چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
۰ |
۵
مهدی مهدوی کیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم ملی امید تصمیم دارد برای مسابقات پیش رو بازیکنانی را به اردوی تیم امید دعوت کند که در دوره بعدی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا نیز همراه تیم امید باشند.

بازیکنان متولد ۱۳۷۷.۱۰.۱۱ به بالا می توانند تیم امید را در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند که در سال ۲۰۲۲ برگزار می شود همراهی کنند.  اما در دوره بعدی این بازی ها که در سال ۲۰۲۴ برگزار می شود و تیم های برگزیده به المپیک پاریس راه پیدا می کنند بازیکنانی می توانند پیراهن تیم امید را را برتن کنند که تاریخ تولدشان از ۱۳۷۹.۱۰.۱۱ به بالا باشد. به واقع بازیکنی که اکنون متولد ۷۷ یا ۷۸ است نمی تواند تیم امید را در مسیر صعود به المپیک همراهی کند که خیلی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم امید چنین وضعیتی دارند و نمی توانند در مسیر صعود به المپیک تیم امید را همراهی کنند. بر همین اساس مهدی مهدوی کیا تصمیم گرفته است برای مسابقات پیش رو بازیکنانی را به اردوی تیم امید دعوت کند که در دوره بعدی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا نیز همراه تیم امید باشند. این شانس نتیجه گیری تیم امید را در مسابقات پیش رو پایین تر خواهد آورد چرا که تیم امید با با رده سنی دو سال پایین تر در مسابقات حاضر می شود اما می تواند موجب تجربه ملی پوشانی شود که در مسیر صعود به المپیک همراه تیم امید خواهند بود. 

ازبکستان، قطر، ایران، عراق، کویت، امارات متحده عربی، اردن، استرالیا، کره جنوبی، ویتنام، مالزی، ژاپن، تایلند، عربستان سعودی، ترکمنستان و تاجیکستان ۱۶ تیمی هستند که در سال ۲۰۲۲ به بهانه جام قهرمانی زیر ۲۳ سال در تاشکند با هم به رقابت خواهند پرداخت و بازی ها در مرحله گروهی در ۴ گروه ۴ تیمی برگزار می شود و در پایان مرحله گروهی از هر گروه ۲ تیم به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها صعود می کنند و در ادامه بازی ها به صورت تک حذفی برگزار می شود. تیم امید در بازی های مقدماتی این مسابقات در شهر دوشنبه تاجیکستان از متولدین ۷۷ و ۷۸ هم در ترکیب بهره برد اما همان طور که اشاره شد مهدی مهدوی کیا در ادامه مسیر بیشتر قصد بهره گیری از بازیکنان متولد ۷۹ را دارد تا بتواند آنها را برای دوره بعدی بازی ها و در نهایت صعود به المپیک آماده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی