گابریله پین نقش اصلی خرید بازیکن خارجی/ اعتماد مجیدی به آنالیزهای مربی ایتالیایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزبه چشمی با نظر مساعد فرهاد مجیدی به استقلال برگشت ولی در مورد انتخاب سه بازیکن خارجی نقش گابریله پین پررنگ تر است.

فرهاد مجیدی به گابریله پین اعتماد کامل دارد و تمرینات استقلال را هم به او سپرده است. در بحث انتخاب بازیکن خارجی هم مجیدی دیدگاههای پین را کاملا قبول دارد و این مربی ایتالیایی آنالیز کاملی روی این نفرات انجام داده است هرچند که بهر حال نظر نهایی را باید مجیدی بدهد اما نکته اینجاست که تعامل خوبی بین این دو نفر برقرار است.

بسیاری از هواداران استقلال عقیده دارند تیم فعلی در حد قهرمانی نیست هر چند که عده ای دیگر هم می‌گویند مجیدی تیم خوبی بسته و این تیم با جذب سه بازیکن خارجی قطعا مدعی اول قهرمانی در لیگ جدید خواهد بود.

با تمام این اوصاف این که سه بازیکن خارجی استقلال چه کسانی باشند، خیلی مهم است و در این مورد نگرانی‌هایی وجود دارد اما مجیدی با شناخت فراوان و البته با آنالیزهای پین می‌خواهد این سه خارجی را به ایران بیاورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    فرهاد با این کار میخواهد پسوند دلالی رو از اسمش پاک کند
    • اینجا ایرانه IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      دلال یحیی جونته شمسعلی، حواست رو جمع کن راجع به دلال ها و رمال های تیم خودت صحبت کن نه استقلال بزرگ ایران و شاه فرهاد... چرا اینقدر دنبال حاشیه سازی برای استقلال و مجیدی هستید؟ خسته نشدید؟ برید به دلال بازی و زد و بند با داور و این و اون و کثافت کاری های تیم خودتون برسید
    • م IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      فرهاد؟ دلال؟ هنوز ماجرای ماشین و ... که خبرمالهای باند بذرپاش ممنتشر کردند یادمون هست. شما خیلی دنبال دلال میگردی یه نگاه به صداوسیما کن که یکساله یه سرپرست باشگاه راه نمیدن تا افشاگری کنه! داور از داوری کنار کشیده و علنا گفته مربی دلالا دارن داور تعیین میکنن وبازیکنهای خوب را به جرم درصد ندادن بازی نمیدن، این حرفها شما را یاد کدام مربی میندازه کههم دلاله، هم با باند معروف دلالی ضدوبند داره هم بازیکنایی که درصد ندادن را انداخت بیرون؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی