حسین حسینی - رشید مظاهری - استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی‌ها بعد از حفظ سید حسین حسینی ترجیح دادند با رشید مظاهری ادامه ندهند.

وکیل رشید مظاهری اعلام کرد که احمد مددی به آنها گفته بروید قرارداد رشید را فسخ کنید و این درحالی است که مظاهری یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد.

ظاهرا اختلافات مالی طرفین حل نشده و استقلالی‌ها قید مظاهری را زدند.

پیش از این اتفاقات استقلال با علیرضا رضایی دروازه بان پیکان قرارداد بسته بود و به نظر می رسد با ماندن حسینی استقلالی‌ها قید رشید مظاهری را زده‌اند که دلیل عمده آن می‌تواند بالا بودن رقم قرارداد این دروازه بان باشد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نیز در مورد اینکه رشید مظاهری در باشگاه امروز دلخور شد ولی اکنون در تمرین حضور دارد و شرایط او و استقلال به کجا خواهد رسید، گفت: این مسئله به خود او و باشگاه بستگی دارد من دخالت نمی‌کنم اما علیرضا رضایی دروازه‌بانی که جذب کرده‌ایم با نظر خودم جذب شده است و به او اعتقاد دارم  او دروازه‌بان آینده تیم ملی است. 

سرمربی استقلال در مورد اینکه فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری با باشگاه استقلال قراردادشان تمدید نشده است، گفت: من بدون اینکه اسم بیاورم به طور کلی می‌گویم باشگاه پیشنهاد خوبی به بازیکنان داده است. قرارداد ۵ میلیارد تومانی و ۲ میلیارد تومان هم خارج از باشگاه، وقتی بازیکنی قرارداد ۷ میلیارد تومانی باشگاه را رد می‌کند حتماً پیشنهاد بهتری دارد. من از مددی خواسته‌ام یک ریال بیشتر از این پول به بازیکنان ندهد. مسائل مالی مهم است اما عشق به پیراهن استقلال هم اهمیت دارد. اینکه بازیکن بخواهد فقط به خاطر مسائل مالی در استقلال باشد را قبول ندارم. هر بازیکنی ناراحت است قرارداد را امضا نکند و نیاید. عشق و تعصب در این تیم مهم است از همین بازیکنانی که تمدید کرده‌ام بپرسید. شخصاً در جلسه بودم و شفاف صحبت کردم هیچ چیزی جز صداقت نمی‌گویم. اکنون مبلغ قرارداد بازیکنان هم‌پست یکسان است. رضاوند و مهدی‌پور قراردادشان یکسان است. هیچ بازیکنی نباید برای باشگاه شرط بگذارد، هر کسی ناراحت است برود خانه‌اش.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    به نظربنده مظاهری از حمله بازیکنانی بود که ‘سم’ تیم بودن. بازیکنی که آرامش تیم و کادرفنی و باشگاه رو به هم بزنه، حتی اگه مارادونا باشه بازم نبودنش بهتر از بودنشه.
  • بلوچی IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    اگه لوازمش نداشتن حداقل میفروختن به تیم دیگه تا بابت رضایت نامه پولی گیر تیم میفتاد نکه بزارن فسخ کنه بعدا بابت طلبش از باشگاه شکایت کنه همه پول قرارداد از باشگاه بگیره متسفانه هم استقلال هم پرسپولیس در رابطه با قرارداد بازیکنان خوب عمل نمیکنن بعد دچار مشکل میشوند بایستی شرایط حرفیگری در قراردادها درآمدزایی باشگاه لحاظ بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی