نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
میلان - کالیاری
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته دوم سری‌آ ایتالیا با ثبت پیروزهایی پرگل در کارنامه تیم‌های فوتبال رم و میلان به پایان رسید.

در آخرین شب از هفته دوم سری‌آ ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) دو بازی همزمان از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های رم و میلان، هر یک رقبای خود را با ۴ گل شکست دادند.

میلان که در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان کالیاری بود، میهمانش را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد. گل‌های میلان در این بازی توسط تونالی در دقیقه ۱۲، لیائو در دقیقه ۱۷ و ژیرو دو بار در دقایق ۲۴ و ۴۳ (پنالتی) به ثمر رسید. تنها گل حریف را هم آلساندرو دیولا در دقیقه ۱۵ زد.

این دومین برد متوالی میلانی‌ها در این فصل بود که آنها را در زمره تیم‌های ۶ امتیازی و بالانشین جدول و در رده چهارم قرار داد.


در بازی همزمان اما رم موفق به کسب نتیجه بهتری شد، چون ضمن به ثمر رساندن ۴ گل دروازه‌اش را هم بسته نگه داشت. گل‌های تیم تحت هدایت مورینیو که دومین بردش را در این فصل کسب کرد، توسط پلگرینی در دقایق ۴۸ و ۷۹، ورتو در دقیقه ۵۲ و آبراهام در دقیقه ۶۹ به ثمر رسیدند.

رم با کسب دومین پیروزی‌اش در این فصل با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به میلان در رده سوم جدول قرار گرفت. این در حالی است که تیم‌های لاتزیو و اینتر هم هر دو با ۶ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی