نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
رشید مظاهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رشید مظاهری با استقلال به اختلاف خورده و باید این تیم را ترک کند، چرا که فرهاد مجیدی او را نمی‌خواهد.

رشید مظاهری فصل گذشته با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست اما در آستانه جدایی قرار دارد. رشید در مذاکرات متوالی به نتیجه ای نرسید و کسر درصد زیادی از قراردادش باعث شد تصمیم به جدایی بگیرد.

مظاهری در تمرین ابتدایی فصل هم شرکت کرد تا بعد از فسخ قرارداد بتواند مدعی دریافت حقوق لیگ بیست و یکم خود هم بشود و حالا دست پر برای فسخ قرارداد به سازمان لیگ می‌رود. البته استقلال مدعی است او باید برای فسخ از باشگاه اجازه بگیرد و امکان فسخ یک طرفه وجود ندارد. شاید کار رشید با استقلال تمام شده باشد اما...

فصل گذشته استقلال یک دروازه بان ششدانگ نیاز داشت و به همین دلیل با قرارداد نجومی رشید مظاهری آبی پوش شد اما حالا حسینی به روزهای اوج خود برگشته و از طرفی رضایی با نظر مستقیم مجیدی جذب شده و سرمربی تیم پشت گلر تازه وارد درآمد.

فرهاد مجیدی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده که بازیکنی با حقوق بالای ۷ میلیارد تومان نمی‌خواهد و رشید هم با توجه به قراردادی که داشت نمی‌توانست این شرایط را رعایت کند. همین موضوع باعث دلخوری مظاهری شده و مجیدی هم دیگر به او نیاز ندارد و رشید باید دنبال تیم جدید باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منوچهر IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    کار درستی کرد دمش گرم
  • گرگ‌آبی IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    چرا‌میگی‌ستاره‌این‌دوازه‌بان‌دو‌ضرب‌گیر‌بدرد‌استقلال‌نمیخوره و‌نخواهد‌خورد
    • Esteghlal IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      با رفتن مظاهری ، حسینی دوباره شل میکنه چون دیگه رقیب جدی نداره که واسه ترکیب اصلی باهاش رقابت کنه . حسینی میشه مثل حسینی مثل قبل بعد از رفتن رحمتی
  • فران IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    اتفاقا استارت نرسیدن به قهرمانی لیگ از گلی بود که جلوی سایپای قعر نشین خورد و باعث شد استقلال دومرتبه روی نوار ناکامی بیافته .اونهم از دروازه بانیش جلوی فولاد در فینال جام حذفی حسینی جلوی پرسپولیس دروازه بانی کرد و استقلال رو به فینال برد .مظاهری هم تو فینال تمام رشته ها رو پنبه کرد.اخلاق هم نداشت طوری که مربی دروازه بانهای استقلال آقای عزیزی بخاطر پرخاش از ایشان شکایت کرد .مظاهری زودتر برو..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی