سیامک نعمتی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از غایبان اصلی بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در اهواز سیامک نعمتی بود.

مدافع - هافبک راست پرسپولیس که در دیدار با الهلال عربستان در ریاض و وسط بازی با حامد لک همبازی خودش درگیر شده بود، از لیست مسابقه با فولاد خوزستان خط خورد!  این درحالی بود که سیامک نعمتی در همه این سال‌ها و از زمان برانکو یک بازیکن کلیدی و اصلی بوده و خط خوردن او همه را غافلگیر کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز در مصاحبه ای که پیش از دیدار با فولاد خوزستان انجام داد هیچ توضیح خاصی درخصوص غیبت سیامک نعمتی نداد. برهمین اساس شایعات مختلفی در فضای مجازی شنیده شد؛ اینکه سیامک نعمتی در تمرینات پرسپولیس مصدوم شده و قادر به همراهی تیمش در دیدار با فولاد خوزستان نیست.

شایعه دیگر تنبیه انضباطی سیامک نعمتی به دلیل درگیری لفظی با حامد لک وسط بازی با الهلال عربستان بود درحالی که اگر بنا بر تنبیه بود باید گلر پرسپولیس هم از سفر به اهواز خط می‌خورد. از طرفی این دو بازیکن پرسپولیس بلافاصله پس از اتمام بازی با الهلال عربستان در همان رختکن آشتی کردند. حامد لک عکسی دو نفره از هر دو منتشر کرد تا نشان دهد این دو مشکلی با یکدیگر ندارند. سیامک نعمتی نیز از آن به بعد در تمرینات همه جا با حامد لک دیده شد و...

پس سئوال اینجاست؛ مشکل چه بود که سیامک نعمتی از سفر به اهواز باز ماند؟ شماره ۸۸ پرسپولیس نه تنبیه شده و نه مصدوم است. البته سیامک نعمتی در آخرین تمرین این تیم پیش از سفر به اهواز نیز غایب بود. در همین راستا شنیدیم دلیل اصلی عدم همراهی تیم پرسپولیس به تب و لرز مشکوک سیامک نعمتی بازمی‌گردد. یک روز قبل از سفر پرسپولیس به شهر اهواز این بازیکن احساس تب و لرز می‌کند و موضوع را به اطلاع مربیان تیم می‌رساند. با توجه به شیوع ویروس کرونا، مربیان و دست اندرکاران پرسپولیس به او اطلاع می‌دهند فعلا در تمرین و اردوی تیم حاضر نشود و تست کُرونا هم بدهد.

اخبار تکمیلی حکایت از آن دارد که جواب تست کرونای سیامک نعمتی هم منفی شده اما با این وجود کادرفنی ترجیح داد او در تهران بماند و مجددا تست بدهد. البته این اولین باری نیست که سیامک نعمتی با چنین مشکلی مواجه می‌شود. شماره ۸۸ پرسپولیس، سال گذشته نیز بازی هفته اول تیمش برابر سایپا را به دلیلی مشابه از دست داد و به رغم آن که جواب تست کرونای او منفی شده بود باز با نظر یحیی گل محمدی در خانه ماند تا مجددا تست بدهد و...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی