایت احتمالا به باشگاه سابقش باز خواهد گشت، سجاد شهباززاده است که به استقلال پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومانی داده بود و احتمالا برای حضور در پرسپولیس هم ارقامی مشابه را طلب کرده اما این دو باشگاه فاقد شرایطی هستند که بتوانند چنین رقم گزافی (بالای ۵۰۰ هزار دلار برای یک سال) را تأمین کنند. بنابراین پیش بینی می شود شهباززاده با تعدیل درخواستش، یک فصل دیگر در سپاهان حضور داشته باشد.

یکی دیگر از بازیکنانی که مبلغ بالایی را برای ادامه کار پیشنهاد داده، امید عالیشاه است که برای عقد قرارداد مجدد با باشگاه پرسپولیس، عددی شگفت انگیز (به روایتی ۱۰ میلیارد و به روایتی دیگر ۱۲ میلیارد تومان) را به باشگاه پیشنهاد داده که این رقم نیز مورد پذیرش پرسپولیس قرار نگرفته و استخدام رضا دهقانی نیز پاسخ باشگاه و یحیی گل محمدی به این درخواست بوده است.

سیاوش یزدانی مدافع استقلال هم که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده، مبلغی نزدیک به ۴۰ میلیارد را برای ۳ سال در پاسخ به باشگاه استقلال به زبان آورده که البته این ۴۰ میلیارد شامل ۵ میلیارد تومان تخفیف شده است! اما مسلم است که استقلال توانایی پرداخت چنین مبلغی را به مدافع وسط خوش نقشش ندارد.

محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور هم رقمی خیره کننده را برای انتقال خود به باشگاه های دیگر مطرح کرده است. این در حالی است که خود باشگاه تراکتور نیز برای صدور رضایت نامه او ۱۵ میلیارد تومان درخواست می کند.

با توجه به کمبود بازیکن شاخص در بازار ایران، امسال چندین فوتبالیست به دنبال رساندن مبلغ قرارداد خود به رقم بالای ۱۰ میلیارد تومان بوده اند که فعلا در این مأموریت موفق نشده اند اما به نظر اتحادی بین آنها شکل گرفته تا باشگاهشان را مجاب به این پرداخت کنند. اتفاقی که با توجه به صندوق خالی اغلب باشگاه ها، به سختی به نتیجه خواهد رسید.

کشف رقم قرارداد سپاهان با فرشاد احمدزاده و عدد احتمالی انتقال شهریار مغانلو از سانتاکلارا به جمع زردپوشان، به احتمال زیاد سقف قراردادهای امسال فوتبال ایران را روشن خواهد کرد. تا اینجا آن درخواست های تند و تیز مالی چندان مورد توجه باشگاه ها قرار نگرفته و آنها به طرق مختلف، رقم درخواستی را یک رقم کرده اند.

احمد زنده روح هافبک دفاعی تیم گل‌گهر که با صرف هزینه نسبتا بالا از ماشین سازی به این تیم ملحق شد، برای امضای قرارداد جدید با گل‌گهر، درخواست ویژه‌ای را مطرح کرده است. زنده روح برای تمدید قرارداد درخواست ۱۵ میلیارد تومانی داشته که مورد موافقت گل گهر نیست و به همین خاطر طرفین در بن بست قرار گرفته‌اند. زنده روح ۲۹ ساله در صورتی که باشگاهی را مجاب به قبول درخواستش کند، احتمالا گران ترین هافبک دفاعی لیگ ایران می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • یه فوتبال دوست IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    ما چقد بدبختیم که حرس وجوش میخوریم به خاطر شماها بی وجدانها یک سال هست به خاطر شماها با برادرم که پرسپولیسی هست حرف نمیزنم مگه چیکار میکنید که برا یک سال این همه پول میگیرید میخواهید بگید میریم اردو دور از زن و بچه توی هتل سوار هواپیما اینترنت به راه پول پر کارت بعد هم ما باید بشینیم جلو تلویزیون ۱۲ امام را قسم بدیم تا شما به یه تیم عرب نبازید حیف نونها ۲۶ ساله توی سخترین جای ارتش دارم خدمت میکنم حقوق ۲۶ سال را اگه کامل جمع میکردم اندازه لاستیک ماشین شما نمیشد اگه میخواین بفهمید دوری از زن وبچه چیه بیایید با ما ماموریت وقتی ۱۲۰ روز صدای زن و بچه بگوشت نرسد وقتی تصویر بچه ات یادت رفت اون وقت بگو دوری ویخواین بگین پرچم را میبریم بالا پس ببرین بعد ناز و ادا دربیارین یکی نیس بگه چرا اون همه پول بیت المال را اقای ویلموتس برداشت رفت شما ها یه فلاش بک به عقبه خودتون بزنید ببینید کی بودید الان اگع کسی شدید صدقه سر همین هوادارهای بدبخت شدید تا یه ذره احساس میکنید بزرگ شدید ناز میکنید دل هوادارا را خون میکنید برید از امثال جواد زرینچه علی کریمی کریم باقری یا خدابیامرز حجازی علی پروین یاد ب
    • علی تاجی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      والا مگه قائدی چشه که مفت اومد استقلال.استقلال اگر یک دوره یارگیری درست کرده باشه همون دوره منصوریان بور که امثال قائدی و چند بازیکن جوان و ناشناخته رو با قرارداد پنج ساله و رقم مفت آوردن استقلال. این تحفه ها برای یکسال تمدید شکم کلی دلال رو باید سیر کنن.
    • حسین IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      عشقی من همین طور دادشم پرسپلیسی خودم استقلالیم. همش پز علکی میدن ما6فصل قهرمانیم بابا اینا اگه این وزیرورش که فامیلش مسوده نبود ورزشگاه نداشتن استقلال پول بازیکن ندار بده فرهامجدی از جیب خودش مایع مزار برای باکن ها بعدش ببین چقدرپرسپلیس سودکرده انساف خدایش نیست بدش لنگیا به ما میگن کیسه کش بدبختای بیچاری لنگیا اگه این وزیر ورزش رونداشتین هچ وقت قهرمان نمی شدین پس ساکت باشین لنگیا
    • علی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      اینهمه پول مگه چنده؟ پول درآوردن سخته درست...ولی میلیارد که پولی نیست ،... ما داریم جون میکنیم ولی دستمون همیشه خالیه ولی باور کن اگه همین پول رو به من و تو بدن باز باهاش خیلی کارها رو نمیتونیم انجام بدیم .
    • یه بنده خدا: IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      خطاب به حسین: تو رو خدا زده، احتیاجی به زدن ما نیست. تو اگه حالیت بود که تیمتو درست انتخاب میکردی. آدمای عاقل همیشه رو اسب برنده سرمایه‌گذاری میکنن نه بازنده. تو تیمت داغونه به ما چه، تو تیمت نمیتونه از پس فولاد بربیاد به ما چه، تو تیمت ورزشگاه بهش دادن ولی عرضه ندارید چمنشو ترمیم کنید و سالن بدنسازی بزنید به ما و وزیر ورزش چه، تو تیمت پولکیه به ما چه. به قول مربی بدنسازتون ۹۰ میلیون تومن هزینه غذای یک ماهه شما (یک مشت افلیج و پرمدعا) بوده. شماها مدیریت بلد نیستید به ما چه. شما فقط بلدید پول بی‌زبون بیت‌المالو بگیرید و واسه سلامتیتون ورزش کنید. شما اصلا میدونید جام چیه، شما اصلا میدونید لذت قهرمانی چیه، شما اصلا میدونید سختی کشیدن یعنی چی. وقتی شما با این جناب شیرفرهادتون دو ساله بدون تمرین و با هزار جور جنگ و دعوای داخلی میرید فینال حذفی و میبازید خب بایدم جام بره یه شهره دیگه. شما اگه عاقل بودین مثل آدمای عاقل میشستین فکر میکردین که بابا مشکل ما دشمن درونه نه دشمن بیرون، مشکل ما سرمربیای پرمدعای استقلالیه نه وزیر ورزش، مشکل ما تلاش نکردن خودمونه نه کس دیگه‌ای.
    • یه بنده خدا: IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      خطاب به حسین: مشکل شما سیاست یک و بوم و دو هوای مدیرای بی‌عقلتونه که با یه پیرمرد پرحاشیه (وریا غفوری) ۱۴ میلیارد قرارداد بسته با یکی مثل مهدی قایدی ۹۵۰ میلیون. به شیخ دیلاق ۶۰۰، ۷۰۰ هزار دلار دادید که بیاد براتون چهار پنج گل تو یه سال براتون بزنه و بره و تو اکثر بازیها و تمرینها غایب باشه. یکی از دلایل اختلافات داخلی شما همین قراردادای بدون حساب و کتابیه که بستین. با یکی ۱۴ میلیارد با یکی ۱ میلیارد. وقتی بازیکناتون فهمیدن چه ظلمی بهشون شده معلومه که بازی نمیکنن، معلومه که دل نمیسوزن، معلومه که واسه غذا اعتراض میکنن، معلومه که هر روز علیه مدیرعاملی که خواسته جلوی این ریخت و پاشها رو بگیره و به خاطر نتایج ضعیف بازخواستتون کنه و کسر از قرارداد بزنه براتون مصاحبه میکنن. والله مدیرعامل خوبی دارین که قدرشو نمیدونید. واسه چی یه به دردنخور مثل سیاوش یزدانی باید برای سه سال ۴۰ میلیارد ازتون بخواد؟ شما اصلا فکر میکنید. والله اگه فکر بکنید. فقط بلدین بگین بابا مسعود فلان، مامان آذر فلان. برو رو اینایی که گفتم بشین فکر کن بعد اگه دیدی دروغ بود باز به حرفای مفتت ادامه بده.
    • محمد IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      ۲۶سال خدمت کردی باداداشش قهر کرده بخاطر اینا
    • علی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      دوست عزیزی که حرص جوش میخوری اگر نمی دانی بدان ، تک تک تومان هایی که به اینها میدهند از جیب من و تو در میاد آن سپاهان ، ذوب آهن ، صنعت نفت و.... وقتی آهن و فولاد را در عرض یکهفته گران میکنند تلافی اش را تو دل ملت در میآورند بعد آن کودک بلوچ باید در زیرکپر درس بخواند هیچ کس هم حرفی نمی زند وقتی میخواهند بازیکن پرسپولیس را ۱۵ میلیارد بخرند مطمئن باش که از پرتو این مبلغ خیلی ها به نجوایی میرسد. اصلا چه کسی گفته که شرکت های دولتی تیم داری کنند همین فولاد مبارکه در ۶۲ رشته ورزشی فعالیت دارد و چه مبالغی هدر میرود
    • ایرانی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      دوست عزیز پرسپولیس ها بازیکن ملیپوش را۳سال تمدید کرد بازرسی کل کشور ورود کند و شفاف سازی نمایند نه اینکه آبشن خانه و ماشین هم علاوه بر قرارداد اضافه شود بعد بگویند مثلا سالی ۷میلیارد میگیرد باتوجه به اینکه استقلال و پرسپولیس نمیتوانند بازیکن درجه یک خارجی جذب نمایند چون بایدجلوی باشگاه تریلیونی الهلال عربستان قرار بگیرندهمین رادشویچ اگر مشتری خوبی خارج داشت درپرسپولیس نمی ماند بی شک میرفت واقعا متاسفم که جای دروازبان های شایسته ایرانی را گرفته وبدون اینکه فوتبال کند پول مفت ازبیت المال دریافت میکند
    • آبی آسمانی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      چطوری پرسپولیس پول دارند بازیکن درجه یک جدبوبازیکنهاش راتمدیدکندولی استقلال ندارد مگرهردوباشگاه زیر نظر وزارت ورزش نیستند الان عارف غلامی مصدوم شده، کسی نیست هزینه‌های عمل جراحی اورا بدهد
    • ایرانی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      وقتی که باشگاههای سپاهان، مس،گل گهر، وپرسپلیس بازیکنان استقلال رابا پیشنهادات وسوسه انگیز اغوا میکنند به نظرم بازرسی کل کشور ورود کند و شفاف سازی نمایند واز این دلال بازیها جلوگیری نمایند ضمنا به قول آقای شجاعیان که گفته بودمادرخواست نامتعارف داشتیم آقای مدیر توچراقبول میکنی
    • ناصر IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      من موندم اون چند نفری که مخالف درد دلهای این عزیز ما بودند چه جور آدمهایی هستند!!!! که چراغ مخالف را روشن کردند
    • حسین IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      درپاسخ به بنده خدا به نظر من تو بنده شیطانی لنگی که اینچنین دچارخودبینی شدی تو همه کارهای لنگیها راتوجیه میکنی مردیازن حسابی از خودت پرسیدی رادشویچ که۵ساله روی نیمکت لنگیها نشسته درآمدش ازکجاتامین می‌گردد من میگویم از هزینه اینترنت و مکالمه خط همراه اول، ایرانسل،رایتل، بعدش در جیب بازیکن اجنبی قرار میگیرد مگر این بازیکن چندتا بازی انجام داده آیا نمیشدیک بازیکن تیم امید لنگ بجای ایشان بازی کند شما میگوئید چرا استقلال به ملیچ و دیاباته پول داده مردیازن ناحسابی این دو بازیکن درجه یک پارسال کلی به درد استقلال خوردندویاصعودازکروه مرگ کلی نقش موثرداشتنداگرنمیتونی منصفانه قضاوت کنید نطرندید اگر واقعا ورزیر ورزش ونوچه هایش پشت لنگ نبودند به بهیچوجه نمیتو نست ازرده چهارم بالا بیاید نمونه اش ا زسال۸۸تا۹۵بهترین رتبه لنگ رده چهارم لیگ بوده بله اقای طرفدار لنگ سلطانی فر ونوچه هایش قسم خورده تا استقلال نابود نکنم
    • ناشناس IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      خطاب به حسین : والا خجالت نمی کشی که راجع به رادوشوویچ این زرا رو میزنی؟ اصن مغز داری که فکر کنی شیخ دیاباته اندازه ۳ سال رادوشوویچ به خاطر چند بازی چند دقیقه ای میلیاردها تومن پول این مملکت رو برد‌، تازه اگه نره شکایت نکنه و پول زیادی نخواد؟ اصن میدونی تلاش یعنی چی؟ تلاش یعنی این که پرسپولیس زحمت کشید و توی این چندسال اخیر قهرمان لیگ و ۲ بار هم توی ۳ سال به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفت. بله این طوریاست . بفهم که فکر کنم برات خیلی سخته. به دیگران تهمت نزن از شیرفرهادتون تا حالا پرسیدی که چه غلطی کردی و به خون پدرت پول میگیری و اما یه جام برامون نیواردی؟ توی این جام حذفی اخیر که فولاد قهرمان شد، با ناداوری مرحله ای پس از مرحله ای دیگر اومدین فینال اما فقط جام رو از نزدیک دیدین و حتی دستتون هم بهش نخورد. پرسپولیس هم که با ناداوری هرچه تمام بردین ، وزیر ورزش کاری کرد؟ بعد زر میزنی میگی بابا مسعود فلان کرد وفلان کرد.خجالت بکش البته اگه بتونی!
    • حسین IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      خطاب به بنده لنگ شیطانی تومعلومه که منطق هالیت نیست اولا که شیخ پارسال اقای گل لیگ شد دوم پولش را ندادند بازیکن خارجی حرفه ایی است، و زحمت میکشد که پولش رابه موقع بگیردهمین رادشویچ که سنگش به سینه میزنی چندروزدیرپولش دادند رفت و فوری با دستور جهرمی ۸میلیارد ازاسپانسر های وب که مثلا اسپانسر استقلال است گرفته وباعزت آوردنش اما ازآن طرف ملیچ باوجود اینکه پولش را نگرفته بودبایک تلفن فرهاد آمد ودرلیگ قهرمانان در عربستان که استقلال صعود کرد، وسرگروه شد آنهم ازگروه مرگ صعود کرد، این دونفر نقش به سزایی داشتند پارسال هم این دونفرجام حذفی مقابل پرسپولیس پنالتی ها رابه خوبی گل کردند اما امسال باوجود اینکه بازیکنان استقلال بوده، ولی بدلیل پرداخت نشدن مطالبات مشکل پیدا کردند ونتونستند کمک کنندبلهآقایاخانمی که خودت را بنده خدا معرفی کرده به نظرم آگه بنده خدا باشی منصفانه قضاوت میکنید رادشویچ چند بازی برای لنگ انجام داده؟من میگم آگه یک هموطن پرسپولیسی دروازبان ذخیره بود بهتر بوددروازه بان جوان وبااستعدادزیادهست درکشور نیاز به یک اجنبی مفت خور نیست
    • لنگ مافیائی کثیف IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      خطاب به لنگیها ی مجازی شما ها که خبر دارید وریا غفوری که کاپیتان استقلال قهرمان آسیا است، وبرای ۳فصل قرار ه ۱۴میلییارد بگیره امیری ۳۴ساله که بالنگ تمدیدکرده قراره چقدر بگیره ۲۰میلیارد ۲۵میلیارد شما که خیلی بلدیید جاسوسی استقلال قهرمان آسیا خارچشمتان را بکنید توضیح بدهید البته آن شخص بی تربیتی که خودش را بنده خدا معرفی کرده و بعدش هم خودش راناشناس نمی گم چون آن آدم ازکوردلان است
    • Mohsenhajizadeh IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      کاملا مشخصه که ورزش سه لنگیه؛چرا از درخواست های بیشتر از چهل میلیاردی تیم پیروزی نمیگید مگه امروز مجید امیری مثلا با دو میلیارد بسته نه بابا لنگ واسه سهراب زیر 50 تا نداده مطمئناً
    • یه بنده خدا: IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      خطاب به حسین: اولا که بنده شیطانی تویی که توقع داری وزیر ورزش باید بیاد قهرمانتون کنه. او دیگه چه کار باید میکرد که نکرده. طبق تحقیق و تفحص مجلس ۳۶ میلیارد تومن بهتون پول مفت داده که نباید میداده. وقتی میلیچتون یه طرفه فسخ کرد رفت با وساطت او تونستین دوباره باهاش قرارداد ببندین. تیم الاهلی عربستان هم واسه همین ازتون شکایت کرده (غیرقانونی قرارداد بستن). بعد که محروم شدین میفهمی پای وزیر ورزش هم گیره، ثانیا از نظر من رادوشویچ  تف سربالاییه که انصاریفر گذاشتش تو کاسه ما، ثالثا تو که صحبت از منطق و انصاف میکنی واسه چی وزیر ورزشو میچسبونی به پرسپولیس. خودتون مگه مردین که وزیر ورزش بیاد براتون گل بزنه. دو ساله بدون تمرین میرین تو فینال حذفی میبازین اون وقت پرسپولیسیا و وزیر ورزش مقصرن. تو اگه فهم داشتی که میرفتی یقه سرمربی بی‌عقلتونو میگرفتی نه پاچه پرسپولیسیا و وزیر ورزش رو. در ضمن اون نانشناس من نبودم. حداقل از نوع نگارش من باید میفهمیدی که نفهمیدی.
  • حمید علوی CA ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    یعنی شما فرض کن بازیکنی که هروقت دلش بخواد به تیم حریف راه میده که گل بزنه(یزدانی) ۴۰ میلیارد تومنم بخواد !!
    • قادر IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      دمت گرم حرفه دله منو زدی .اخه این بدردنخوره سوتی (یزدانی) که همش خطا میکنه رو مهاجما عقده ای بازی میکنه چهللللللللل میلیارد میخاد خداییش من نمیدونم چهل میلیارد چن تا صفر داره اخه اینا چه فکری میکنن پیشه خودشون اخه چیکار کردین واسه استقلال چن تا جام اوردین که پوله قلمبه میخاین
    • شعور IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      حقیر نباید باشی ما همه از قیمت قراردادهای بازیکنهای لیگ برتر ناراضی هستیم این مبلغ منصفانه نیست نه برای استقلال حتی برای پیروزی و بقیه تیمها مگه سیاوش تنها اینجوره؟ همه لیگ اینجور شده
    • محمدحسین IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      وجدانا قیمت یه خونه (حیات) ۲۰۰ متری تو تهران چنده؟ این اعداد وارقام به ظاهر خیلیه ولی در واقع اصلا رقمی نیست. من ۵سال پیش با ۱۰۰میلیون میتونستم یه شاسی بلند بخرم الان قیمت ۲۰ جفت تایر خارجی میشه ۱۰۰میلیون تومن . اگه تیمی دنبال قهرمانیه واقعا باید فکر سرمایه گذاری بیشتر از رقیبانش باشه و بازیکن با کیفیت بیاره یا اینکه مثل تراکتور فکر دسته یک باشه و قید سرمایه‌گذاریو بزنه.
  • امیران IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    آقا، برادر ، استاد، لطفا خواهشا این آقای مثلا بازیکن دانشگر پر حاشیه را هی ب پرسپولیس نچسبون، هرچی خبر میذاری یکیش مربوط ب این آقاست ک پرسپولیس اینو میخواد . مگه یحیی دیوانه است ک بخواد اینو بگیره ، بازیکن پر حاشیه ب درد تیم ما نمیخوره، تیم ما مدافع جذب کرده لطفا بس کن ، جوری این خبرو داری کار میکنی ک انگار خودت هم دلالی و داری بازار گرمی میکنی
    • بنده لنگ IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      این کسی که خودش را بنده خدا معرفی کرده به نظرم بنده شیطانی پرسپولیس هست، خخخخخخخخخخخخ هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها
  • علی IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    اصلا فوتبال چه دردی از مردم مداوا میکنه؟؟تعطیلش کنید .چهارتا بچه سوسول که فقط لگد میزنن زیر توپ اینهمه پول می‌خوان؟؟کسیکه به اینها بها دهدپست هست و شریک ...
  • ناشناس IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    سلام نمیدانم چرا این افراد از خود راضی خجالت نمی‌کشند امر به آنها مشتبه شده که می ارزند در حالیکه یک پنجم این ارقام هم برایشان زیاده شق القمر که نمی‌کنند ترا بخدا قرارداد نبندید تا آدم بشوند و بخود بیایند حیا و شرم هم خوب چیزیه والا
  • م. ر. IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    اینگونه بازار گرمی ها و ارقام از زمان مدیریت مدیر متوهم و عاشق بمب و انفجار استقلال جناب حاج شوالیه دکتر علی فتح آلله زاده خویی معروف به حاج فتل و ملقب به حاج زانتیا شش سیلندر در فوتبال ایران مد شد و امسال هم به وسیله شاگرد خلف ایشان محمد رضا ساکت ریاست کل مافیا و پدر خوانده فوتبال ایران و ملقب به سایلنت و باشگاه و هیئت مدیره باشگاه زرد پوش اصفهان ادامه پیدا کرد و باعث این هرج و مرج و زیاده خواهی ها شد
    • مرتضی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      اتفاقا این ارقام از کیف پول پرسپولیس هدایتی که با تیم استیل آذین قرارداد میبست یا زیرمیزی به بازیکن لنگ پول می‌داد شروع شد!
    • م.ر IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      آقا مرتضی هموطن گرامی بدون تعصب نگاه کن حاج شوالیه دکتر علی فتح الله زاده خویی در دهه هفتاد یعنی قبل از هدایتی اینگونه بریز و بپاش ها را در فوتبال ایران‌مد کرد آنهم با پیشنهادهای اغوا کننده به کسانی مثل هاشمی نسب که از پرسپولیس ناراضی بود شروع شد که فکر کنم مبلغش صد میلیون بود که در آن زمان که پراید بین۵ تا ۷ میلیون‌قیمت داشت و خانه در یک منطقه متوسط حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون بود پول زیادی محسوب میشد
    • یه بنده خدا: IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      اون موقع که حاج فتل قرارداد سه برابری با مهدی هاشمی‌نسب (به این بهونه که تو دربیها دیگه بهتون گل نزنه) می‌بست تو دنیا نیومده بودی احتمالا. ۱۰ سال پیش که ۱۳ میلیارد بدهی رو دستتون گذاشت رفت تو احتمالا دنیا نیومده بودی که داری حرفای دیگرونو بلغور میکنی. انصافا شماها یکبار شده این حاج فتل رو که ۱۳ میلیارد بدهی (طبق گفته خودش) رو دستتون گذاشته محاکمه کنید، نه والله. شما فقط بلدین مشکلات خودتونو ول کنید بچسبید به دیگرون: به حسین هدایتی، به سلطانی‌فر، به آذری جهرمی. عاقل باشید، عاقل باشید. الان تو همین مطلب خوندی که چطور یه به دردنخور ۴۰ میلیارد ازتون خواسته ولی باز حرف خودتو میزنی. به قول قدیمیا چشمت میبینه ولی دلت باور نمیکنه. ۱۳ میلیارد بدهی تو ۱۰ سال پیش، امروز تقریبا میشه ۴ میلیون دلار. برو به این چیزا فکر کن بعد اگه خواستی دنبال زیر بغل مار بگرد. گفته باشم مار بغل نداره که بخوای دنبال زیر بغلش بگردی.
  • معما IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    بایدباشگاههابجای رقابت درپیشنهادمبالغ هنگفت بازیکنان،یکدست بشوندوهیچ یک ازبازیکنان رادعوت نکنند،بازیکنان اگرمیتوننداین مبالغ پیشنهادی راازتیمهای حاشیه بگیرند،خوب بروندهم خودشون به حقشون برسندوهم باشگاه درآمدزایی کند،برزیل درکشورش به هیچ بازیکنی بیش ازمبلغ تغیین شده نمیدهدوبه بازیکن این اجازه راخواهددادکه اگرتوانست خودرادرحد ترانسفرشدن به کشورهای دیگربکند،کمکش هم خواهدکردکه هم بازیکن به حقش برسدوهم باشگاه دچار ضرروزیان نشود.برای بازیکنان ایران دراین زمان که دچاررکود مالیست حق نیست که چنین مبالغی راپیشنهادبدهند،هربازیکن دریک فصل بیش از۶۰۰ میلیون تومن ازبیت المال خیانت است به مردم جامعه،وحرام است.
  • gafar taba tabayi 65 IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    به خدا قسم من اگه کارای توی این مملکت بودم ، فوتبال بازی توی ایرانو ممنوع و حکم بازی کردنو اعدام علام میکردم . دلیلش هم اینه که توی ایران اصلا استعداد و ذات فوتبالی وجود نداره بن کل اماتور حال آدم به هم میخوره فوتبالشونو نگاه کنه بلد نیستن دو تا پاس به هم بدن فقط بلدن بزنن زیر توپ بعد درخواست 40 ملیارد میدن آخه بدبخت تو باید هر بار که میزنی زیر توپ یا توی چمن بازی میکنی هر ساعتی یک ملیون تومان ازت بگیرن بخاطر خراب کردن زمین چمن و خرابی توپ فوتبال . شماها همتون به وللا قسم باید برین چوپانی که فکر کنم ارزش همینم ندارین . حال به هم زنا
  • بابک IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    حرفی ندارم جز اینکه حقوق یک ماه کار سخت و طاقت فرسا با قانون وزارت کار 4 ملیون تومنه
  • باحقارت لُنگی ام IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    البته که این مبالغ نباید در استقلال باب بشه...در تیم لنگ مشکلی نداره..!!چون قراردادهای پشت پرده لنگ شفاف نیست.. حتی اگر رسانه ها هم قرادادهای بازیکنان لنگ رو اعلام کنن باور نکنید آپشن های بازیکنان لنگ بالاتر از سقف قراداده..!! مدیریت های قبلی شون گواه بر همه چیز لست..به مبالغی که باشگاه ون اعلام‌میکنه اصلا باور نکنید..قرراداد گولیج بازیکن سابق لنگ نمونه بارز دروغ و نیرنگ این باشگاهه..دوستان استقلال رسانه نداره..در وزارت و نهادهای دیگه نفوذ نداره...فوتبال ۲۰ درصد در داخل زمین است ۸۰ درصد بیرون زمین
    • Mahan IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      مشکل ازتونیستا،بدتربیت شدی اگه یکم شخصیت بهت یادداده بودن حرفت روناسنجدیده نمیزدی اوسکل،اینجاحرف ازبیت المال هس نه یاوه گویی جنابعالی که حق به جانب ور ورمیکنی ببین سرزمین شیخ ومیلیچ چقدرهزینه شد
    • شاهرخ خان: IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      کامنت اول: آقای حقارت اتفاقا همه تیمها باید روی آپشنها کار کنن تا اولا متضرر نشن ثانیا بتونن به حیات خودشون ادامه بدن. فرضا برای قهرمانی، آقای گلی، پاس گل، کلین‌شیت، برد و کسب سهمیه فلان قدر پاداش در نظر بگیرن و برای باخت، دریافت کارت زرد و قرمز، دعوا و درگیری، کم‌کاری، تاخیر در رسیدن سر تمرین، غیبت غیرموجه و... جریمه و کسر از قرارداد. پرسپولیس پنج فصل متوالی قهرمان لیگ شده و هر سال مجبور شده نزدیک به ۲۰ میلیارد تومن پاداش قهرمانی و آپشنهاشو بپردازه در صورتی که فدراسیون بابت اونا همچنین چند قهرمانی جام حذفی و سوپرجام صفر ریال هم بهش نداده. بنابراین نتیجه میگیریم که قهرمانیهای پرسپولیس نه تنها هیچ سودی براش نداشته بلکه باعث دردسرش هم شده. فدراسیون برای ایجاد انگیزش برای قهرمانی و کسب رتبه علاوه بر تعیین جایزه برای تیمهای اول تا سوم لیگ باید برای قهرمان حذفی و سوپرجام هم جوایزی در نظر بگیره و کفش طلا و توپ طلای بازیکنا رو هم بهشون بده. همچنین باید سازوکاری تعیین کنه که تیمها زیر بار قراردادهای نجومی با بازیکنای داخلی_ تاکید میکنم بازیکنای داخلی_ نره تا قیمتها الکی افزایش پیدا نکنه.
    • شاهرخ خان: IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      کامنت دوم: بازیکن خارجی امری علی‌حده است که اون هم باید شامل بازیکنای ملی‌پوش و تاپ باشن نه بنجلهایی مثل جونیور براندائو، پائولو دی‌کارمو، اوساگونا و... . تنها راه برون‌رفت از این آشفته‌بازار همین چیزاییه که گفتم وگرنه به هیچ وسیله‌ای نمیشه جلوی این اوضاع بلبشو رو گرفت. مدیرعامل گل‌گهر حالا که دیده همه تیمها معترض شدن فریاد آی دزد آی دزد سر داده و گفته شکایت میکنم. شکایت از کی، از خودش!!
    • شاهرخ خان: IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      کامنت سوم: تیمها اگه رو به فروش بازیکناشون به خارج بیارن اولا مشکلات مالیشون حل میشه، ثانیا باعث میشه بازیکناشون انگیزه پیدا کنن برای خوب بازی کردن برای دیده شدن، ثالثا دیگه کسی جرات نکنه کمک‌کاری کنه و با ساخت و پاخت با تیم حریف جلوی دوربینهای تلویزیونی و جلوی چشم میلیونها بیننده بخواد خودشو خوار و خفیف کنه واسه چندرغاز رشوه. میلیچ و بودیمیر و رادو تو لیگ کرواسی با دریافت حقوق ماهیانه پنج شیش هزار دلاری بازی میکنن. مثل اینجا نیست که سالی ۴۰۰، ۵۰۰ هزار دلار بهشون پول مفت بدن. راستی چرا میلیچ هنوز نتونسته تیمی پیدا کنه واسه خودش یا دیاباته چرا حاضر به ترک ایران نمیشد؟ چون مشتری نداشت وگرنه یه لحظه هم اینجا نمیموند. در ضمن منتظر بود حداقل یه مشتری داخلی یا عربی پیدا کنه.
    • شاهرخ خان: IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      کامنت سوم: تیمها اگه رو به فروش بازیکناشون به خارج بیارن اولا مشکلات مالیشون حل میشه، ثانیا باعث میشه بازیکناشون انگیزه پیدا کنن برای خوب بازی کردن برای دیده شدن، ثالثا دیگه کسی جرات نکنه کمک‌کاری کنه و با ساخت و پاخت با تیم حریف جلوی دوربینهای تلویزیونی و جلوی چشم میلیونها بیننده بخواد خودشو خوار و خفیف کنه واسه چندرغاز رشوه. میلیچ و بودیمیر و رادو تو لیگ کرواسی با دریافت حقوق ماهیانه پنج شیش هزار دلاری بازی میکنن. مثل اینجا نیست که سالی ۴۰۰، ۵۰۰ هزار دلار بهشون پول مفت بدن. راستی چرا میلیچ هنوز نتونسته تیمی پیدا کنه واسه خودش یا دیاباته چرا حاضر به ترک ایران نمیشد؟ چون مشتری نداشت وگرنه یه لحظه هم اینجا نمیموند. در ضمن منتظر بود حداقل یه مشتری داخلی یا عربی پیدا کنه.
  • حسین IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    خدا لعنت کنه کسی که این پولها رو از جیب مردم وبیت المال میده به اینا
  • قشقایی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    متاسف ام برای وزارت ورزش ! این ارقام پول برای مخارج استان خوزستان برای یکسال کافی است و پول بی زبان را بی خود خرج نکنید ...
  • ق ر IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    این افراد نام‌برده شده اگر صحت‌ داشته باشید هیچ مدیر عامل و کادر فنی مسلمان با انها قراداد نمیبینید چون واقعا چنین مبلغی بالا ظلم‌ به جامع اسیب پذیر ، بخصوص به کادر درمان پزشکی و...میباشید. بنده اگر رئیس فدارسیون بودم قراداد پیش از سه میلیارد اجازه نمیدانم و بازیکنان فکر نکنند اگر بیشتر بگیرند حلال است چون واقعا هوادران فوتبالی هستند به نان شب محتاج هستند.
  • آراک IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    ۱۵ میلیارد تومان ؟ ۴۰ میلیارد ؟ چه بازیکن استقلال چه پرسپولیس هرتیمی فرق نمیکنه این بازیکنای اغلب بی کیفیت باتوجه به تورم مبلغو تعیین میکنن میخوان برای یک عمرشون اندوخته داشته باشن ، بازیکن استقلالی که هنوز یک جام برای هوادارا نیاورده چه جوری روش میشه همچین پیشنهادی بده شما برو اول یه جام بده به هوادارا بعد تقاضای همچین مبلغی بکن ، من خودم استقلالی هستم ولی واقعا پیشنهاد چنین مبالغی دردناک هست وقتی که خیلی از مردم غذای درست و حسابی ندارن بخورن و کادر درمان که تمام سختی این دوران رو دوششونه حقوق ناچیزی دارن
  • خوزستان مهد فوتبال ایران IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    بنده استقلالیم حالا فرق نمیکنه چه استقلال باشه چه پرسپولیس چه سپاهان یا فولاد یا گلگهر یا تراکتور سازی تبریز این بازیکنای که درخواست ارقام نجومی میدن به کجا فک کردن چون بازیکنای فعلی لیگ یک پنجم این قیمتم تاثیر گذار نیستن این کاش یه چیزی درست میکردن تا میزان تاثیر گذاری بازیکن بهش پول میدادن
  • ارتش سرخ IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    منظورش چهل میلیارد ریال بوده جدی نگیرید
  • امیر IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    حیفه این پول بیت المال داره هدرداده میشه به تعدادی بچه سوسول بی خاصیت ،واقعا داره به ملت خیانت میشه این باشگاههای دولتی سرطان بودجه مملکت رازودتربه بخش خصوصی بدین ،تمام افرادی که تعلل می کننددراین مورد مدیون ۸۰میلیون ایرانی اندخدانابودشان کندانشاالله
  • دادیار خوشرنگ IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    تقصیر ما هواداراست که برای ستاره های توخالیمون سینه چاک میکنیم و برای تمدید قراردادشون به باشگاه فشار میاریم
  • نادر IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    اولا هر کی هست بندازینش بیرون .دوما اینا همه عدده خخخخخخخ تو ایران از این پولا نمیدن به هیچ بازیکنی کارشون میکشه بع شکایتو ای اف سیو این جور داستانا
  • ک.م IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    بنظرم یک مجمع یا اتحادیه صنفی باشگاهی با حضور تمام مدیران باشگاهها باید تشکیل شود و در آنجا مدیران باهم توافق کنند که برای خرید بازیکن سقف بگذارند و قیمت را کنترل کنند.دلال ها و بازیکنان از این تفرقه و عدم هماهنگی باشگاهها و رقابت موجود دارند استفاده ی نامطلوب میکنند که نهایتا به تخریب و نابودی فوتبال ختم خواهد شد.
  • امیررضا IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    مسی انقد پول از پاریس نگرفت حالا مسی بهترین بازیکن تاریخه !!!!! ۳۵ تا جام گرفته بعد این چلمن ۱ دریبلو به زور میزنه اونوقت ۴۰ میلیارد می خواد؟
  • علی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    کل بازیکنای فوتبال ما باید بدونن تو مملکتی دارن زندگی میکنن که اقتصاد داغون داره.یه لحظه فقط فکر کنید این پول میلیاردی که دارید میگیرید از کجا و چه جوری داره تهیه میشه. ممکنه حق و حقوقی از کسی ضایع شده باشه تا این پول جمع بشه بدن به شماها.انصاف داشته باشید
  • فردین IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    باز خدا را شکر دو طرف آبی و قرمز تو این مسأله هم عقیده هستند
  • دلسوز IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    شراب در جام زر در دست کافر. حرام اندر حرام اندر حرام است. اگر استقلال و پرسپولیس خصوصی بودند شاید حرفی نبود. پول بیت المال که حیف و میل می‌شود. بیچاره معلمان و پرستاران و کارگران و بازنشستگان. لعنت به این استقلال و پرسپولیس دولتی . لعنت به نفت دولتی.
  • ناشناس IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    دلیل گرانی بازیکن ها قانون منع بازیکن های خارجی است سو مدیریت فدراسیون باشگاه ها رو دچار مشکل کرده
  • متین IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    بجای اینکه تماشاگران از دکل هم بالا برن برین جلو در باشگاه بگن ما این بازیکنای که ناز میکنن نمیخام برین 4 تا جون بگیرین اگه استقلال این کار را می کرد بعد از این 10 سال چه تیمی میشد.
  • رضا IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    اخه فوتبال ایران کی نگاه میکنه با این بازیکنای معمولی و بدرد نخور .خاک توسر این فدراسیون که برای همچین بازی های کسل کننده از این بازیکنان بدرد نخور سقف ۱ میلیارد نمیزاره که خفه شن و قانع باشن
  • سهراب IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    آقا حرفی نیست ‌.مگه مردم عادی برای گرون شدن نون اعتراض نمیکنن .مثلا شیر گرون میشه باتوجه به اینکه جز ضرروریات هم هست مدتی نمیخرن .خب باشگاهها هم تو ایران با توجه به اینکه بازیکنان اینقد ناز ونوز میکنن لیگ رو یکی دوسال تعطیل کنن بگن ما توان پرداخت نداریم.مگه سطح کیفیتشون چی رو تغییر داده که اینقد گرون میگن.مردم عادی با حقوق ۴ تا ۵ میلیون .اینا میلیاردی میگیرن و چه اتفاقی میخواد مثلا بیفته .باشگاهها اگه راست میگن اینهمه هر روز ننالن. اعلام کنین توان نداریم که واقعا هم هست .ما مردم که اصلا راضی نیستیم. بزارین همشون بمونن ببینم چیکار میخوان بکنن. اونوقت باید برن رو نیمکت ذخیره تیم های کشورهای دیگه .وقتی هیچکدوم تیم نداشته باشن. دیگه هرروز هرروز هم نگین و اعلام نکنین. چه راحت یکی میاد میگه من ۱۵ میلیارد میگیرم که باشگاه با ۵ میلیارد قبول کنه .زبونه هرچی گفت باید بگین چشم.سازمان لیگ چرا قیمت گذاری نمیکنه .سقف بزاره .بهترین بهترین بازیکن بزار ۵۰۰میلیون .چه خبره
  • تاج IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    باید به اینا اصلا پول ندن اگر هم دادان اندازه کافی بهشون بدید و بقیه پول رو خرج ورزش های دیگه کنن و خرج مردم
  • ا.ع IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    یه لگد بزنید به توپ و برید دختر بازی بعدشم ۴۰میلیارد طلب کنید.
  • مصطفی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    به نظر من همه باشگاه ها با هم متحد بشند و به بازیکنان مثل کارمندان ادارات دولتی ماهیانه حقوق۳و ۴میلیون بدهند اگر کسی این حقوق ها را قبول نداشت از بازیکنان تیم‌های رده امید و جوانان استفاده کنند اونوقت ببینم بعضی از این مفتخورها به جز فوتبال چه کاری بردند انجام بدهند یا به جز ایران کجا میتونند بازی کنند؟
  • رضا IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    واقعا باعث تاسف است تو این وضعیت اقتصادی، پول بیت المال رو به یک عده فوتبالیست بی سواد میدید که عشق و حال کنند و به ریش این مردم بخندند و به عیاشی بپردازند، نجات اقتصاد و اشتغال و ازدواج جوانان از فوتبال به مراتب واجب تر است، تو فوتبال اول هم بشیم برای مردم نون و آب نمیشه فقط جیب یه عده دلال و فوتبالیست پر میشه و خرج خوشگذرانی و عیاشی هاشون میشه.
  • مرتضی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    چقدر اشتاه دارن این بازیکنان بی کیفیت فوتبال ایران بی صاحب هست دلالها پدرباشگاه هارودراوردن چه خبره ولا روستای ما چوپانی به اینها نمیدن
  • گرگ‌آبی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    به‌نظرم‌تیم‌لنگ‌توان‌پرداخت‌این‌پول‌هارو‌داشته‌باشه
  • غلام IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    دوستان هوادار اصلا غمتون نباشه دومملکت مافیا ودزدها هر تیمی با هر مبلغی با هر بازیکنی قرارداد نجومی میبنده نهایتش مثل ویلموتس ساختمون حراج میشه تا پولشونو بدن اخه دلالها باید یه لقمهرنون ببرن سر سفرشون شاید این ارقام توبقیه دنیا عادی باشه ولی تومملکت ما که اکثر باشگاه ها دولتی با جیب حالی واین اوضاع مملکت درست نیست.بجای این روش باید استعداد یابی بکنن جیب خالی پزعالی...
    • جناب خان IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      تنها مشگل فوتبال ایران تیمهای صنعتی هستند مثل سپاهان اصفهان فولاد خوزستان ذوب آهن اصفهان گل‌گهر سبرجان. مس کرمان و وووووو که خون کارگررابه شیشه میکنند با ماهی چندغاز دستمزد آنوقت میلیاردی به بازیکنان خود حقوق میدهند. این فوتبال را میبایست چندین سال تعطیل کرد تااین نسل پول پرست پا به سن گذاشته وبعدا فوتبال راازنو درست کنند. وگرنه همین آش هست وهمین کاسه لعنت خدا برتیمهای صنعتی
  • شیخ ابوالقاسم طوسی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    پول برای اینا هست که دولت بی عرضه روحانی بدد ولی برای کارهای مهمتر مثل مسکن اشتغال و غیره بوجه کمه دولت میزاره رو گرده ملت !ایران خودرو و سایپا دزدکه نمونه بارز
  • سید IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    بعضی از بازیکنان در زمین راه می روند بعضی اصلا استیل بدنشون به فوتبال نمی خوره در شگفتیم ؛ چطوری تقاضای ۳۰...۴۰ میلیارد می کنند !؟ چقدر خوبه مثل کار مندان بشوند ماهانه حقوقی داشته باشند .
  • وحید IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    خداوکیلی روی سخنم بامدیران وبازیکنها ست یه کارگربرایکماه کارچهارمیلیون وپانصدهزارتومان میگیره مگه شمابایدچندبرابرکارگردستمزدبگیریدانصافایکی بیادو منطقی بگه چندبرابر ه برابربیست برابرپنجاه برابرچقدرچراهیچکس بفکرقشرعظیم وزحمتکش کارگرنیست
  • سید IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    واقعا اینا که دارند تو زمین راه میرند ۳۰...۴۰ میلیارد می ارزند!!! بازیکنان استقلال اینقدر قیمت دارند چرا قهرمان نمیشن حالا لیگ برتر که فکر نکنم جام بگیرند حذفی پرسپولیس دو مرحله فینال رفت نگرفت ... به نظرم هر مربی دیگر بود هردو جام حذفی را می گرفت
  • Farid US ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    Alishah bedarde Persepolis nemikhorad hamintour Sheiri
  • :( IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    ۲ میلیونشو بدین به من چی میشه:((((
  • سعید IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    سلام . چرا از پیشنهاد پرسپولیس به نورالهی به مبلغ ۱۸ میلیارد ریال حرفی نمیزنی ( هر چند بیشتر میخواست ) . کلا فقط به نفع پرسپولیس مطلب میزنی
  • Sh IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    حقوق یه کارگر رو دریابید آنوقت ژست ارق ملی و مسلمانان بودن بگیرید
  • حمید علوی US ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    به سیاووش یزدانی هر چقدر بدهید حقشه بهترین دفاع وسط واقعی ایرانه
  • با افتخار تاجی ام⭐⭐ IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    وقتی پرسپولیس به نورالهی 17میلیارد واسه یه فصل پیشنهاد میده همین میشه دیگه،الباقی بازیکنام می بینن و یاد میگیرن. وقتی سالی 15میلیارد به دروازه بانی میده که سر جمع تو چهار فصل واسه پرسپولیس اندازه انگشتای دو دست بازی نکرده همین میشه دیگه. وقتی 50میلیارد واسه سه فصل به ندای قلب(امیری)میده اوضاع از این بهتر میشه؟؟؟؟
  • فرزاد محمدی IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    سلام ببخشید من تا ده روز پیش یه پرسپوليسي دو آتیشه بودم ولی تازه بعد از چهل سال طرفداری از این تیم فهمیدم که همه ما چه پرسپولیس و چه استقلال طرفدارانی هستیم که فقط قیمت بازیکنان و مربیان این تیم ها رو الکی بالا می‌بریم قبلا کل دفتر و انبار و همه همه این دو تیم جعبه عقب پیکان بود ولی الان این بازیکنان ومربیان قیمت‌های دریافت ودرخواست می‌کنند که واقعا خجالت آوره الانه که قوه قضائیه و بازرسی کل کشور باید ورود کنه والبته نیازه که یک سال اونهم بهانه اش رو این بگیم که ما باید میزبانی تیم‌های عربستان و امارات را در ایران داشته باشیم اگه ندادن یک سال فوتبال را تحریم کنیم تا انها هم یک سال محرومیت برای ما بزنند تا هم قیمت‌های کاذب این به اصطلاح فوتبالیست های تازه به دوران رسیده به قیمت اصلی خود برگرده و هم ای اف سی متوجه درخواست ما بشه و جام جهانی را هم بیخیال بشیم این دوره ولییییییی مسوولان فدراسیون فوتبال و دلالان و پول مفت خورها حتی به قیمت جانشان هم شده نمیگذارند حتی مجلس و قوه قضائیه ورود کنه به امید روزی که به این مهم برسیم
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    نیمکت نشینشون برای سه فصل 40 میلیارد خواسته ستاره تیممون برای 2 فصل ده میلیارد.اونوقت توقع دارید سطح بودجه ما اندازه هم باشه؟
  • مصطفی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    اینا وسط فصل که میشه نتیجه نمیگیرن میگن بودجه نداریم....این مهدی قائدی سرتاپاش دوزار نمی ارزه چندسال تواستقلاله براتون چی کرده؟؟؟کجای جدول روگرفتیدکه پول بیت المال روخرج امثال این حیف نونها میکنید؟؟
    • مجید IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      بخدا راست گفتی. ولی دولت هم تقصیر داره وقتی اقایون مالیات نمیدهند بایدهم دلالهای بی وجدان اینهمه پول به پای این بازیکنان بی هنر بریزندوبقیه دلارها هم بره تو حساب کشورهای دیگه
  • صالح IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    دست میکنن تو جیب ما میدن به این تحفه ها. مگه چی کار میکنید فوتبال برا ما چه افتخاری آورده تا الان به تیم ملی عراق و بحرین هم باختیم این همه هزینه برا چیه
  • ارش IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    پول بیت‌المال‌مفت حتی این بازیکنان رو تو لیگ ضعیف تر از ایران بازی نمیدن لیگ تعطیل کنن چه فایده ما که همیشه میبازیم جام جهانی هم زنک تفریح میشیم نباشه بهتره این پول ها رو خرج کشتی وزنه برداری تیراندازی کنیم حداقل پرچم ایران بالا می‌برن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی