مقصد عجیب دو ستاره استقلال/ یک بازیکن مازاد مجیدی هم به امارات رفت
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان دو بازیکن تیم استقلال تهران مورد توجه باشگاه جدید لیگ برتری قرار گرفته‌اند.

 فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان دو بازیکنی هستند که در لیست مازاد استقلال قرار گرفته اند و فرهاد مجیدی تاکید کرده است که تمایلی به همکاری با این دو بازیکن ندارد.

درحالیکه شجاعیان به همراه مهدی قایدی به امارات سفر کرده بود تا تیمی را برای همکاری جدیدش پیدا کند بدون مشتری بازگشت و هنوز مقصد جدیدش مشخص نشده است.

فرشید اسماعیلی نیز تاکنون تیم جدیدش را مشخص نکرده است. 

در حالیکه تیم گل گهر سیرجان طی فصل گذشته با جذب بازیکنان سابق استقلال به عنوان یکی از مقاصد احتمالی بازیکنانی که این تابستان آبی‌پوشان را ترک می‌کنند، در نظر گرفته می‌شود اما ظاهراً یک تیم جدید تمایل دارد تا با شاگردان فصل پیش مجیدی آغاز همکاری داشته باشد.

باشگاه هوادار تهران که به همراه فجرشهید سپاسی شیراز به لیگ برتر صعود کرده به عنوان مشتری جدید اسماعیلی و شجاعیان شناخته می‌شود و حضور عوامل استقلالی در این باشگاه گمانه‌زنی‌ها را افزایش داده که شاید این تیم بتواند دو هافبک سابق استقلال را جذب کند.

حضور رضا عنایتی به عنوان یکی از پیشکسوتان بنام استقلال و همچنین احتمال حضور مهدی عبدیان و علی نامداری به عنوان اعضای سابق هیات مدیره این باشگاه در باشگاه هوادار احتمال حضور شجاعیان و اسماعیلی در تیم هوادار را تقویت می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    بنظر بنده یکی از درست خرین کارهایی که مجیدی انجام داد کشیدن دندون فرشید اسماعیلی بود. یه همچین کاری در مورد وریا هم لازمه.
    • م IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      بله کاملا درست است وریا برود استقلال درست میشود
  • کامران IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    حالا بگرد دنبال تیم پنالتی زنه حرفه ای!.تا توباشی که دیگه واسه استقلال ناز نکنی پوله بیشتر نخای .فک کردی تیما صف بستن تورو بگیرن پنالتی زن خخخخخ
  • Esteghlal IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    خخ فک کردن تیما واسشون صف کشیدن تا شما باشید ک. دیکه همچین پنالتی هایی نزنین
  • Parsa IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    من حاضرم دسته پنج آلمان بازی کنم ولی نرم تو تیم عربا
  • امیرتاجی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    یه خورده معرفتم خوبه که بعضی‌ها از شما طرفدار های استقلال کبیر ندارید حالا دوپنالتی خراب کردن که هربازیکنی تودنیا براش اتفاق می افتد لااقل بخاطر چندسال زحمتی که برای تیم کشیدن کمی قدردانشون باشید،،مثل لنگی ها برخورد نکنید
  • امیرتاجی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    یه خورده معرفتم خوبه که بعضی‌ها از شما طرفدار های استقلال کبیر ندارید حالا دوپنالتی خراب کردن که هربازیکنی تودنیا براش اتفاق می افتد لااقل بخاطر چندسال زحمتی که برای تیم کشیدن کمی قدردانشون باشید،،مثل لنگی ها برخورد نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی