نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
جزئیات مذاکره پرسپولیس با گزینه‌ای که مجیدی به خاطر آن جنجال کرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسه باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه‌های قاسمی نژاد نتیجه خاصی در پی نداشت.

پرسپولیس پس از ناکامی در تمدید قرارداد شهریار مغانلو، برای اینکه همانند فصل قبل در امر گل‌زنی با مشکل مواجه نشود باید یک مهاجم شش دانگ را جذب کند و یکی از گزینه‌های موجود در بازار امین قاسمی نژاد است.

قاسمی نژاد بازیکن پدیده که تا چندی قبل بحث‌ها در خصوص مذاکره و حضورش در باشگاه استقلال تهران مطرح می‌شد، حالا به عنوان یکی از گزینه‌های پرسپولیس شناخته می‌شود و اولین مذاکره بین باشگاه پرسپولیس و قاسمی نژاد انجام شد.

عصر روز گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه این مهاجم جلسه‌ای را برگزار کردند. دو طرف شرایط‌شان را در این جلسه مطرح کردند ولی در این مذاکره نتیجه خاصی حاصل نشد و نماینده قاسمی نژاد و پس از آن جعفر سمیعی بدون صحبت خاصی در این مورد باشگاه را ترک کردند.

این‌طور که پیداست تا به این‌جا این انتقال در مسیر مثبتی قرار ندارد و فعلا نمی‌توان این مهاجم را پرسپولیسی دانست مگر اینکه در روزهای آینده اتفاقات دیگری رقم بخورد.

امین قاسمی نژاد در نیم فصل گزینه مورد نظر فرهاد مجیدی بود به طوری که فرهاد مجیدی در ابتدای راهش با استقلال در فصل گذشته تاکید کرد من فقط یک بازیکن می خواهم و آن هم قاسمی نژاد است.

سرمربی استقلال چندی بعد با توجه به اینکه مدیران این تیم موفق به جذب قاسمی نژاد تنها خواسته او نشده بودند به کنایه گفت: پرسپولیس از لیگ پرتغال و قطر بازیکن خرید اما ما حتی  از مشهد هم نتوانستیم بازیکن بگیریم.

فرهاد مجیدی حالا و در ابتدای لیگ جدید گفته است قاسمی نژاد دیگر در لیست او حضور ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Arash IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    فقط اومدم اینجا کامنتای کیسه کشارو بخونم! حرف بزنید دیگه!! مگه این همون بازیکن کمتر از شش ماه پیش نیست که صحیح و سالم و بازیکن آزادم که هست!!! چی شد پس؟؟؟ مگه وزیر و وکیل و فلان نمیذاشتن شما جذبش کنید تا تو اسیا شکست بخورید؟!!! کاش انقد درک داشتید که یه ذره از حرفای بیربط تون خجالت بکشید.
  • افروشه IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    کار بچگانه فرهد واقعن اشتباه محضه
  • گرگانی IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    فصل قب, کل دلیل عدم موفقیت هودشو محیدی نیامدن همین بازیکن بهانه میکرد باداشتن سه مهاجم مدام بهانه میاورد ولی اینوفصل حتی تو لیستش نیس چی شد اقای مجیدی مگه قرار نبود منجی شما باشه باز فصل جدید, هم میگی پرسپولیس گرفتتش
  • سید IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    اصلن نباید این را تو پرسپولیس راه بدن
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    فصل قبل زمین و زمان را بخاطر عدم جذب این بازیکن محکوم کردن، حالا چه حرفی برای گفتن دارید؟ بدرد پرسپولیس نمی خوره چون سنش بالاست، بازیکن مثل عبدی بگیرید، جوان و پرانگیزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی