نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۴
جزییات جدید انتقال قایدی به شباب الاهلی/ سهم استقلال چقدر است؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد مهدی قایدی بازیکن فصل گذشته استقلال با باشگاه اماراتیِ شباب‌الاهلی دارای جزییات جدیدی است.

مهدی قایدی امروز با انتشار پستی در اینستاگرام با استقلال خداحافظی کرد که البته پیش از انتشار این پست مشخص شد که این بازیکن چند روزی است در تمرینات شباب الاهلی حضور پیدا کرده است. 

طبق پیگیری‌ها مشخص شد قایدی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در تست‌های پزشکی باشگاه اماراتی حضور پیدا کرده که البته گروه پزشکی این باشگاه در ابتدا به شرایط جسمانی این بازیکن ایراداتی را وارد کردند که با دفاعیات مسئولان استقلال این موضوع برطرف شد. 

همچنین مشخص شد قرارداد قایدی با باشگاه الاهلی به مدت سه سال است که برای رضایتنامه این بازیکن مبلغ یک میلیون و ششصد هزار دلار به باشگاه استقلال پرداخت خواهد شد. 

در این مذاکرات احمد مددی و شیخ عیسی معاون باشگاه شباب الاهلی حضور داشتند و بعد از سه روز مذاکره قرارداد این بازیکن را نهایی کردند. 

 فرهاد مجیدی دو شب پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که از باشگاه به او اطلاع داده اند که انتقال قایدی منتفی شده است اما مشخص نیست بین مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم چه گفت و گویی ردوبدل شده که سرمربی آبی پوشان چنین ادعایی را مطرح کرده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    فتحی و خلیل زاده مدیران گماشته و منتخب و دست نشانده خائن وزیرک لنگی ورزش باعث فراری دادن استراماچونی شده ، اونوقت استقلال باید چوب حراج به سرمایه و جوان خودش بزنه ؟؟؟؟؟ وظیفه همون وزیرک و گماشته ک این پول روبدن ... درضمن مگه لنگ پول کالدرون برانکو و مربیای قیبلی خودش مث خوزه ، دنیزلی ، اری هان ، وینگادا و کرانچار رو با پول فروش بازیکن داده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ که اونوقت استقلال بخاطر حضور چهارماهه تنها سرمربی خارجی خودش ، جوان اول خودش رو بفروشه ؟؟؟
  • ق ر IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    خدا رو شکر دیگه استقلالی ها بابت سالن ورزشی ، غدای های متنوع و... دیگه بهانه ندارند و سه سال پیش هم در امد جالی از مجید حسینی بدست آوردن و ما منتظر هوچی‌گری جدید هستیم
  • ایران من US ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    در روزهای اخیر و در پی نقل و انتقال فوتبال برای فصل آینده،اخباری منتشر میشه و ساعتی بعد تکذیب میشه .این مسایل حتی در تلویزیون هم یک امر عادی شده.حالا چه اشخاصی و گروه هایی ازین باب نفع میبرن،خدا حودش بیشتر عالمه...در اینکه باشگاه پرسپولیس قدرت زیادی در رسانه ها و خبرگزاری ها و بویژه رادیو و تلویزیون داره،هیچ شکی نیست
  • شمسعلی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    هر چی استرااااااااااااااااااا بگه خخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی