نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۲
مهد قایدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی با قرارداد سه ساله از استقلال جدا و به تیم شباب الاهلی امارات پیوست تا باشگاه سابقش سود خوبی از این انتقال ببرد.

فروش مهدی قایدی ۵۴ میلیارد تومان برای استقلال نفع مالی داشته است. هم چنین باشگاه شباب الاهلی هزینه‌های اردوی استقلال در دوبی به منظور بازی با  الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را پذیرفته است. 

البته استقلال از ترانسفر بعدی مهدی قایدی از شباب الاهلی هم سهم می‌برد که خیلی هم زیاد نیست. برخی رسانه‌ها قرارداد مهدی قایدی را ۵ ساله عنوان کردند اما واقعیت این است که قایدی با تیم شباب الاهلی قرارداد سه ساله بسته است. 

مهدی قایدی با هماهنگی فرهاد مجیدی بعد از پایان بازی‌های استقلال در لیگ برتر و جام حذفی به همراه همسرش راهی دوبی شد. او حتی پیش از عقد قرارداد رسمی در تمرینات شباب الاهلی شرکت کرد و درنهایت قرارداد سه ساله او با این تیم رسانه ای شد. 

گفته می‌شود مبلغ ۵۴ میلیارد تومان نقدا به حساب باشگاه استقلال واریز شده است. این موجب می‌شود استقلال در فصل پیش رو مشکلات مالی کمتری را تجربه کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    جو الکی ندین که بعدا حمایت های وزارت و نامداری رو بذارین به حساب فروش قائدی. کلا یه میلیون و 200 هزار دلار گیر استقلال اومده که کلا میشه 33 میلیارد که همشو باید بدن استرا. موندم این ولخرجی های الانشونو با کدوم پول دارن انجام میدن! تمدید با چند برابر رقم پارسال، شیمبا، دستیار ایتالیایی، دوتا بازیکن داخلی، حق دلالی خود برادران مجیدی!
  • ناشناس IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    حامد لنگی یادش بخیر زمان هدایتی،زنجانی،رویانیان با ماشینهای لاکچری،بابا مسعود و مامان آذر که نمی گذاشتند آب توی دلتان تکان بخوره،بازیکنان استقلال با رفتن به تیمهای دیگه درآمد زایی می کنند ولی از ترانسفر بازیکنان لنگ یک دو زاری به باشگاهتون نمیرسه،شوزش شدیدی داره،درکت می کنم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی