نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
فرشید اسماعیلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال مذاکره با فرشید اسماعیلی هافبک سابق آبی‌پوشان را تکذیب کرد و اعلام کرد او جایی در لیست فرهاد مجیدی ندارد.

باشگاه استقلال اعلام کرد: امروز (دوشنبه) خبری مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال با فرشید اسماعیلی در برخی رسانه‌ها منتشر شد که خبر مذکور تکذیب می‌شود.

با نظر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، این بازیکن در لیست فصل بعد آبی‌پوشان پایتخت جایی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    کلا حس خوبی به نقل و انتقالات استقلال ندارم عملکرد تیم تو جذب بازیکن پر از انتقاد و نگران کننده است..استقلال خیلی بی دلیل و شاید بی برنامه پوست انداخت بازیکنان زیادی از تیم جدا شدن و هنوز جای خالیشون پر نشد.. به خدا استقلال هافبک بازیساز میخواد هر سال چالش تیم شده دفاع چپ و راست یا دروازه بان..واقعا برام عجیبه یعنی فرهاد مجیدی اعتقادی به بازیساز ندارد!!! نه در پست هافبک بازیساز مدرن(هجومی)بازیکن خریدیم نه در پست هافبک بازیساز کلاسیک(میانی) واقعا تعجب برانگیز است..
    • /// IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      کاملا با شما موافق هستم،استقلال به شدت به یک هافبک بازیساز نیاز داره که متاسفانه تا به حال به فکر خرید همچین بازیکنی نیستند،دو تا از بهترین بازیکنان استقلال(قائدی و ریگی) هم که جدا شدند،اسماعیلی بازیکن خوب و تکنیکی است و هر وقت در این فصل اسماعیلی خوب بوده استقلال هم خوب بوده،اما عملکرد پرنوسانی داره،در برخی از بازی ها عالیه مثل بازی های آسیایی و بازی استقلال با ذوب آهن در جام حذفی اما در برخی از بازی ها ضعیف کار کرده،به نظرم اگر بازیکن خوبی در پست ایشان خریداری شود خوب است اما اگر نشود بهتر است قراردادش را با رقم معقولی تمدید کنند.
  • محمدطاها IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    فرشید اسماعیلی هم برای خودش بهتر بود که از استقلال جدا بشه و هم برای تیم، چون از لحاظ فنی پر نوسان بود و نمایش سینوسی داشت..ولی باید صد در صد هافبک بازیساز جذب کنیم بازیکن بزرگ تو این پست نداریم والاااا..
  • وحید کاظمی اسطوره کیسه IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    البته مطهری اسماعیلی با اسم پرسپولیس و پیشنهاد پرسپولیس هم نرخ بالا می برند و هم قرارداد می بندند مثل قضیه دانشگر
  • فرچیپ IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    حالا کی برامون چیپ بزنه
  • حسین استقلالی دوآتشه IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    از شاه فرهاد جنتلمن تقاضا داریم با فرشید اسماعیلی تماس بگیرید به بعنوان بزرگتروسرمربی تیم بزرگ استقلال باوجود این‌که پنالتی فینال حذفی وپنالتی پارسال دربی را خراب نمودوما هواداران اورا بخشیدیم وانشااله شاه فرهاد جنتلمن هم اورا بخشیده همچنین آقای اسماعیلی لطفا کدورتها راکنار گذاشته وبه فرهاد خان مراجعه کنید مطمئن باشید شاه فرهاد جنتلمن خیلی دوستش دارد هواداران استقلال همینطور فقط ایشان را خیلی حمایتش کردندودرقضیه مقدماتی جام جهانی در بحرین چقدرازسرمربی تیم ملی انتقاد کردیم که فرشید چرادعوت نشده، به پاس این همه حمایتهای مالی ومعنوی آقای مجیدی و همچنین هوادار ان اسماعیلی عذرخواهی نمایند و قرارداد را تمدید کنند البته نوسان فوتبال خودش را برطرف نموده تا انشاالله بعدازدرخشش لژیونر شود ایشان باید بداند حدود ۷ساله که در اس کبیر بازی میکند پس بایدنقاط ضعف خودرابرطرف نماید واقعا فرصت زیادی دراین چندسال دراختیارش بوده
  • کامی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    بندازینش بیرون اینو(اسمائیلی) عامله بدبختیایه استقلال تو بازیهایه حساس همیشه دردسرسازه.تو باید از خداتم باشه تو استقلال بازی میکنی حالا که ناز میکنه پوله بیشتر میخاد بندازینش بیرون ببینیم کجا میخاد بره
  • حمید IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    نظر مجیدی الان اینه ،تا یکی دو ساعت دیگه تغییر میکنه، چند روزه خیلی حرف الکی زده
  • اسماعیل عدالتی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    به نظر من اسماعیلی بازیکنی نیست نظر فرهاد درسته
  • تاجی GB ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    خوشم میاد از فرهاد که هیچ کس نمیتونه حدس بزنه چه تصمیمی قرار بگیره بهترین کارو داره میکنه و اینطوری رکب بدی به جاسوس های باشگاه میزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی