آجرلو: پیشنهاد کارگزار ما به نفع پرسپولیس است/ تبلیغات محیطی می‌تواند مشکل پدیده را حل کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نشست مشترک مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صبح تا بعد از ظهر امروز در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد.

در ابتدای این نشست عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این نشست بر موافقت فدراسیون فوتبال با واگذاری فرصت های درآمدزایی به باشگاهها تاکید کرد و گفت: این مسئله بدون شک یکی از اهداف مورد نظر ما از روز نخست بوده و همچنان از این پیشنهاد استقبال می‌کنیم. با این وجود باید روند و ساز و کار انجام این اتفاق روشن شود و کارگروهی در این خصوص تصمیم گیری و اقدام کند که بتوان زمینه افزایش درآمد باشگاه‌ها را فراهم کرد.

حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ هم در این خصوص اظهار کرد: واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها پیشنهاد بدی نیست و هر کاری که بتواند به درآمدزایی باشگاه‌ها کمک کند مورد استقبال ما قرار می‌گیرد اما نگرانی ما تحقق درآمدهای مورد نظر و البته وضعیت باشگاه‌های دیگر است. در واقع اینکه درآمدزایی پرسپولیس و استقلال از این محل موجب کاهش درآمد سایر باشگاه‌ها شود اتفاق خوبی نخواهد بود. ما نگران باشگاه‌هایی هستیم که از ظرفیت و توان درآمدزایی مناسب برخوردار نیستند و در این صورت شرایط آن‌ها سخت خواهد شد.

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال به عنوان نخستین مدیر باشگاهی که در این جلسه صحبت‌های خودش را مطرح کرد اظهار کرد: ما باشگاه‌ها هستیم که می‌توانیم وضعیت را دگرگون کنیم. شرایط امروز شهرخودرو مناسب و در شان فوتبال ایران است؟ اینکه یک باشگاه نتواند سفر خودش را انجام بدهد و یک بازی لیگ برگزار نشود شایسته ماست؟ حرف ما این است که هر باشگاه بتواند از ظرفیت و توان خودش برای درآمدزایی استفاده کند. اگر قرار است تغییری ایجاد شود، هیچ زمانی برای این تغییر دیر نیست و از هرکجا جلوی یک زیان را بگیریم، کار درست و شایسته‌ای است.

آجورلو اضافه کرد: پیشنهاد کارگزار ما این است که به جز درآمدی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌توانند از محل تبلیغات محیطی برای خودشان داشته باشند، هر باشگاه هم از طریق همین کارگزار می‌تواند در هر بازی خانگی مقابل استقلال و پرسپولیس ۲ میلیارد تومان دریافت کند. همچنین در سایر ۱۳ بازی خانگی خودش، اگر خواست از تبلیغات محیطی مورد نظر خودش استفاده کند. اگر نه آن تبلیغات هم به کارگزار واگذار شود و مجموعا با واگذاری همه ۱۵ بازی خانگی خودش در طول یک فصل ۸ میلیارد تومان دریافت کند. سوال من این است که مثلا پیکان فصل گذشته مجموعا چقدر از تبلیغات محیطی دریافت کرده؟ ۲/۵ میلیارد تومان؟ خوب در این شرایط که بیش از سه برابر درآمد این تیم افزایش پیدا می‌کند. پس این پیشنهاد به سود همه باشگاه‌هاست و درآمد همه تیم‌ها را افزایش می‌دهد.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: همین تیم شهر خودرو اگر از تبلیغات محیطی بتواند چنین درآمدی داشته باشد باز هم برای سفر خودش در هفته گذشته دچار مشکل می‌شود؟ خود سازمان لیگ و فدراسیون که سال گذشته مجموعا ۱۲ میلیارد تومان از این بخش درآمد داشتند، می‌توانند چه میزان افزایش درآمد را تجربه کنند؟ چرا نباید چنین پیشنهادی که به سود همه باشگاه‌های فوتبال ایران و حتی فدراسیون و سازمان لیگ است را بپذیریم؟ من باور دارم که اگر بخواهیم تغییری ایجاد کنیم، با اتحاد و همدلی می‌توانیم این کار را بکنیم. اگر همه ما کنار هم و متحد باشیم، تردید نداشته باشید که می‌توانیم موفق شویم و شرایط اقتصادی موجود در فوتبال کشور را دگرگون کنیم.

در ادامه این جلسه سایر مدیران عامل باشگاه‌های دیگر نیز نقطه نظرات خودشان را در خصوص موضوع تبلیغات محیطی بیان کردند و برخی از باشگاه‌ها با استقبال از پیشنهاد مدیرعامل استقلال افزایش درآمد تبلیغات محیطی را یکی از راه‌های برون رفت از بحران مالی موجود در فوتبال کشور دانستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طوفان سرخ اسيا ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    يكي مثل اجرلو داره واسه باشگاهش تلاش ميكنه، اونوقت پرسپوليس نميدونه مديرعاملش كيه هفته٣ هم رد كرد بدون در امد، بدون بازيكن خارجي!! اونوق ميگن پرسپوليس تيم حكومتي
    • لنگی ننر ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      چرا خودتو میندازی تو کوچه بغلی چرا روت نمیشه بگی مدیر تیمتون لنگ یه دلال هست چرا روت نمیشه بگی هم مدیرتون دلاله هم مربیتون چرا روت نمیشه نکنه یادتون رفته اون موقع که عابر بانک داشتین یا یادتون رفته تمام مدیراتون الان بند 1 اوین هستن طرفدارای تاج میومدن جلو مجلس با باتوم ازشون پذیرایی میشد ولی لنگیا رو میبردن بالا بالا یادتون رفته کل دولت تحت اختیارتون بود بنده خدا این حرفارو به یه بچه بزنی میزنه تو دهنت یه مدیر بعد از 8 سال که سالی 2 تا مدیر تو تاج عوض میکردن اومده داره تلاش میکنه شما هم بریزین جلو مجلس عوضش کنید ولی جلو کسی که داره تلاش میکنه بخاطر طرفدارا سنگ نندازین
    • آذری ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      دقیقا چیزی که ما اینهمه سال میگفتیم رو شما برای چند هفته دارین تجربه میکنین دوست عزیز!! ضمناً لنگیا با این طرح مخالفت میکنن چون خودشون نمیتونن کارگزار بگیرن برای تبلیغات و این سنگینه براشون!! فکر میکردن میتونن و حتی کار به مناقصه هم کشیده شد ولی حتی یک شرکت هم نیومد و حاضر نشد کارگزار تبلیغات لنگیا بشه و این نشون داد حرفها و ادعاهای مدیری که دنبال لیوان قرمز میگرده و خوش رقصی میکنه برای هواداران لنگ، صرفاً فقط حرف و ادعا هستند واقعیت چیز دیگریست!!! اینکه توی این چند سال لنگیا اینهمه غیر مستند ادعا کردند رو توی تاریخ فقط بعنوان ادعا مطرح میکنن ولی حرفهای تاجیا همه مستند و ثابت شده هست بخاطر همین هم توی تاریخ ثبت شده و آیندگان خواهند دید و درک خواهند کرد!! لنگیا خودشون از خودشون هیچی ندارن بهتره تا پیشنهاد سردار پابرجاست قبول کنن و از ذلت رها بشن در غیر اینصورت همون پیشنهاد هم اگر رد بشه دیگه کسی نیست قبول کنه تا تبلیغاتشو به لنگیا بسپاره و اینجوری تک و تنها عقده ای میشن امسال و یحیی دانمارکی بازم میاد میگه نمیخوان ما قهرمان بشیم... زرشک... خدا بیامرزتت بابا مسعودشون!!!!
    • مافیای سرخ یتیم شد ! ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      طوفان تازه دوماه از رفتن بابا مسعود و عموهاتون گذشته ۶ فصل باید تحمل کنین ۶ فصل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سرورت ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    جناب! ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان
  • طغرل ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    باید تحقیق بشه چرا بعضی تیمها مخالف این درآمد عالی هستن.اینجوری میرسیم به اونایی که سنگاندازی میکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی