نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
واکنش تند مجیدی درباره ۲ ستاره استقلال/ هر کسی ناراحت است برود خانه‌اش/ ۷ میلیارد تومان را هم رد می‌کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی تاکید کرد: هیچ بازیکنی نباید برای باشگاه شرط بگذارد هر کسی ناراحت است برود خانه‌اش.

فرهاد مجیدی در حاشیه اولین تمرین استقلال برای فصل جدید در مورد اینکه فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری که هنوز با باشگاه استقلال قراردادشان تمدید نشده است گفت: من بدون اینکه اسم بیاورم به طور کلی می‌گویم باشگاه پیشنهاد خوبی به بازیکنان داده است؛ قرارداد ۵ میلیارد تومانی و ۲ میلیارد تومان هم خارج از باشگاه. وقتی بازیکنی قرارداد ۷ میلیارد تومانی باشگاه را رد می‌کند حتماً پیشنهاد بهتری دارد.

وی تاکید کرد: من از مددی خواسته‌ام یک ریال بیشتر از این پول به بازیکنان ندهد. مسائل مالی مهم است اما عشق به پیراهن استقلال هم اهمیت دارد. اینکه بازیکن بخواهد فقط به خاطر مسائل مالی در استقلال باشد را قبول ندارم.

مجیدی گفت: هر بازیکنی ناراحت است قرارداد را امضا نکند و نیاید. عشق و تعصب در این تیم مهم است از همین بازیکنانی که تمدید کرده‌ام بپرسید. شخصاً در جلسه بودم و شفاف صحبت کردم هیچ چیزی جز صداقت نمی‌گویم. اکنون مبلغ قرارداد بازیکنان هم‌پست یکسان است. رضاوند و مهدی‌پور قراردادشان یکسان است. هیچ بازیکنی نباید برای باشگاه شرط بگذارد، هر کسی ناراحت است برود خانه‌اش.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    آفرین آقای مجیدی،دوسدارم گلمحمدی هم ایجورباشه،ناز نکشید
  • حامد IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    تو که راست میگی :))) الان رضاوند و حسینی که قهر کردن و دانشگر که اومد دعوا کرد و رفت و برگشت تطمیع نشدن برای موندن؟؟ اگه حرفتو قبول کرده بودن برای چی رفتن ک دوباره برگشتن؟؟ بسه این همه سیاهنمایی. فکر کردی همه مردم مثه هوادارای استقلالن که خودشونو زده باشن به خواب؟؟ ۷ میلیارد؟؟؟ ۷ میلیارد که رقم سال قبل دانشگر بود!
  • کامی IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    این درسته هر کی ناراحته بره. ببین چه قد اون بازیکنی که پیشنهاده ۷میلیاردیو رد میکنه بیعقله .خداوکیلی هیچ بازیکنی تو استقلال بیشتر از یه میلیارد نمی ارزه با این بازی کردنشون
  • سجی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    آقا جون درسته با این اوضاع در سطح جهان پول کمیه و خداییش اوضاع ما ایرانیها چطوره من جوان با مدرک دکتری کاری ندارم ماهی ۵میلیون که زندگی کنم ولی حالا که اینو میدن بگیر و تلاشتو صدبرابر کن تا به اروپا برسی ایشاالله صد میلیون دلار بگیری
  • .. IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    درود بر شرفت‌‌‌‌..
    • علی احمدی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      فکر کردم به فرناز گفتی اصولا باید از داسته ها حرف زد
  • 6 IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    وقتی مربیش وسط فصل ناز میکنه تیمو ول میکنه میره قطر چجوری روش میشه دم از تعصب بزنه. مظلومی یه فصل رو بخاطر ناز و ادای ایم پودری از دست داد حالا اومده اقتدار پودری نشون میده؟ کل کیسه ها فقط ناز و ادا دارن و جام هیچ.
  • پرسپولیس بابا مسعود و بابا حمید IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    اگه عشق و تعصب بود که الان باید قایدی و کریمی و امثال دیگه الان تو تیم بودند جمعش کنید این مسخره بازیها رو آخه بازی تو کیسه و قاطی کیسه کشا عشق و تعصب نمی خواد و ندارد چه کسی داره از عشق و تعصب داره حرف میزنه که تیمشا به خاطر باشگاه اماراتی و قطر و اتریش رها کرد و جذب پول باشگاه حوزه خلیج فارس شد بله نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دسته مردم از قدیم تا الان همه بازیکنان پولکی بودند پس دیگه با جفنگیاتت هوادارا و مردم را گول نزن
  • آبی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    خدائی با این سبک بازی قیمت بهترین بازیکن تو لیگ ایران بیشتر از ۵۰۰ میلیون نیست . بنظرم مدیرای پرسپولیس و استقلال باید کل تیم امید رو بیارن و تا سالها ازشون بهره ببرن.یه تیپا هم بزنن ته این فوتبالیستهای دوزاری
  • فران IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    اگر بگذارند آقای مجیدی تئوری خود را پیاده کند با بازیکنهای کمتر از حد و نام استقلال هم میتواند .نشان داد که میتواند.هوادارها فقط حمایت از مجیدی را سر لوحه قرار دهید .مراقب حواشی و سناریوهایی که برای استقلال قرار میدهند باشید.
  • واقع بین باشیم IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    قایدی رو که خودمون فروختیم! کار خوبی هم کردیم! ولی باید از پولش استفاده کنیم! بازیکنان تیم رقیب پانزده میلیارد پول میگیرند و ما تا سقف ۷ میلیارد!
  • دلاک ضد لنگ IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    فرشید اسماعیلی با یه خدافظی خوشحالمون کن
  • امید استقلالی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    مگه داریم بهتر از فرهاد عشقی داداچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی