نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
۳ |
۱
کنفدراسیون فوتبال آسیا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهایی که پرسپولیس با مشکلات مالی فراوانی دست به گریبان است، باشگاه از دریافت پاداش آسیایی قطع امید کرده است.

پرسپولیس روزهای بسیار سختی را از نظر مالی سپری می‌کند و این تیم علاوه بر اینکه بدهی سنگینی به کالدرون دارد باید فکری به حال پرداختی جدید به بازیکنان و کادرفنی نیز بکند.

پرسپولیس در حالی به خاطر بدهی‌ از جذب بازیکن خارجی پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش محروم شد که این تیم یک طلب سنگین از کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد. سرخ‌ها در سال ۲۰۲۰ موفق شدند تا فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و پاداش پیروزی‌ها در مرحله گروهی، پیروزی و صعود به مراحل بالاتر و همچنین حضور در فینال را طلب دارند. همچنین پرسپولیس در سال ۲۰۲۱ پنج پیروزی در مرحله گروهی به دست آورد که پاداش هر کدام قریب به پنجاه هزار دلار می‌شود و این مبلغ به علاوه حضور و پیروزی در مرحله یک هشتم است‌.

با جمع این طلبکاری به مبلغی بیش از سه میلیون دلار می‌رسیم. پولی که می‌تواند تمام مشکلات مالی این فصل سرخ‌ها را حل کند اما این طور که پیداست مسئولان باشگاه پرسپولیس از نامه نگاری با AFC برای دریافت پاداش خود نا امید شده‌اند. امیر علی حسینی مسئول روابط بین الملل سرخ‌ها در این خصوص گفت: جدیدا تلاشی برای دریافت پاداش آسیایی انجام نداده ایم اما فکر می‌کنم حدود ۴۵ نامه رد و بدل شد و همه‌اش یک حرف را می‌زدند. حدود سه میلیون و خرده‌ای دلار پاداش ما است ولی دقیق نمی‌دانم چون جرایم انضباطی باید از آن کسر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    اون پول با حکم دادگاه کاس در پرونده النصر و لنگ ، هیچوقت و به هیچوجه به لنگ داده نمیشه .................
  • hadi ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    آقای تاچی ظبرستانی کسی از شما نظر نخواسته لطف کن برو دم در خونتون بازی کن.
  • حقگو ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    این بی عذرگی مسئولین ورزش و الخصوص فدراسیون و باشگاه را می رساند . پس اون تاج و کفاشیان در AFC چه غلطی میکنند شایدم این دو نخاله مسئول بلوکه شدن پول پرسپولیس هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی