هتل‌های کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کریستیانو رونالدو که تا امروز ۴ شعبه از هتل‌های زنجیره‌ای «پستانا CR7» را افتتاح کرده، در پی افتتاح شعبه‌های دیگری در منچستر، پاریس و مراکش است تا تعداد هتل‌هایش به عدد محبوبش ۷ برسد.

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره ۳۶ ساله پرتغالی که چند روز پیش بعد از ۱۲ سال به انگلیس برگشت، خبر هیجان‌انگیز دیگری هم برای دوست‌داران خودش خواهد داشت.

رونالدو که در حوزه‌های مختلف اقتصادی برنامه‌های خوبی داشته و توانسته بیزنس‌های خودش را گسترش بدهد، حالا در هتل‌داری هم تبدیل به یک فرد قدرتمند می‌شود. او که چندی پیش در تاریخ ۷/۷ (هفتم جولای ۲۰۲۱) جدیدترین هتل خودش را در میدان تایمز در منقطه منهتن شهر نیویورک آمریکا افتتاح کرد، تصمیم دارد شعبه‌های دیگری از هتل «پستانا CR7» را در شهرهای جدیدی بنا کند. طبق ادعای نشریه «سان» رونالدو مشتاق است به سرعت تعداد هتل‌هایش را گسترش دهد و تا ۱۸ ماه آینده هم هتل بعدی‌اش را در شهر منچستر افتتاح خواهد کرد.

یکی از دوستان کریستیانو می‌گوید او تحت‌تأثیر موفقیت‌های هم‌تیمی‌های سابقش در منچستریونایتد یعنی رایان گیگز، پل اسکولز و گری نویل قرار گرفته که در این بیزنس موفق بوده‌اند. حالا او می‌تواند کلاس ۹۲ شیاطین‌سرخ را با هتل‌داری‌اش به چالش بکشد. این منبع در مورد آینده کاری رونالدو گفت: «فوتبال برای کریستیانو حرف اول را می‌زند، همیشه هم همینطور بوده. اما در حال حاضر به نقطه‌ای از دوران حرفه‌ای‌اش می‌رسد که در آن نگاهی فراتر از بازی کردن و بعد از فوتبال خواهد داشت. فرصت‌های شگفت‌انگیزی برای او خارج از زمین فوتبال در انگلیس وجود دارد که بخش مهمی از دلایل بازگشتش به این کشور است. او با پروژه هتل منچستر آغاز خواهد کرد و به دنبال راه‌اندازی اولین هتلش در انگلیس خواهد بود.»

این فرد نزدیک به رونالدو ادامه می‌دهد: «او از جذابیت جهانی برخوردار است، بنابراین هتل‌هایش به احتمال زیاد به موفقیت بزرگی خواهند رسید و می‌خواهد مورد حسادت جهان قرار بگیرد. او دیده است که رایان، گری و پل چقدر خوب عمل کرده‌اند و تحت‌تأثیر قرار گرفته، اما برنامه‌های بزرگی برای خودش دارد. بنابراین ممکن است از بازیکنان کلاس ۹۲ فراتر هم برود.»

هتل‌ بازیکنان کلاس 92 منچستریونایتد کنار اولدترافورد
هتل‌ بازیکنان کلاس ۹۲ منچستریونایتد در مجاورت اولدترافورد

در اوایل سال جاری، مدیران برنامه‌ریز در منچستر به افتتاح یک هتل لاکچری توسط رونالدو در این شهر اشاره کرده بودند که پشت‌بامی مشرف به منطقه باغ‌های «پیکادیلی» دارد. گروه پرتغالی هتل‌های پستانا در حال ساخت هتلی ۱۵۰ خوابه با سبک زندگی بالا در گوشه‌ای از پیکادیلی و خیابان نیوتن بودند. ساختمان «مانک» تبدیل به هفتمین هتل گروه پستانا در جهان خواهد شد که همه آن‌ها پشت‌شان نام اختصاری «CR7» را دارند که اشاره به اسم، فامیل و شماره محبوب رونالدو دارد. این پروژه ۲۷ میلیون پوندی باعث تخریب ساختمان شماره ۶۷ پیکادیلی شده که ساختمانی زیبا، اما خالی و با داربست بوده که فقط از آن تبلیغ آویزان می‌شد. قرار است برجی جدید شامل ۱۱ طبقه همراه بار، کافه، سالن بدنسازی و تراس در پشت‌بام جای آن را بگیرد. گروه پستانا ادعا می‌کند ساخت این هتل در چنین منطقه‌ای گامی مهم در راستای بازسازی کامل این منطقه شمالی است.

تصور نکنید این تنها پروژه جدید رونالدو است، چرا که او این قصد دارد کنار کلینیک کاشت موی خودش در شهر زیبای «ماربِیا» اسپانیا، ده‌ها شعبه دیگر از این کلینیک را هم راه‌اندازی کند. روی‌هم رفته امپراتوری تجاری رونالدو ۸۵ میلیون پوند طبق اعلام نشریه «فوربس» ارزش پیدا کرده. این تازه‌ترین اقدام‌های تجاری CR7 است که لباس‌هایش هم این روزها خوب بین مردم جا افتاده.

شعبه‌های هتل‌های پستانا CR7

کریستیانو رونالدو از زمان شروع همکاری‌اش با گروه «پستانا» در سال ۲۰۱۵ تا امروز ۴ هتل افتتاح کرده است که در شهرهای مادیرا، لیسبون، نیویورک و مادرید قرار دارند و قرار است علاوه بر هتل منچستر، در شهرهای پاریس و مراکش هم هتل‌های دیگری بسازد تا تعداد هتل‌هایش را خیلی زود به شماره محبوبش یعنی ۷ برساند.

با هتل‌های پستانا CR7 که تا امروز افتتاح شده‌اند و خواهند شد آشنا شوید:

مادیرا

اولین هتل رونالدو در جزیره مادیرای پرتغال و محل زادگاهش یعنی شهر فونچال در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد. اقامت در این هتل که ۴ ستاره هم هست با شبی ۱۱۷ پوند امکان‌پذیر خواهد بود. هتل رونالدو در زادگاهش چشم‌اندازی خیره‌کننده به سوی دریا دارد.

هتل‌های کریستیانو رونالدو (مادیرا)
پستانا CR7 مادیرا

لیسبون

دومین هتل رونالدو در پایتخت کشورش شهر لیسبون در همان سال ۲۰۱۶ افتتاح شد که در منطقه «بایشا پومبالینا» واقع شده. ساختمان این هتل بازسازی شده و هزینه اتاق‌هایش هم از ۱۱۵ پوند شروع می‌شود. این هتل هم بین هتل‌های متوسط قرار می‌گیرد.

هتل‌های کریستیانو رونالدو (لیسبون)
پستانا CR7 لیسبون

نیویورک

امپراتوری هتل‌های رونالدو در خارج از پرتغال از سال ۲۰۲۰ آغاز شد، وقتی که او در میدان تایمز در مرکز شهر نیویورک یکی از شعبه‌های هتل‌هایش را بنا نهاد. این هتل «مدرن» و «راحت» توصیف شده و قیمت اتاق‌هایش هم از شبی ۷۰ پوند شروع می‌شود. افتتاح رسمی هتل نیویورک در تاریخ ۷/۷ همین امسال بود.

هتل‌های کریستیانو رونالدو (نیویورک)
پستانا CR7 نیویورک

مادرید

ستاره سابق رئال‌مادرید در پایتخت اسپانیا، جایی که ۹ سال سکونت داشت هتل دیگری را افتتاح کرد. این هتل در منطقه «گران‌ویا» شهر مادرید قرار گرفته است. برای این هتل هم از توصیف «هتل سبک زندگی» برای مسافران شهری استفاده شده است که برای اقامت در آن باید حداقل شبی ۷۹ پوند بپردازند.

هتل‌های کریستیانو رونالدو (مادرید)
پستانا CR7 مادرید

مراکش

گفته می‌شود پنجمین هتل رونالدو در شهر مراکشِ کشوری با همین نام ساخته شده و باید در سال ۲۰۱۹ هم افتتاح می‌شد، اما هنوز از مهمانی پذیرایی نکرده و افتتاح نشده. هنوز هزینه اقامت در این هتل به صورت رسمی اعلام نشده، اما گفته می‌شود ۱۶۸ اتاق، دو رستوران و یک مرکز تجاری دارد.

هتل‌های کریستیانو رونالدو (مراکش)
پستانا CR7 مراکش

پاریس

یکی دیگر از هتل‌های لاکچری رونالدو در پاریس قرار دارد که ۲۱۰ اتاقه است و بزرگ‌ترین هتل او خواهد بود. این هتل که افتتاح رسمی نشده در منطقه «ریو گوش» واقع شده. رونالدو زمانی گفته بود که کاملاً منطقی است که در پاریس یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان هتل پستانا شعبه بزند.

هتل‌های کریستیانو رونالدو (پاریس)
پستانا CR7 پاریس

منچستر

هفتمین هتل رونالدو قرار است در شهر منچستر و در سال ۲۰۲۳ افتتاح شود، هتلی که شامل ۱۱ طبقه خواهد بود. این هتل ۱۵۰ اتاق دارد و همانطور که گفته شد در منطقه زیبای پیکادیلی واقع شده که به باغ‌های پیکادیلی هم مشرف است.

هتل‌های کریستیانو رونالدو (منچستر)
پستانا CR7 منچستر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    دمت گرم نوش جانت ی شعبه هم ایران بزن !!! تا مخ و روانت یکی بشه اخه چقدر ارامش و زندگی ی نواخت
  • محمدطاها IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    بسیار عااالی..چه هتل های لوکسی چقدر زیباست..کریس رونالدو یکی دیگر از قله های موفقیت را در نوردیده تو دنیای جدید دیگه هتل سازی قدم برداشته..نمونه یک انسان کاملا موفق هست مصداق فردی که از صفر شروع کرد و به صد رسید واقعا یک الگو هست..دمشگرررم..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی