سپاهان چطور بمب نقل و انتقالاتی را از چنگ پرسپولیس درآورد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آقای گل لیگ بیستم پس از حرف و حدیث‌های پرشمار درباره آینده فوتبالی‌اش تصمیم گرفت تا یک فصل دیگر قراردادش را با سپاهان تمدید کند.

سجاد شهباززاده ستاره ۳۱ ساله تیم فوتبال سپاهان یکی از بمب‎های نقل و انتقالات تابستانی برای لیگ بیست و یکم به شمار می‌آمد، بازیکنی که پس از درخشیدن در لیگ بیستم و کسب عنوان آقای گلی با ثبت ۲۰ گل زده، مشتریان دست به نقد پرشماری را پیدا کرد و نام او در حوالی باشگاه پرسپولیس هم مطرح شد و حتی این انتقال پر سر و صدا، بسیار نزدیک به نظر می‌رسد.

اما در این میان، شهباززاده در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از حواشی خسته است و دوست ندارد درباره آن صحبت کند و حتی این صحبت را هم به میان آورد که شاید برای آینده فوتبالش تصمیم بگیرد تا دوباره لژیونر شود و به فوتبال پرتغال و یا ترکیه برود.

حالا پس از دو هفته گمانه‌زنی و مطرح شدن چند مقصد احتمالی برای آقای گل لیگ بیستم، سجاد شهباززاده با حضور در دفتر باشگاه سپاهان تصمیم نهایی خود را برای فصل آینده گرفت و قراردادش را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا حالا خط حمله سپاهان با جذب شهریار مغانلو و جذب سجاد شهباززاده به قدرتی فوق‌العاده برسد و محرم نویدکیا که تیمش در لیگ بیستم هم بهترین خط حمله را داشت، دست بازی برای چینش خط حمله تیمش در فصل آینده فوتبال ایران داشته باشد.

در واقع مدیران باشگاه سپاهان در ادامه تکاپوی نقل و انتقالاتی خود و پس از تمدید با چند مهره کلیدی خود و جذب بازیکنانی چون فرشاد احمدزاده، موفق شدند تا یکی از بمب‌های نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم را با تمدید قرارداد، خنثی کنند و مهره ارزشمند خود را برای یک فصل دیگر در جمع طلایی‌پوشان حفظ نمایند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    با پول
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      پولی که اینا میدن هیچکی تو ایران نمیتونه بده شرکت‌های بزرگ دولتی که میگن خصوصی یند ولی کیه که ندونه این همه ریخت وپاش از جیب مردم بدبخت که برای نون شب شون موندن
  • ق ر IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    این بمب در مقابل پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان توسط حاميان تیم های اصفهانی چیزی نیست
  • حسین IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    بابا مسعود رفت و فشارهای وزارتی از رو دوش فوتبال کم شد....
  • ش IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    منظور کدام بمب است بازیکن پا به سن گذاشته به چه درد پرسپولیس میخوره این بازیکن سی و سه ساله به چه درد پرسپولیس میخوره کدام بمب مبارک شعله زرد باشه تیم ما فقط بازیکن با متعصب و باوجود می‌خواد نه بازیکنان پولکی مثل امیری عالیشاب کامیابی نیا و..... و جوانان تیم وسلام
  • رحمان IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    سپاهان اگر مثل دیگر تیم های بی پول و ندار شهرستانی بود آخه کدوم بازیکن جز بازیکنان بومی این تیم رو در اولویت انتخاب قرار میدادند ؟؟ الانم پر واضحه که سپاهان داره از پول بیت المال و از حق و حقوق کارگرهاش و خانواده هاشون داره میزنه تا برای حفظ بازیکنانش و جذب بازیکنان جدید با ریخت و پاش های غیر متعارف ، یک تیم برای قهرمانی ببنده ، و گرنه کیه که ندونه مبالغ هنگفتی که به این بازیکنان پرداخت میشه خیلی خیلی غیر متعارف و غیر منطقیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی